Pippuri Nyt on tainnu olla aika tietämätön lääkäri!!!!! Teroluteista ei ole haittaa, jos raskautuu niiden aikana, mutta teroja ei saa syödä enää uutta kiertoa raskautumisen jälkeen. Ihan puppua, että pitäis kondomia käyttää terojen aikana. Nimen omaan terot kannattaa aloittaa VASTA OVIKSEN JÄLKEEN, ja niin kuin itsekin sanoit, VASTA 2-3 päivää ovisplussan jälkeen. Terot saattavat estää oviksen kokonaan, jos aloittaa ennen ovista, koska terot ovat samaa hormonia, mitä keho tuottaa oviksen jälkeen ja näin ollen viestii keholle oviksen jo olleen. Jos raskautuu terojen aikana, niin ne nimen omaan AUTTAVAT salamatkustajaa pysymään mukana kyydissä! Terot paksuunnuttavat limakalvoa ja siten hedelmöittyneelle munasolulle on paremmat edellytykset kiinnittyä. Älä usko tollasta paskapuhetta, ja vieläpä lääkäriltä! Ihmettelen suuresti, kuka lääkäri voi sanoa noin???? Mulle määrättiin terot nimen omaan avustamaan raskaaksi tuloa. Mutta sulla, niin kuin mullakin, kun on noin pitkät kierrot, niin oviksen jälkeen terot aloitettuna kierto toki on edelleen pitkä, koska ovis ainakin mulla on niin myöhäisessä vaiheessa kiertoa, mutta kierrot ei kuitenkaan ole enää venyneet ihan älyttömiksi terojen ansiosta, ja sain siitä myös raskautumisen hyödyn, kahdesti. Niin, ja se mun piti vielä sanoa, että minä suosittelen syömään teroja suurin piirtein samoina kiertopäivinä joka kierrossa. Jos oikein ymmärsin, siin sinulla on nyt kp28 ja dpo12? Minä tekisin ehkä niin, että odottaisin eka ne luomumenkat ja seuraavassa kierrossa tikuttaisin oviksen, ja aloittaisin terolutit 2-3 päivää siitä ovisplussasta!! Koska jos nyt aloitat ne terot noin myöhään oviksen jälkeen (12pv oviksesta), niin en tiedä, sekoittaisko se sitten seuraavaa kiertoa entisestään. Jotenkin minusta olis varmempi tikuttaa eka se ovis ja siitä sit 2-3pv terot kehiin
Ja vuoto terokuurin jälkeen alkaa noin parin päivän tai viikon kuluessa, mutta se on hyvin yksilöllistä.
Tiuhti Onko sulla tutkittu tuota ovuloimattomuutta? Eikö gynesi ole määrännyt sinulle clomeja tai muuta vastaavaa kasvattamaan munasolua? Koska jos sulla on raskautuminen tähtäimessä ja et ovuloi, silloin teroista ei ole apua! Tai on apua silleen, että terot saattavat herätellä oman kropan toimimaan "oikein" ja näin ollen oviskin saattaisi tulla, mutta jos jos oma kehokaan ei ovuloi kuin noin harvoin (?), niin minä juttelisin sinuna gynesi kanssa muistakin vaihtoehdoista. Koska voihan se olla, että juuri se ovuloimattomuus on nyt se ongelma. Terot eivät auta ovuloimiseen, mutta esim. clomit kasvattavat sitä munasolua.
miss_piggy Aloititko terot nyt oviksen jälkeen eli onko sulla nyt terokuuri ihan alussa? Vai oliko niin, että menkat ei alkanu teroista huolimatta ja sulla olikin ovis? Anteeksi hirmuisesti, kun jankkaan ja en muista :ashamed: Onko sulle mitenkään tavallista, että ennen menkkoja tulee punahkoa valkkaria, voisko siis enteillä punaisen tädin saapumista? Vai... kiinnittymistä kenties???