TERVEISIA ESPANJASTA!

Eilen yolla ajeltiin Helsinki-Vantaalle, melkein koko automatka ja lento meni nukkues. Silti tanne paastessa oli vasy ja mun oli pakko illalla nukkua vahan. Oltiin Malagassa vahan ennen kahta ja sielta on 30km tanne Fuengirolaan. Kello on taalla tunnin jaljessa Suomen aikaa.

Ravintolan omistaja haki meidat kentalta ja toi meidat ravintolaan syomaan. Illalla kaytiin paikallisessa ruokakaupassa ja sen jalkeen mentiin taas ravintolaan, ma soin uudestaan. Istukeltiin siella melkein kymmeneen asti ja pitihan sita vahan sidukkaa juoda. Viinilasilliset saatiin ilman.

Meidan asunto on ihan kiva kolmio, kaunis uuden nakoinen. Aika kylma siella vain on ja jalassa on pakko olla paksummat sukat. Pihalla on lamposempi kuin siella asunnossa.

Mentiin tanaan aamulla toihin kymmeneksi ja paastiin puoli neljan maissa pois. Paiva oli ihan kiva, ei ollut mitaa kauheaa kiiretta. Ruoka on hyvaa ja me saadaan syoda ilmaiseksi. Uudestaan pitaa menna toihin klo:19, kun siesta on ohi. Illalla menee johonkin kymmeneen tai yhteentoista asti. Ma olen keittiossa toissa ja mulla tulee vahan vahemman tunteja, koska illalla saliporukka on kauemman.

Tehdaan niin paljon tunteja kun vain voidaan ja lopuksi saadaan pitaa lomaa. Meillahan on toita kuutena paivana viikossa, maanantai on vapaa. Ajateltiin joku maanantai menna junalla Malagaan kattelemaan nahtavyyksia ja varmaan vahan shoppailemaan.

Pitakaahan palsta pystyssa!!! :D :xmas:
 
Tugjyt harmailee
kiva kuulla heti kuulumisia!! Nautiha nyt olostasa samalla kun opit paljon uutta :) Mä en oo nyt kauheesti palstaillu, mut muistan ku pähkäilit meetkö vai et ja oon ilonen että menit!!
 
vieras
Mitä pahaa siinä nyt oli kysyttiin, että mihin olet mukulasi jättänyt, kun itse olet ulkomailla? Ihme sensuuria. Eihän se edes ole vittuilua, vaan kysymys ja ihmettely missä lapset on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä pahaa siinä nyt oli kysyttiin, että mihin olet mukulasi jättänyt, kun itse olet ulkomailla? Ihme sensuuria. Eihän se edes ole vittuilua, vaan kysymys ja ihmettely missä lapset on?
Samaa aihetta on "kysytty ja ihmetelty" täällä jo monesti ennenkin, ja vastaus on aina ollut sama: lapsi on isänsä luona (sillä on katsos isäkin).
:kieh:
 
Tiistaista perjantaihin ei tunnu oikein ehtivan mitaan muuta kuin olla toissa ja sitten siestan aikana oleskella. Huomenna ja sunnuntaina pitaa toihin yhdeksi tai kahdeksi ja menee johonkin kymmeneen puoli yhteentoista. Huomenna mennaan karaokebaariin parin samassa ravintolassa tyoharjoittelun tiistaina lopettaneen jatkan kanssa, saa nahda lahteeko pomo meidan mukaan :D

Huomenna ehtii kylla jotain tekemaankin ennen toihin menoa, mutta tallaiset siesta-ajat tuntuu ainakin viela jotenkin holmolta :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä pahaa siinä nyt oli kysyttiin, että mihin olet mukulasi jättänyt, kun itse olet ulkomailla? Ihme sensuuria. Eihän se edes ole vittuilua, vaan kysymys ja ihmettely missä lapset on?
Samaa aihetta on "kysytty ja ihmetelty" täällä jo monesti ennenkin, ja vastaus on aina ollut sama: lapsi on isänsä luona (sillä on katsos isäkin).
:kieh:
Niin ja kun kysyttiin tyylilla "kun siella maleskelet..." :kieh: :kieh: Tuntuu muuten joillekin todella vaikealta ymmartaa se, etta lapsella on isakin... :whistle: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä