OLETKO KYYLÄ?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niko06
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
57% :ashamed:

:laugh: anteeksi =)

naapurin asiat tiedossa?
en minä ainaskaan korvia sulje jos sattuvat kuuluvalla äänellä puhumaan asioista :D :ashamed:

Juu juu, nyt on ä-lomalla hyvää aikaa kyylätä naapureita :laugh:

meidän talossa myös mummut on aikas hyviä... yläkerran naapuri tietää millon vapaa päivinä meen pojan kans ulkona ym...
yks kerta viime kesänä en käyny nii oli heti huolissaa :D

ja mitä minä taas teinkään :D juorusin :laugh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
oivoi... 74% kyylä :ashamed: :snotty: :whistle: :xmas: :D

onkos paras tulos tähä asti?
:D

en mä kyylä oo, mut onhan se hyvä tietää mitä lähiympäristössä tapahtuu :snotty: :xmas:

aivan anteeksi :D
tietysti pitää tietää mitä ympärillä tapahtuu :kieh:
 

Yhteistyössä