Terveisiä perseestä VOL. 2 =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vartooja

Aktiivinen jäsen
14.05.2004
15 713
0
36
JKL
Lekuri just soitti niistä koepalojen tuloksista. Ei löytyny tyypillisiä Crohnin taudin merkkejä, joten diagnoosi on nyt sitten tulehtunut ohutsuoli. Lääkitys alotetaan ja katotaan josko se auttas tuohon ripuliin sitten.
Sisätauti lääkärille laittaa vielä lähetteen jatkosta, siis jotain kontrollia ilmeisesti, jatkohoitoa jne...

Että sellasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
:D Ihanaa et mun perse voi sittenkin hyvin :laugh:

:hug: :hug: Hyviä uutisia!! Hitsi, nyt olis kivaa sun kans juhlistaa tätä vaikka pullakahvilla :p

Juu, pullakahvit kyllä maistuis :D :hug:

Heheee... Olipas se kivaa, keskustella sun peffasta ja vedellä kermamunkkia :laugh: =) :/ :x

:hug: :hug: Hyviä uutisia!! Hitsi, nyt olis kivaa sun kans juhlistaa tätä vaikka pullakahvilla :p

Heheee... Olipas se kivaa, keskustella sun peffasta ja vedellä kermamunkkia :laugh: =) :/ :x

Juu-u, oikein kahvipöytäpuheet :laugh:

Toivottavasti lääkkeet auttaa :) Mä juodun odotteleen omia tähystyksen tuloksia vielä pari viikkoo. Poistettiin paksusuolesta polyyppi, ja nyt sit tosiaan odotellaan tietoa, oliko hän laatuaan hyvä vaiko paha.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkis:
Toivottavasti lääkkeet auttaa :) Mä juodun odotteleen omia tähystyksen tuloksia vielä pari viikkoo. Poistettiin paksusuolesta polyyppi, ja nyt sit tosiaan odotellaan tietoa, oliko hän laatuaan hyvä vaiko paha.

Toivottavasti sinäkin saat hyviä uutisia. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkis:

Toivottavasti sinäkin saat hyviä uutisia. :hug:

Toivotaan näin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:

Jos ohutsuoli on tulehtunut, ni eikös silloin pitäis välttää hiivan syömistä?

Ei mulle oo vielä annettu mitään erityisiä ruokaohjeita. Ehkä saan niitä sitten siellä sisätautilääkärin vastaanotolla.

No kun muistelisin, et hiiva jatkaa käymistään siellä suolessa ja voi ärsyttää sitä suolta jos se on tulehtunut (siis suoli on tulehtunut, ei hiiva).
Kun mulla epäiltiin kans pari vuotta sitten Crohnia tai jtn suolitulehdusta, ni musta ne sano niin.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
No kun muistelisin, et hiiva jatkaa käymistään siellä suolessa ja voi ärsyttää sitä suolta jos se on tulehtunut (siis suoli on tulehtunut, ei hiiva).
Kun mulla epäiltiin kans pari vuotta sitten Crohnia tai jtn suolitulehdusta, ni musta ne sano niin.

No jospa mä saan tarkempia ohjeita sitten siellä sisiksellä...

Yhteistyössä