Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:oivoi... 74% kyylä :ashamed: :snotty::xmas:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja niko06:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:57% :ashamed:
anteeksi =)
naapurin asiat tiedossa?
en minä ainaskaan korvia sulje jos sattuvat kuuluvalla äänellä puhumaan asioista:ashamed:
Juu juu, nyt on ä-lomalla hyvää aikaa kyylätä naapureita![]()
meidän talossa myös mummut on aikas hyviä... yläkerran naapuri tietää millon vapaa päivinä meen pojan kans ulkona ym...
yks kerta viime kesänä en käyny nii oli heti huolissaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:oivoi... 74% kyylä :ashamed: :snotty::xmas:
![]()
onkos paras tulos tähä asti?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja niko06:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:oivoi... 74% kyylä :ashamed: :snotty::xmas:
![]()
onkos paras tulos tähä asti?
![]()
en mä kyylä oo, mut onhan se hyvä tietää mitä lähiympäristössä tapahtuu :snotty: :xmas: