Tekstarit paukkuu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vartooja

Aktiivinen jäsen
14.05.2004
15 713
0
36
JKL
Hyvin huomaa että oon taas alkanu pitää yhteyttä ihmisiin... Sillon kun vielä olin ukkosen kanssa niin tekstareita laitoin yleensä vaan 300-500... Nyt ne rupee jo lähenee 1000, äsken tuli puhelinlasku niin viestejä 942 kpl :D
Ja mulla siis se tekstaripaketti, 1000 viestiä :)

Meidän pitäs kai miehen kanssa ottaa jokin littymä, jossa olisi ainakin melkein ilmaiset, jossei ihan, puhelut ja viestit. Niistä meidän keskeisistä kun noi laskut koostuu aina...päivän aikana on kiva laittaa jotain kivaa viestiä tai soittaa, että rakastaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:
666 viestii viime kuun laskussa, yleensävajaa 10.. :o

:D

taidan nakata koko luurin jorpakkoon.. :/

Noh?

tuohon päälle vielä ulkomaan puhelut... :headwall: no ei ollu paha lasku..ihme kyllä..

tuohon päälle vielä ulkomaan puhelut... :headwall: no ei ollu paha lasku..ihme kyllä..

Niin juu joo... Yksitellenhän nuo tekstarit on kyllä aika tyyriitä, jos ei siis oo mitään pakettia...

on mulla 1000min puhetta ja sata tekstaria, nykyään ei oikeen taho riittää.. :saint:

Niin juu joo... Yksitellenhän nuo tekstarit on kyllä aika tyyriitä, jos ei siis oo mitään pakettia...

on mulla 1000min puhetta ja sata tekstaria, nykyään ei oikeen taho riittää.. :saint:

Mä en vois olla ilman tota tekstaripakettia, sillon laskut olis tähtitieteellisiä... Soitan todella vähän joten mitään puhepakettia en tarvii...

Mun tarvii sanoa tähän, että mua ottaa pannuun ihmiset, jotka pitää yhteyttä tekstiviestitse. Jos ei voi soittaa (varsinkin jos on jotain kysyttävää, et toisen tarttis siihen vastata tyyliin heti) tai tulla poikkeemaan muutenkin. Mua ottaa pannuun naputella niitä.

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:
ai oletko säkin eronnut?

täh? kumpi?

vartooja. Ja miksi pitää erota, että voi alkaa taas pitää yhteyttä ihmisiin?

Joo olen eronnu, kohta 4kk sitten.
En mä nyt ihan just tuon takia eronnu... Siinä nyt oli paljonkin syitä, tuo yksi niistä... Ukkonen oli niin mustis että eipä hirveesti tullu pidetty yhteyksiä juuri kehenkään, kun aina olis tarttenu selittää kuka laitto ja mitä ja kelle ite laittaa ja mitä...
Ei vaan toiminu ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Mun tarvii sanoa tähän, että mua ottaa pannuun ihmiset, jotka pitää yhteyttä tekstiviestitse. Jos ei voi soittaa (varsinkin jos on jotain kysyttävää, et toisen tarttis siihen vastata tyyliin heti) tai tulla poikkeemaan muutenkin. Mua ottaa pannuun naputella niitä.

Mutta jos ei ookaan mitään kysyttävää, kuhan vaan turisee huvikseen :D Kyllä mie soittelenkin, mutta enemmän tekstailen...
Melkein puolet viesteistä menee yhelle kaverille, jonka kanssa vaan turhanpäiväsiä viestitellään pitkin päivää :D Ihan orpo olo tulee jos ei siittä kuulu muutamaan päivään mitään... Nähdäänkin kuitenkin suht usein :)

Kamala miten paljon viestejä kuussa. Mulla ollut sama kännykkä suunnilleen 3,5 vuotta ja viestejä oon laskurin mukaan vain lähettänyt vajaa 700 :) No, musta niitä onkin niin inhottava näpytellä, että soitan mieluummin.

Alkuperäinen kirjoittaja iloton:
Kamala miten paljon viestejä kuussa. Mulla ollut sama kännykkä suunnilleen 3,5 vuotta ja viestejä oon laskurin mukaan vain lähettänyt vajaa 700 :) No, musta niitä onkin niin inhottava näpytellä, että soitan mieluummin.

mä tarvisin sen mobiilimesen, yhen kamun kaa kun tule kokoajan näpyteltyä...

Yhteistyössä