Terolut mimmit

Osaisiko joku auttaa minua Primoluttien kanssa? Eli olen syönyt nyt useamman kuukauden primolutteja ja olen bongannut ovulaatiotakin niiden kanssa hyvin. Nyt sitten ajattelin pitää tauon niiden syömisessä ja katsastaa olisko oma hormonitoiminta herännyt yhtään, niin nyt sitten ovulaatiota ei kuulunutkaan (eli clearbluen testeillä testailen) :( eli vaikuttaako primolutit(/terolutit) ovuloimiseenkin? Vai nyt sit kun mun kierto on mitä on, ni ovulaatiokin tulee sen mukaan? On vaan outoa, et aikasemmin ovis tullut kp 17/27, 2 päivää primon oton jälkeen, niin kai se sitten siihen vaikuttaa?!? :)
 
babyfever1 Minun tietääkseni terolutit ei auta ovulaation tulemisessa. Sulla on varmaanki oma kierto vähän pitempi ilman lääkettä ja näin oviski tulee tavallista myöhemmin.

Hennu86 Kiitos haleista :) Parempi mieli jo!

Mä näin yöllä aivan ihanaa unta!! Oikein pitkä ja todentuntonen uni, jossa tein positiivisen raskaustestin! Voi että sitä riemua! :D Oli ihana fiilis koko päivän... Voi että. En oo tässä kohta vuoden kestäneen vauvakuumeen aikana nähny yhtään vauvaunta vielä. Olisko tää enneuni!? Olisk-ooliskojoookooo! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Mulla meinaa kyllä hermot mennä jo :( Kohta on kp50, eikä menkoista tietoakaan. Tässä välissä olis jo ehtiny tulla toiset menkat ja neki olis jo pian loppusuoralla. Vituttaa suoraan sanottuna. Eihän tässä voi edes mitään yrittää, ku kierrot on tätä luokkaa? Miks mun kroppa on tällanen? Tuntuu, että kaikki menee päin mäntyä..

Oon saanut innostettua itteni taas liikkumaan. Tällä viikollakin on tullut jo 3 kertaa käytyä lenkillä. Saapahan välillä ajatukset muualle. Mutta silti kokoajan on mielessä nuo kp:t, jotka alkaa olla 50 luokkaa.. Toivottomuus iskee.. :(
 
Lumis :hug: Onko teillä ollu puhe vielä jatkoista, että missä vaiheessa meet gynelle? Kannattaa soittaa sinne ja varailla aikaa, ainakin et saisit menkat tulemaan. Muuten jos haluaa vähän huilata hoidoissa niin ottaa vaikka vaan Terot käyttöön :) On varmasti ihan äärettömän turhauttavaa, ja vaikka miten yrittää olla ajattelematta kiertoasioita ja muuta niin toki ne mielessä on kun asiat ei suju. Tsemppiä kuitenkin!

Mä oottelen menkkoja alkavaksi. Kp28 lähenee loppuaan. Eipä muuta :confused:
 
Hei vaan!

Mulla todettiin tänään kolmas km (9+5) ja nyt siis lähetteet kaikenmaailman tutkimuksiin on. Ruvetaan selvittelee mistä ne mahdollisesti johtuu. Lääkäri ei hirveen positiivinen ollu sen asian suhteen, että vika jostain löytyis. Sano että harvoin selviää. Huomenna alkaa lääkkeellinen tyhjennys :(. Mä en vielä palaa tänne listoille, kun en tiedä että tarviiko mun terolutteja ottaa taas käyttöön. Mutta saanhan kumminkin kirjotella tänne :)?
 
Fossiili Otan osaa, voi harmitus :( Miten sää pärjäät? En osaa kuvitellakaan... paljon ne vaati kyllä ihmiseltä ennen ku alkaa kunnallisella tutkimaan tarkemmin. Voimahali <3 Ja tottakai kirjottelet meidän kanssa täällä! :)

lumis Onko sulla ollu aina epäsäännöölinen kierto? Uskon kyllä että ottaa päähän. Mulla tulossa varmaan kans joku tommonen kierto..huoh.

ON: alkuviikosta oli kp30 paikkeilla menkkamaisia kipuja ja ajattelin jo innoissani että jee menkat tulee ajallaan mut eipä taaskaan tullu. Sit innostuin ajattelemaan että se onki raskausoire ja jotenki vaan tiedän että taas tullaan korkealta ja kovaa. höh. miksei voi olla säännöllinen kierto!?!?! menee hermot!
 
Terolut-mimmien toivelista 28.6.2012

Nimim....................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito?

Sateenkaari85...47/29-42.........27v........1.........12........tauko
lumihiutale92....45/29..............20v........1..........5.........tauko
jenni_noora.......41/28?...........28v........1..........5........4.tero
Vici..................35/??...............24.........1.........4........tauko
pinna...............33/56...............23v.......1.........9........2.tero
nallukkan..........29/28-32........23v........1........5........3.tero
Ansku83.......... 7/30-49........28v........1.........16.......terot
Lindu...............8/28...............22v........1.........5.........tauko
macy gray.........2/30-32.........32v........2.........31.......tauko

Jännä-klubi :confused: :popcorn:

Plussanneet vuonna 2012: :heart:

LadyBlue...22.1......29/?...... .....29v......1.lapsi....yk16....2.IUI
nellinu......27.1......30/28-42.....23v.... .2.lapsi....yk5.... .2.tero
Surya.......9.3.......30/23-77.....27v......1.lapsi.....yk12.....2. Femar
Laola.......6.4.....29/28-41.....23v......1.lapsi.....yk3.......4.tero (km rv 6:'()
Fossiili......3.5........35/34.........32v.......2.lapsi....yk9........tauko (km rv 9 :()
Hennu86...5.5.....36/33-37....26v.......1.lapsi.....yk12......tauko


Plussanneet vuonna 2011: :heart:

Anni776.......11.5..................................................................
Saasa..........16.4........kp35/37-68.. .27-v....1.lapsi....yk 11.....2.tero
Chrisu..........5.5.........kp32/28-95....28v......1.lapsi....yk 1......3.tero
SenSen.......16.5........kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11......3.tero
Namppis88...20.5........kp43/28-54....22v......1.lapsi....yk 5.......tauko
Ninni-Ilona...10.6..................................................................
"Kuumeilija".20.6..........kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20......5.tero
Lilli88...........6.7.........kp72/?..........23v......1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... ....kp44/42........23v.... .1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky...6.8.........?.................22v......1.lapsi.....yk 4...............
Kristiina84....10.8........kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk 7.......tauko
Matte07.......8.10.......kp45/40?...... 27v.....2.lapsi.....yk 9.......2.tero
-pansku-......27.11......kp27/27.........24v.....1.lapsi.....yk 6.......3.tero
rae89.............?..........?/29...... .. ...22v..... .2.lapsi.....yk.9.......tauko


.

Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
SL
P12
Omppuf
Ambrosia85
another
Tilli84


Kadonneet :| :

kultakimpale2, marica30, miraaz, Nezzie, Minnij, haippiduu


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut- tai clomikuuri tai muu hoito menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))


Muut listalle päivityksiä haluavat: laittakaa päivitykset punaisella Kiitos :)
 
Fossiili :hug: Voimahalirutistus täältäkin! Toivotaan että joku syy noille keskenmenoille löytyisi!

Mulle saa päivittää kp1/28-32, yk6 ja tauko . Ekan kerran tämä ei tuntunut millekään, jotenkin osasin odottaa kun selkeitä ovisoireita ja aktiivista pupuilua ei nyt ollut. Nyt loppui siis Terotkin, toivon et kierto lähtis tasaantumaan. Ovikset mulla on tähän saakka tullut kp18-30 välissä, eli aika myöhään. Luulen et siinäkin on yks syy siihen ettei Terojen aikaan tärpännyt.. Mulla nyt suunnitelmana se, että kattelen miten eka kierto sujuu. Jos tärppiä ei tule elokuun loppuun mennessä niin sitten lähen kyseleen Clomeja, jos ne mulle ees ylipainon vuoksi niitä määrää. Jos kierto venyy niin meen lekurille aiemmin.
 
Fossiili oli pakko tulla kirjoittamaan, kun näin suruviestisi. Olen niin pahoillani! :hug: Voimia teidän perheelle surun ja vaikean ajan keskellä.

On: Itsellä on nyt ensimmäinen kierto keskenmenon jälkeen. Käytiin yksityisellä ja seuraavaan kiertoon tulee clomit ja sitten lugesteronit, kun tärppi käy. Nyt on kp 29. Teroja ei enää tuu, että en tule enää listoille. Tulin kertomaan kuulumisia siis. Paljon plussapuhureita teille kaikille ja voikaa hyvin naiset. :kiss:
 
Terolut-mimmien toivelista 30.6.2012

Nimim....................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito?

