Mitäs kuuluu? Mitäs puuhaat? kerro huolesi ja murheesi, höpise ja turise, kysele ja vastaile.....jutellaan 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23377756:Terve :wave:
Töihin menossa, oikeastaan juuri nyt. :wave:
Mie kohta jo viikon kipeänä. Alkais kiitos riittää jo![]()
Eilen illalla kuumehoureissani kävin sukat jalassa suihkussa ja selitin miehelleni väsyneistä tisseistä... Mie kun olen "kuolemankielissä" jo 37 asteen ylityksestä, saati sitten kun mittari näyttää 38,7![]()
voi ei, mä olin kolme viikkoa petissäparane pian.....mun poika on samanlainen, heti kun 37 vähän ylittyy niin se on aivan seis ja selittää mitä kummallisempia asioita....
hyvää kuuluu,tässä mussutan suklaata jälkkäriksi. namnam,kahvit keitän kohtahuolia ei oikeestaan ole,eikä sen koommin murheitakaan..
![]()
Kiitos! Kyllä sitä kummallisia ajatuksia oli. Toisaalta itekin tajusi, että menee jutut vähän yli, mutta ei niille oikein mitään voinut. Miehellä kyllä oli hauskaa![]()
Mitäs sinun päivään?
hehe ,mä en vois ikinä olla suklaatauollaonko sulla julkinen blogi?
Valitan hieman.. mutta hävetti niin kauheesti, kun tyttö 2v sai niin hirveet raivarit tossa pihalla aiemmin, että naapuri veti nyrpeän näköisenä vaunuissa nukkuvan vauvansa sisälle! :ashamed: Mutta minkäs teit, prinsessasta on tullut riiviö! Just ollaan kaikki muutettu tähän uuteen yhtiöön ja hävettää, jos kaikki pitää meitä hulluina kun täältä kuuluu usein melkonen huuto!![]()
voi ei, mä olin kolme viikkoa petissäparane pian.....mun poika on samanlainen, heti kun 37 vähän ylittyy niin se on aivan seis ja selittää mitä kummallisempia asioita....