Tekisitkö itsemurhan tässä tapauksessa?

  • Viestiketjun aloittaja rajalliset voimavarat.
  • Ensimmäinen viesti
en tekisi
Ap on kynnysmatto ja kynnysmatot liioittelee tosi paljon aina kaikkea. Ne näkee kaiken mitä jotkut tietyt tekee kiusaamisena. Jos vaikka katsotkin niitä päin tai kävelet niin ne voi kokea sen kiusaamisena.
 
rajalliset voimavarat.
Sanoithan sä itsekin tossa haluavasi perheen. Perheen saa kun tekee lapsen ja ei sulla ole varaa alkaa arvostelemaan miten sen lapsen tekee. Nykyään saa myös keinohedelmöityksen niin ei joudu sen takia suostumaan mihinkään minkä tekee pakotettuna. Ja jos sä päädyt tekemään sen ilman keinohedelmöitystä niin pystythän sä arvaamaan lapses tulevan ulkonäön ja valitsemaan ehdokkaan sen mukaan. Harkitsisin vielä että onko noi sun inhoamat ihmiset sen arvoisia että meet vankilaan.
Siis ..... SELVENNÄHÄN NYT MULLE VIELÄ ETTÄ MITENKÄ MULLA EI OLE VARAA ALKAA " ARVOSTELEMAAN " !? *ymmällään* :O
 
Kysyn vaan
Edelleenkään, onko edes tapahtunut muuta, kuin olet sattumalta eksäsi nähnyt? Ja kaikki tuo muu on omaa mielikuvitustasi? Oikeasti, miksi kukaan aikuinen välittäisi jostain yläaste jutuista? Normaali ihmisestä sellainen joka yrittäisi " juoruta" jostain jonkin tutun teiniajoista vaikuttaa lähinnä vähämielisrltä.
 
"hilla"
Siis tajusitko sä ollenkaan mitä mä oon kirjottanut?? siis mä oon ehtiny ja tehnykki noita kaikkia hyviä asioita mun elämään... Mut kun se ei tunnu riittävän ! aina mun menneisyys jahtaa mua ja se ei JÄTÄ MUA RAUHAAN.

Mä en jaksa, enää elää toivossa kun mä haluun nyt jo niinku konkreettista hyvää elämää!!! että sitä oikeesti on ja se rauha on löytynyt maahan.

Ja mä haluun perustaa mun perheen just sillon kun mä haluun ja jnejnejne... Mä en haluu, et sekin asia on kiinni näistä kusipää kiusaajista ja heidän paskapuheistaan !

Ja mä en jaksa alottaa mun elämää 949649388485 kertaa uudestaan ... TAJUATKO VITTU ! se ei toimi: ei jaksa & mahdollisuuksiakin on vaan rajallisia tässä suomen maassa ja musta ei oo lähtee ulkomaille: mä oon pennitön, kielitaidoton ja rakastan suomea. Mä rakastan suomessa monia muita asioita, paitsi ihmisiä... Mä rakastan vuoden aikoja, säätä, luontoa jne !

Mä tiedän kyllä millon mun raja on tullu ja ei oo ystäviä pahemmin ja ei oo ketään, joka vois mua enää näiden tilanteiden kanssa auttaa ... Toivotonta, sillon pitää auttaa ite ihteäni jo ja päästää itteni näistä kärsimyksistä eroon. :) se on se jutun juju, jos käy oikein pahasti ... ja nimenomaan, kaikkihan myö kuollaan, niin minä vaan lähen ehkä nuorempana ja oman käden kautta. Ei sitä asiaa jaksa kukaan sen enempää vaan enää miettiä ja etenkään, hyvä kun minä ite en oo enää miettimässä sitten...

MÄ EN NÄKÖJÄÄN PYSTY VAIKUTTAMAAN NIIN PITKÄLLE MUN OMILLA TEOILLA, KUN OISIN USKONU, ET OIKEESTI ELÄMÄN JA IKUISUUDEN VIHDOIN JA VIIMEIN RAUHASSA, ILMAN NÄITÄ PASKAPÄITÄ ! siis sillä tavalla että mä elän vielä tässä maailmassa ja maassa jne. :(
Eihän sun tarvii alottaa sun elämää uudestaan. Lopetat vaan ton teineilyn sitten, jos rakastat kaikkia kivoja juttuja elämässä niin kyllä sä saat niitä jo nyt. Onko joku muu asia nyt menny huonosti kuin tuo exän ilmaantuminen? Mitä muuta sä haluat elämältäsi kuin perheen?
Sä ehkä tarviit vähän tujumpaa hoitoa kuin mitä nyt saat, kannattaa avoimesti puhua psykan kanssa noista peloista ja sun exästä.
 
rajalliset voimavarat.
En, vaan eläisin normaalisti ja jos joku kertoilisi jotakin juttuja, niin sanoisin, että se on joku hullu lapsuuspaikkakunnalta. Ei kukaan aikuinen normaali ihminen toimi niin, vaan persoonallisuushäiriöiset pelottelevat huonoitsetuntoisia. Mene juttelemaan jonnekin ammattilaiselle peloistasi. Ei tarvitse hävetä vanhoja juttuja.
Olen jutellutkin. Entäpä kun niitä hulluja on monta, jotka pitää minua sellasena ja tosi pahana ihmisenä, oon siis omasta mielestäni vaan niin älyttömästi väärinymmärretty tai sit mulla on vaan niin rasittava persoona, että minusta harva ei pidä, varmaan molempia, näin koen ite sen asian ... Ja se mikä tuossa tekee tuskaa, niin se, kun mä en halua kellekään mitään pahaa! ja mä oon pyrkiny olemaan vaan oma ihteni ja elämään nyt etenkin todella hyvin. Kaikkia kohtaan. Itteäni + muita. Silleen järkevästi.