Sateenkaari85...49/29-42.........27v........1.........12........tauko
jenni_noora.......43/28?...........28v........1..........5........4.tero
Vici..................37/??...............24.........1.........4........tauko
pinna...............35/56...............23v.......1.........9........2.tero
Ansku83.......... 9/30-49........28v........1.........16.......terot
Lindu...............10/28...............22v........1.........5.........tauko
macy gray.........9/30-32.........32v........2.........31.......tauko
nallukkan..........3/28-32........23v........1........6........tauko
lumihiutale92....1/29..............20v........1..........6.........tauko

Jännä-klubi :confused: :popcorn:

Plussanneet vuonna 2012: :heart:

LadyBlue...22.1......29/?...... .....29v......1.lapsi....yk16....2.IUI
nellinu......27.1......30/28-42.....23v.... .2.lapsi....yk5.... .2.tero
Surya.......9.3.......30/23-77.....27v......1.lapsi.....yk12.....2. Femar
Laola.......6.4.....29/28-41.....23v......1.lapsi.....yk3.......4.tero (km rv 6:'()
Fossiili......3.5........35/34.........32v.......2.lapsi....yk9........tauko (km rv 9 :()
Hennu86...5.5.....36/33-37....26v.......1.lapsi.....yk12......tauko


Plussanneet vuonna 2011: :heart:

Anni776.......11.5..................................................................
Saasa..........16.4........kp35/37-68.. .27-v....1.lapsi....yk 11.....2.tero
Chrisu..........5.5.........kp32/28-95....28v......1.lapsi....yk 1......3.tero
SenSen.......16.5........kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11......3.tero
Namppis88...20.5........kp43/28-54....22v......1.lapsi....yk 5.......tauko
Ninni-Ilona...10.6..................................................................
"Kuumeilija".20.6..........kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20......5.tero
Lilli88...........6.7.........kp72/?..........23v......1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... ....kp44/42........23v.... .1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky...6.8.........?.................22v......1.lapsi.....yk 4...............
Kristiina84....10.8........kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk 7.......tauko
Matte07.......8.10.......kp45/40?...... 27v.....2.lapsi.....yk 9.......2.tero
-pansku-......27.11......kp27/27.........24v.....1.lapsi.....yk 6.......3.tero
rae89.............?..........?/29...... .. ...22v..... .2.lapsi.....yk.9.......tauko


.

Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
SL
P12
Omppuf
Ambrosia85
another
Tilli84


Kadonneet :| :

kultakimpale2, marica30, miraaz, Nezzie, Minnij, haippiduu


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut- tai clomikuuri tai muu hoito menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))


Muut listalle päivityksiä haluavat: laittakaa päivitykset punaisella Kiitos :)
 
Kylläpäs aika menee äkkiä! Nallukanillakin jo yk6!!? Ja lumiksella! Meilläki parin viikon päästä 6 kk yritystä takana. Huh. Mulla on semmonen fiilis että ihan kohta tulee plussa-aalto! :)

Antaakapa vinkkejä että millon alottasin uuden terokuurin? Mihin kiertopäivään asti odottelen? Lääkäri sano vaan että saan syödä yhen kuurin kesällä jos siltä tuntuu... Ajattelin tässä et jos saisin elokuulle gyneajan ja jos saisin puhelinreseptinä clomit ni voisin käynnistää menkat teroilla ja syödä clomit ja mennä gynelle sitten ultraan. Eli jos viikon päästä alottasin terot ni sithän elokuun alussa olis sopivasti kp jotain 30 ja voisin syödä uuden teron ja mahdollisesti clomit sitten. Hmmm. kuulostaisko hyvältä?
 
En ole näemmä kertonut mitään omia päivityksiä. Mut en kyllä oo seurannukaan tai laskeskellu päiviä. Joten saa siirtää taustajoukkoihin. En oo kolmatta kuuriakaan syöny vaikka vissiin päivät jo niin sanoiskin. Mukavaa kesää ja voimahalauksia tuskailijoille ynnä muille.

Erityishalaus ja voimaa sekä jaksamista Fossiilille!! :'(
 
Voi helvetin facebook. Lopetan kyllä kohta käyttämästä koko paskaa. Anteeksi kiroilu mut oli jo valmiiksi ihan masis päivä ja sit meen fb:hen ja kaksi tuttua on raskaana. Ja pe kuulin et yks vanha koulukaveri on hups vaan 3 kk seurustelun jälkeen raskaana. MÄ EN NYT KESTÄ! :( Byäääh- oon niin katelliinen kaikille. Määki haluan oman vauvan. Miten toisten ilouutinen voi noin pahasti pistää... Olen kamala.
 
Vici toi on niiiiiin tuttua! Mä oon melkein kaikille fb-kavereille, joilla on lapsia, laittanu tilapäivityksiin estot ettei tarvii lukea niitä "meidän matti kääntyy jo vatsalleen <3<3<3<3<3<3" -päivityksiä...

