Alkuperäinen kirjoittaja lillmam:13% Friikki... pikkasenko olen tylsä ihminen tai jotain.
Mulla oli samansuuntainen tulos. En nyt muista enää tarkkaan, kun tein tossa monia muitakin testejä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lillmam:13% Friikki... pikkasenko olen tylsä ihminen tai jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:65% friikki. Lapset on syöneet friikkiyttäni tuon 35% B)
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:65% friikki. Lapset on syöneet friikkiyttäni tuon 35% B)
lällällää, mä olenkin 70% friikki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:65% friikki. Lapset on syöneet friikkiyttäni tuon 35% B)
lällällää, mä olenkin 70% friikki![]()