Terolut mimmit

Kiitos Omppuf, another ja NaksuP <3

Ihan epäuskonen olo edelleen, tänään jahka apteekit aukee meen hakee pari erilaista testiä lisää, lähinnä pyörii mielessä että tekemäni clearblue digi on ollu jotenki viallinen. Mies ei myöskään vielä usko että pos. testi vois olla totta vaikka myöhään kotiin tultua näki testin:) Maltti on epäilemättä valttia, etenkin kun 13kk yritystä jo takana. Ja nyt siis tämä plussa eka laatuaan, ja tokasta Femar-kierrosta. Teroja takana yhteensä olisko 9 kiertoa...? (femar-kierrot nyt olleet terottomia)

KIITOS ihanat naiset tuestanne <3
 
Hei hei vaan Rakkaat!

Hurjaa härdelliä ollunna töissä että kotosalla, nii on tänne kirjottelu hieman jäänyt. Eipä täällä mittään ihmeellistä ole tapahtunukkaan :). Ovista odotellessa. Tänään tikutin ihan vaan mielenkiinnosta, haaleaa viivaa näytti, tiiä sitten onko menossa vai tulossa, mutta talletuksia tehty ja tehdään :D

Ja sitten muitten kuulumisien kommentointiin :)

Ansku hienoa että ei tarvinnut tätiä teroilla houkutella, vaan alkoi luomustu. Se on ain niiiin hienoa, kun ei tarvii menkkoja potkia itestään ulos :D

Lumis pahoittelut tädistä :( ja peukkuja uuteen kiertoon :)

Nuksutin87 Onpas touhua siellä. Mie painelin suoraan yksityiselle gynelle, ku ei jaksanu oottaa tk:n aikoja. Kyllähän sille hintaa tuli vähän enemmän, mutta mitäpä tuosta :). Hianoo että resepti löyty :).

Pikku Myy -85 kiitos kun kävit ilostuttamassa ihanalla tarinalla... Hurjasti onnea odotukseen :heart:

Malania tervetuloa mukaan. Kannattaa niillä teroilla ensin kokkeilla josko tärppäis ihan vaan niin :)

Hennu onnea clomien saamisesta, jospa ne laittais kropan toimimaan plussan lailla :)

marielyn täällä on kaikki tainnu järestään saada ainakin sen kolme kuuria teroja. Mulle gyne sano että kolmella kuurilla ne tasaantuu, jos on tasaantuakseen. Meillä ne ei tasaantunu :D.

Namppis Hirrrrveen, hirrrveen paljon onnea pikkuisesta nyytistä jajajaja :heart:. Oikeesti, miten aika voi mennä näin nopeesti, vastahan sä ilmotit plussasta ja nyt jo on pikkunen ilmaantunu maailmaan ihmettelemään :). Niiin ihana lukea näistä onnistumisista :heart:

Surya oi voi kuinka ihanaa :heart:. Onnittelut suuret :)
 
G: Mulla on välillä kasvanut kaksi johtofollia ja tässä kierrossa oli kahden johtofollin lisäksi kaksi vain hieman pienempää lisäksi. Lääkäri käski pistämään samana iltana irroituspiikin, ettei ne kaksi pienempää pääsisi kypsymään ja poksumaan. Aikaisemmin on toinen johtofolleista joko hyytynyt loppumetreillä tai jäänyt kystaksi seuraavaan kiertoon. Torstaina ja eilen poksui kipujen perusteella, joten nähtäväksi jää mikä on lopputulos. Kaksosia en toivo, mutta kahden follin kanssa otan vielä riskin. Mahdollisissa tulevissa ivf-hoidoissa suostun vain yhden alkion siirtoon kerrallaan vaikka siinäkin on mahdollista, ettei toinen lähdekään kehittymään ja vuotaa pois.

Melanie75 > Terot vaan kehiin. Tukevat raskautta, jos sellainen tuosta oviksesta tärppää. :) Plussatuulta!

Minut voi lisäillä piinailemaan dpo1/2. :) Tässä kierrossa onkin riittänyt kipuilua ja vuoristorataa. Nihkeä alku muuttui kuitenkin varsin lupaavan näköiseksi, joten toiveet nousivat. Isäntä sairastaa, mutta saatiin hommat hoideltua. Toivottavasti ei ollut kuume- tai lääketokkuraisia veitikoita. :D

Tsemppejä, onnitteluita ja voimahaleja! :wave:
 
surya: aika harvoin nuo digit on varmaan väärää näyttäny :) Minä muistan miten se olo oli epäuskonen sillon kun esikosta plussasin. Ja toki se jännitti ekaan ultraan asti ihan hirveästi :eek::) Paljon tarrasukkia sinne :)
Fossiili: Ovistuulosia sinne :) ootte ainakin olleet ahkerina!
macygray: Sielläkin menossa erittäin jännät ajat! Kumpa se nyt onnistuisi :)
lumihiutale: Onnittelut tädin häipymisen johdosta :D!

omaa: saas nähdä alkaako huomenna tai ylihuomenna.. vaikka näyttäähän tuo vaihtelevan teroista huolimatta :D
 
Terolut-mimmien toivelista 12.3.2012

Nimim.......................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito?

Nezzie80.............131/26?........32v........1.........2......... 1.tero
Minnij.................91/28...........25v....... 1.........1..........1.tero
another...............66/28-?........25v.......1.........4. ........tauko

Surya.................32/23-77........27v......1........12........2. Femar-kierto
Omppuf...............23/23-36.........22v......2.......11.........6.tero
Ambrosia85.........23/26-30........26v.......1........14.........terot
Tilli84.................22/?..............27v........2.........5........3.tero

jenni_noora.........21/28?...........27v.......1.........2.........2.tero
macy gray...........18/30-34.......31v.........2........27........OI8
Fossiili................17/?..............32v........2.........8.........tauko
Hennu86.............15/35-37......26v........1........11........9.tero

NaksuP...............12/??............28v........2.........2..........1.clomi
Ansku83.............11/31............28v........1........13......2.clomi
lumihiutale92......6/29............19v.......1...........3.......2.tero/2.clomi
Laola................4/28-41........23v.......1......... 3.........3.tero


Plussanneet vuonna 2012: :heart:

LadyBlue....22.1........29/?...... ...... 29v......1.lapsi......yk16.... ..2.IUI
nellinu........27.1.........30/28-42...... 23v.... .2.lapsi......yk5.... ...2.tero


Plussanneet vuonna 2011: :heart:

Anni776.......11.5..................................................................
Saasa..........16.4........kp35/37-68.. .27-v....1.lapsi....yk 11.....2.tero
Chrisu..........5.5.........kp32/28-95....28v......1.lapsi....yk 1......3.tero
SenSen.......16.5........kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11......3.tero
Namppis88...20.5........kp43/28-54....22v......1.lapsi....yk 5.......tauko
Ninni-Ilona...10.6..................................................................
"Kuumeilija".20.6..........kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20......5.tero
Lilli88...........6.7.........kp72/?..........23v......1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... ....kp44/42........23v.... .1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky...6.8.........?.................22v......1.lapsi.....yk 4...............
Kristiina84....10.8........kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk 7.......tauko
Matte07.......8.10.......kp45/40?...... 27v.....2.lapsi.....yk 9.......2.tero
-pansku-......27.11......kp27/27.........24v.....1.lapsi.....yk 6.......3.tero
rae89.............?..........?/29...... .. ...22v..... .2.lapsi.....yk.9.......tauko


.