Joo, puoli vuotta yritystä takana ja toivon et pikkuhiljaa alkais luistaa tämä homma! Sanoin jo miehelle, että sitten kun esikoinen on käsivarsilla niin ei aleta käyttää muuta kuin kumi-ehkäisyä että kakkonen ei kestäis näin kauan... Sikäli kun siihen voi vaikuttaa. Kaksijakoista faktaa löytyy siitä, vaikuttaako pitkäaikainen pillereiden käyttö raskautumiseen vai ei. Joku lähde sanoo et viivästyttää raskautumista, joku että ei ole merkitystä.
 
nallukanMistä semmosen eston saa? Näkeekö se toinen että oot estäny sen jutut? Toi olis niin kätevä! Ja mä oon kans kironnu e-pillerit ja kaikki hormonaaliset ehkäsyvälineet pimeimpään nurkkaan. Minä en tule syömään mitään ehkäsyä enää ikinä! Jos tässä nyt vauva saatas ni en varmaan käyttäis mitään ehkäsyä synnytyksen jälkeen. Turha noin pitkälle vielä kyllä ees suunnitella.... Voi masennus kuinka ahdistaa tää yrittäminen. Ei tän näin vaikeaa pitäny olla :'(
 
Vici etusivulla sen tilapäivityksen oikeassa yläkulmassa on pieni nuoli, sitä kun klikkaa niin tulee valikko. Valikossa on vaihtoehto "Lopeta käyttäjän **** päivitysten tilaus". En usko, et näkyy sille toiselle nuo estot.. Ainakaan mulle ei oo kukaan asiasta huomauttanu! Helpottaa ees vähän oloa. Ensi viikolla viikonloppuna ois miehen puolella sukujuhlat, mut onneksi oon töissä!!! Ei tarvii kuunnella vauvavihjailuja. Viimeks pari vuotta sitten olin mukana, silloin ne vihjaukset meni toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, nyt vois olla toinen juttu...

Ajattelin tällä kierrolla alkaa testata ovista joskus kp15 paikkeilla. Tilaan CB:n digitestejä varmistukseksi, kun tulee vahva viiva niin sit varmistus CB:llä. Muuten en vielä stressaa, testaamisessakin riittävästi mietittävää. Että en testaa greippimehuja vieläkään.

Nyt pitäis alkaa toivotella plussatuulia kaikille!
 
Kiitos Nallukan!! Tuntuu vähän lapselliselta blokata noitten juttuja mut ihanaa ettö on oikeus valita kenen juttuja seuraa! jes! Nyt pitäs saada peppu ylös sohvalta ja vääntäytyä ulos lenkin tapaselle. ei huvittas nyt kyllä mikään. ja huomenna taas töihin kahden raskausmahan+juttujen sekaan. Antakaa mulle tytöt voimia... :D Hyvää tulevaa viikkoa kaikille!

+++++++++++++++++++++++++++++++ meille <3
 
vielä minä täällä huutelen. mä oon tehny fb ssä saman et blokannu kaikki odottavat ja vauvaihmiset joiden päivitykset ahdistaa. ja nyt oon kyl kesän pitäny ihan totaalista poistumista sieltä. ei kertakaikkiaan jaksaisi. toisaalta syvästi sellanen olo ettei kiinnosta, en halua en jaksa. mut toisaalta en mitään muuta haluakaan. lääkäriin meen kunhan tili tulee. mut sairaalaan en mee. ei ole varaa eikä tän lähestyvän paussin takia edes ehdi. tulossa siis 9-12kk totaalipaussi. ahdistaa. kolmisen kuukautta aikaa. tuntuu et tää vuosi on menny vaan harakoille. uudessa työssä aloittanut ja tiedän et jos plussa tulisi sieltä ois jäätävä heti pois. teroja syönyt kaks kuuria. toinen meni aivan pieleen. kolmatta en ole aloittanut. nyt kp19 ja saa laittaa taustailijoihinkun en tuota kuuria ny alotakaan. mies sitä mieltä et vois lähteä joskus oikein kunnon hoitoihinkin mut mä en usko et oma pää kestää. voin käydä kilpparikokeissa jne mut en kauheesti enempää. en edes ole ovista testannut.

lähipiirin raskaus ja vauvoihin liittyvät uutisoinnit tuntuu lähinnä henkilökohtasilta loukkauksilta. en tiedä oonko vaan niin kateellinen vai mitä se on.

jaksamisia naiset! :)
 

Yhteistyössä