Terveisiä perseestä... =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:
Tosiaankaan keliakia ei aina näy verikokeissa. Ja mullakin on oireeton keliakia,ellei sit nää nivelsäryt ja muut lihas jutut johdu keliakiasta.

Ok. Eli se sit varmaan näkyy nuista koepaloista jos on näkyäkseen...

Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
:hug:
Ihanaa että se oli noinkin "mukava" kokemus :D
Ja toivottavasti sulla olis vaan joku keliakia tms. eikä mitään pahempaa :ashamed:

Joo siis mä yllätyin todella ettei se sattunukaan, kun niiin monelta kuulin että sattuu. Mun äiti sano että sillä oli sattunu todella paljon... Mutta me kaikkihan ollaan erilaisia...
En jaksa panikoida nuista tuloksista ennenku ne tulee jos sittenkään :)

Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Lievästi mahassa möyrii se ilma :kieh:

Joko sä saat syyä?? Ja nythän sä vissiin voit piereskellä vapaasti kun sun suoli on ihan tyhjä, JEE *tuulettaa*

Joo saan syyä, mut kevyesti. Pinaattikeittoa söin hiukan ja pari ruispalaa... Joo saan piereskellä, mutta en uskalla ihan vapaasti kun saattaa tulla vielä jotain muutakin :ashamed: Eli vessaan mentävä jos tuntuu pyrkivän pihalle :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Ihana otsikko :D Helpotti omaa oloa jos joutus siihen tähyyn joskus menemään.. mutta mä toivon, että ruokavaliomuutokset pitää nyt massun kunnossa.

:D
Se tosiaan kai riippuu niin monesta asiasta. Mun äitillä esimerkiks tais olla todella mutkanen se suoli. Ja jos se on pahasti ärtynyt/tulehtunu niin sattuu varmaan enemmän.
Mäkin todella siis pelkäsin sitä ihan hirveesti... Mutta kun yrittää olla mahollisimman rentona niin on vielä helpompaa.Tiedä sitten miten se rentona olo onnistuu jos se sattuu :|

Jaa ei kiinnosta siis vai
u020.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Oho, sinäkin oot kyllöläinen. :wave:

ÖÖöööö... Ihan Jyväskyläläinen oon. Kyllössä (terveyskeskus ) kävin toimenpiteessä :D
Vai tajusinkohan mie jotain väärin, ei olis mitään uutta :laugh:

:D No en minäkään kyllössä asu. Mutta Jkl:ssä kuitenkin, ja Kyllössä on tullut käytyä monesti. Mun moka, muotoilin epäselvästi.

Oho, sinäkin oot kyllöläinen. :wave:

ÖÖöööö... Ihan Jyväskyläläinen oon. Kyllössä (terveyskeskus ) kävin toimenpiteessä :D
Vai tajusinkohan mie jotain väärin, ei olis mitään uutta :laugh:

:D No en minäkään kyllössä asu. Mutta Jkl:ssä kuitenkin, ja Kyllössä on tullut käytyä monesti. Mun moka, muotoilin epäselvästi.

Nonnih, mutta selvispähän asia ainaskii nyt :laugh:
Vähän jotkut tosiaan ihmetteli miks tuo tehtiin kyllössä, kun muille tehty keskussairaalassa, mutta mulla ei ainkaan oo mitään valittamista...

Yhteistyössä