Jännä-klubi :confused: :popcorn:

Surya dpo 14, plussannut :)
macy gray dpo 3/4


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
SL
P12


Kadonneet :| :

kultakimpale2, marica30, miraaz


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut- tai clomikuuri tai muu hoito menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Viimeksi muokattu:
ON: Ei taaskaan tulosta! :'( Suurin surkea folli oli 9mm ja limis 6mm...se sentää oli paksumpi ku viimeeks, mut oli sellanen "tiukka" eli ei sellanen mikä pitäis olla ennen ovista! Gyne sit ilosena: "Mutta kyllä tällä kuukautiset aikaan saadaan varmasti!" No hurraa...senhän mä täällä halusin kuullakki! :stick: Että tähän kiertoon ei ole odotettavissa suurempia uutisia! :| Ens kiertoon sit 3tbl/pv clomeja, metforminit alotan varmaan huomenna tai ylihuomenna ja ultra taas kp10-12. Jos tuokaan ei tuota toivottua tulosta ni sit alotetaan pistokset! Eli, jään odottelemaan tätiä...jo nyt! : /
 
no voi ansku :hug: jättihalaus sinulle!
kurjaa miten nuo lääkärit ei välillä ymmärrä miten sydäntäsärkeviä noi asiat voi olla, ei silloin voi tosiaan sanoa iloisesti että jee menkat tulee tässä kuussa! :/
 
kutina ei ollu sitten mitään hiivaa kun meni parissa päivässä ohi vaikken sitten alottanu mitään lääkitystä... limakalvot vaan jotenki oudon tuntoiset... no, tästähän sitten mielikuvitus lähtee mukavasti laukkomaan... loppukuusta tiedän että sitten että tuleeko se täti taas kylään vai oisko tärpänny ekoilla clomeilla.
 
On vähän omituiset fiilikset täällä...
Töissä ollu ehkä hiukan hiljasempaa ja siitä syystä on taas pystyny ajattelemaan asioita :), ei ehkä niin hyvä asia ollenkaan. Jotensakkin jännittää/pelottaa että jahka sitä taas plussaa nii kuinka siinä sitten käy. Ei uskalla kyllä yhtään sitten intoilla asiasta, kun tuntuu että TAAS kerran tippuu korkeelta ja lujaa :(

Mies tosin tähänkin sanoo, kun asian otan esille, että miun ei pitäs miettiä yhtään mitään kun yksin jään :D. Mulla meinaa yksinollessa pikkasen ajatukset karkailla ja mietin liikaa kaikkee "surullista"...
 
Onnea plussanneille! :)

Ansku :hug:

Tänään syöty viimeiset clomit. Toivottavasti ei ens kiertoon enää tarvi ostaa, mokomat on niin kalliita kyllä! Mulla on jotenkin sellainen tunne, että tästä kierrosta vois tärpätä. Ajattelin jo ennen lääkkeiden aloittamista, että ensimäisestä se ei ainakaan tärppää. Mutta ehkä tämä olis se mun kierto? ;)
 
Mitä noi clomit muuten maksaa ?

Mä itse oon pohtinu jonkin verran noita hintoja mitä hoidot tulee maksamaan, enkä vielä oo keksiny sitä mikä olisi "liikaa".

Esim: Jos käydään isännän kanssa ulkona, niin saadaan äkkiä käytettyä 200e kun käydään syömässä ja nautiskellaan pullopunaviiniä ruoan kanssa ja mies jälkiruoaksi ottaa konjakkia.

Jos kuljetaan miehen kanssa työmatkat samalla autolla, on säästö~15e päivässä eli kuukaudessa 300e.
 
Ansku harmillisia uutisia ultrasta. Gyne ei ihan tainnut olla samalla aaltopituudella kanssasi kun riemuitsi siitä että menkat kuitenkin saat. :|

Fossiili mä olen kanssa tuollainen ajattelija. Kun olen esikoisen kanssa päivät kotona, siinä ehtii pähkäillä kaiken maailman juttuja. Ei ollenkaan hyvä!

On: ei mitään uutta, ovista toivoessa. Testaillut olen rinnakkain nyt pregcheckillä ja sofilla, ja pregcheck antaa joka päivä melkein plussaa. Sofi sen sijaan selviä ihan haaleita haamuja. Tänään oli jo molemmissa vähän tummempaa viivaa, mutta negaa silti.
 
Hei arvon naiset :)

Ajattelin tulla kyselemään täältä vähän apuja terojen ajoittamisessa. Eli ongelmani on JATKUVAT kuukautiset, joihin lääkäri määräsi avuksi terolutit, jotka siis aloitin viime kierrossa.

Viime kierto sujui kutakuinkin näin:

Terot 18.-27.2.
tiputtelua 23.2.-3.3.(teroista ei siis tähän apua)
kuukautiset 4.3.-10.3. (noin, ihan tarkkaa aloituspäivää on vaikea arvioida)
välipäivä 11.3.
tiputtelu alkoi uudelleen 12.3. (huoh)


Mitenkähän terot kannattaisi ajoittaa? Aloitanko tuosta arvioidusta kuukautisten alkamispäivästä vai jonkun päivämäärän jälkeen viimeisestä Terojen syöntipäivästä? Lääkärillä, joka nuo määräsi, on tietyt soittoajat (2xvko), enkä saa häntä tähän hätään kiinni.

Kiitos avusta!

Papsu
 
Heippa!!

Ajattelin liittyä remmiin :)
Mä syön teroja liian lyhyeen kiertoon (21pvää), ja oon saanu ne suurinpiirtein pysymään 28:ssa päivässä. Elokuussa -11 heti ensimmäisellä terokierrolla tärppäs ja ei ollu riemulla rajaa :) Kuitenkin varhaisultrassa vkolla 8, todettiin tuulimuna ja kemiallinen keskeytys vkolla 9. Yritys on ollu kova sieltä asti.
Ovista en oo bongannu lainkaan km jälkeen : /
Nyt mennään kp 10/28 ja tuskasta odottamista ja tikuttamista... Alkaa jo välillä usko loppua :(
 
Terolut-mimmien toivelista 14.3.2012

Nimim.......................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito?

Nezzie80.............133/26?........32v........1.........2......... 1.tero
Minnij.................93/28...........25v....... 1.........1..........1.tero
another...............68/28-?........25v.......1.........4. ........tauko
Surya.................34/23-77........27v......1........12........2. Femar-kierto

Ambrosia85.........25/26-30........26v.......1........14.........terot
Tilli84.................24/?..............27v........2.........5........3.tero
jenni_noora.........23/28?...........27v.......1.........2.........2.tero
macy gray...........20/30-34.......31v.........2........27........OI8

Fossiili................19/?..............32v........2.........8.........tauko
Hennu86.............17/35-37......26v........1........11........9.tero
NaksuP...............14/??............28v........2.........2..........1.clomi
Ansku83.............13/31............28v........1........13......2.clomi

Haidippiduu.........10/28..............................................
lumihiutale92......8/29............19v.........1.........3.......2.tero/2.clomi
Laola................6/28-41........23v..........1.........3.........3.tero
Omppuf............2/23-36.........22v.........2........12........tauko


Plussanneet vuonna 2012: :heart:

LadyBlue....22.1........29/?...... ...... 29v......1.lapsi......yk16.... ..2.IUI
nellinu........27.1.........30/28-42...... 23v.... .2.lapsi......yk5.... ...2.tero


Plussanneet vuonna 2011: :heart:

Anni776.......11.5..................................................................
Saasa..........16.4........kp35/37-68.. .27-v....1.lapsi....yk 11.....2.tero
Chrisu..........5.5.........kp32/28-95....28v......1.lapsi....yk 1......3.tero
SenSen.......16.5........kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11......3.tero
Namppis88...20.5........kp43/28-54....22v......1.lapsi....yk 5.......tauko
Ninni-Ilona...10.6..................................................................
"Kuumeilija".20.6..........kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20......5.tero
Lilli88...........6.7.........kp72/?..........23v......1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... ....kp44/42........23v.... .1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky...6.8.........?.................22v......1.lapsi.....yk 4...............
Kristiina84....10.8........kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk 7.......tauko
Matte07.......8.10.......kp45/40?...... 27v.....2.lapsi.....yk 9.......2.tero
-pansku-......27.11......kp27/27.........24v.....1.lapsi.....yk 6.......3.tero
rae89.............?..........?/29...... .. ...22v..... .2.lapsi.....yk.9.......tauko


.

Jännä-klubi :confused: :popcorn:

Surya dpo 16, plussannut :)
macy gray dpo 5/6


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
SL
P12


Kadonneet :| :

kultakimpale2, marica30, miraaz


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut- tai clomikuuri tai muu hoito menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Haidippiduu Tervetuloa! Kertoisitko vielä ikäsi, mones lapsi, mikä YK menossa :) Saadaan tiedot kohdalleen :)

Ansku83 Voi harmi, ettei ne clomit nyt auttaneet : / :hug:

Omppuf Pahoittelut uudesta kierrosta :(

Fossiili Mulla on toi sama... Jos töissä on esim. hiljasempaa tai oon kotona paljon yksin, niin kyllä alkaa ajatukset liitämään... Eikä aina ole niin positiivisia ajatuksia. Just viime aikoina miettiny, että esim. plussan saaminen tuntuu niin kaukaiselta ajatukselta ajatukselta, saati se, että sais oman nyytin syliin... Täytyy vaan helliä noita lähipiirin pienokaisia...

ON: Jos hyvin käy, ovis voisi tulla viikon sisällä. Kosteus ja halut alkaa pikkuhiljaa lisääntymään sekä munasarjoissa tuntuu nippailuja ja painetta. Kaiken lisäksi meinaa vissii flussakin iskeä, joten sehän sit taas siirtää ovista...

Eilen mie itkin. Eilen itkin pitkästä aikaa. Viimeiset kaks viikkoa oon pidätellyt itteäni ja itkuani enkä oo murtun edes miehen silmien edessä. Oon esittän niin hemmetin vahvaa. Eilen työkaveri, joka on myös hyvä ystäväni ja tietää näistä asioista, pyysi minut työhuoneeseensa lounaan jälkeen. En siellä kauaa istunut enkä oikeastaan puhunutkaan mitään, kun se itku sitten tuli... Ai että se teki hyvää! Monen päivän kärvistelyn jälkeen annoin sen kaiken tulla ulos. Nyt sitten parempi mieli (paitsi, jos tässä kipeäksi tulee).
 
Viimeksi muokattu:
Haidippiduu: Tervetuloa! :)
Hennu: Ihanaa että sait purettua edes vähän sitä pahaa oloa, itku helpottaa joskus kummasti :) :hug: Kyllä minä uskon että te onnistutte :) Toivotaan että et tulis kipeeksi..flunssaa on kyllä liikkellä ja paljon
Papsu: En osaa oikein sanoa, kannattaa kysyä onko sulla oikee annostus jos tuo tiputtelu vaan jatkuu? :eek:

On: Tässä kierrossa ei näemmä osannut oikein pettyäkkään :D jännä homma
Nyt toivon ettei tätsy löytäis teille muille ollenkaan!! :)
 
Hennu itkeminen tekee kyllä hyvää välillä. Sulla on ihana työkaveri. :)

Meneeköhän tämä kierto metsään? Ovista ei kuulu, vaikka gyne nimenomaan ennusti sen tulevan kp 12-14 kun clomitkin söin kp 3-7. Ja plaah ainakin ovistestien perusteella! Tympii jos tässä taas käy niin että ovis kp 19, ja siitä viikko niin alkaa menkat.

Ja tiedättekö voiko folli kasvaa liian isoksi, ettei se sitten sen takia ovuloikaan? Kun kp 9 folli oli 14mm ja nyt jo menossa kp 14 mutta ovista ei kuulu.

Surettaa. Miten sitä osaisi kääntää ajatuksia muualle. Tämä asia pyörii koko ajan takaraivossa.
 

Yhteistyössä