Niin mä oon nähny, jos on monia ihmisiä, jotka rupee väittää, et tietty ihminen, on tämänlainen... NIIN KYLLÄ SIIHEN PORUKKA ALKAA VAAN SOKEASTI USKOA ! näin on asia ja tämä on omin silmin todistettu ja toisaalta en ihmettele yhtään...

Ja sit on kanssa minun päähän porautunu se, kun on tarpeeks toitotettu ja toistettu, samaa kasettia, että minä oon huora, niin kyllä mä oon alkanu pakosti pitämään itteäni likasena ja häpeän itseäni ja pidän vieläkin itseäni osittain likasena ja mulla todella, todella huono itsetunto ... Suoraan sanottuna.

Ja kyllä se exä ihan psykopaatti, narsisti ja päihdeongelmainen on . !
 
rajalliset voimavarat.
En. En todellakaan. Ja toivon ettei kukaan muukaan tekisi.
Mut ompahan tehny ja minä uskon että joillain ihmisillä on ollu siihen ihan oikea syykin. =) eikä asiat enää välttämättä todellakaan millään muilla tavoilla selviä ja tää taitaa just olla semmonen asia, mikä ei oo itestäni kiinni, eikä välttämättä selviä millään muulla kuin sillä että minun pitäis vaan kestää ... ja multahan se ei enää onnistu. Mä oon kestänyt jo tarpeeksi.
 
rajalliset voimavarat.
Eläisin elämää niin kuin minä haluan elää. En välittäisi mitä muut sanoo. Siinähän puhuu. Hymyile niille, niiden elämän on pakko olla TYHJÄÄ kun puuttuvat sun elämään niin kovasti.

Elä, nauti, tee mistä tykkäät. Ihmiset puhuu oikeasti vain jos sä olet sen arvoinen, että susta puhutaan. Sulla on jotain mitä ne haluais, tai joku syy saa ne juoruamaan susta. En tiedä, kateus? Jotain? Ole sinä aikuinen, eläkä välitä!!!!!

Mene nokka ylhäällä ja tuhahda niille paskoille! :)

Sä oot niin nuori, kyllä sä joku päivä käsität tämän, ettei tuo sun masentelu ole sen arvoista :)
Ei onnistu enää tuollanen. En minä tiiä mitä teidän ihmisten päässä liikkuu, jotka luulette, että kaikkee paskaa voi kestää noin vaan koko elämän ... Ei se vaan mee niin. MINÄ EN AINAKAAN PYSTY ENÄÄ KESTÄMÄÄN KIUSAAMISTA !

Mikä siinä on semmosta, että te ette ymmärrä sitä...?

Ja minä oon kai jotenki nii omituinen ja erillainen, että ne saa siitä jotkut kiksit...
 
rajalliset voimavarat.
Kuulostaa erikoiselta että tuo eksä olisi päässyt takaisin elämääsi noin vain. Oletko pitänyt häneen itse jotain yhteyttä?

Niin, en tappaisi, tuollaset teinijutut jää kyllä jossain vaiheessa pois. Mieluummin muuttaisin vaikka uudestaan tai jotain.
En todellakaan oo pitäny yhteyttä !

Mä pelkään sitä ihmistä. Koska se on uhannu mut aikanaan hakata/tappaa. Vittuilu jatkuvasti. Sitten rakastanu ja harrastettu perkeleen hyvää seksiä. Sit taas toistuu sama kaava. Juo älyttömästi alkoholia, käyttää mielialalääkkeitä sen alkoholin kanssa sekasin. Käyttää ehkä nykysin myös piriä. Tappelee useasti, linnatuomiot uhkaa päälle...

Ja mitä keinoa sitten suosittelisit, jos haluaa tehdä itsemurhan?
 
en tekisi
Mut ompahan tehny ja minä uskon että joillain ihmisillä on ollu siihen ihan oikea syykin. =) eikä asiat enää välttämättä todellakaan millään muilla tavoilla selviä ja tää taitaa just olla semmonen asia, mikä ei oo itestäni kiinni, eikä välttämättä selviä millään muulla kuin sillä että minun pitäis vaan kestää ... ja multahan se ei enää onnistu. Mä oon kestänyt jo tarpeeksi.
Vitut sä mitään ole kestänyt!!! On kuule ihmisiä joille on tapahtunut vaikka mitä kauheita ja silti ne jatkaa elämäänsä. Katso vaikka joku dokkari jostain oikeesti paljon kärsineistä ja loppuu toi sun ininä ja lapselliset jutut itsemurhista. Sä olet vähän kun mun nuorin jonka mielestä vähän kaikki maailmassa on keksitty sitä vastaan ja että sen mielipiteitä ei koskaan oteta huomioon.
 
rajalliset voimavarat.
Itse menin ihan tilttiin kun koulukiusaajani muutti minun perässäni toiselle paikkakunnalle. Olin ihan varma että se helvetti jatkuisi ja että ikinä en saisi vain olla. Päässä pimeni ja pillahdin itkuun julkisella paikalla ja mies sai suurin piirtein kantaa minut pois. Niin totaalisesti katos maa jalkojen alta. Yllättävää kyllä mitään pahaa ei minulle missään vaiheessa tapahtunut. Tämä koulukiusaaja tosin muutti jossain vaiheessa taas toiseen kaupunkiin, ei vissiin hänen tapansa käytääytyä oikein toiminut täälläpäin.

Mutta, oikeasti, sie oot jo aikuinen, sinun tututkin on jo varmaan aikuisia. Ja jos he eivät ole jotain vajakkeja tai ääliöitä, niin eivät he siihen leikkiin ryhdy. Suurin osa ihmisistä oikeasti kasvaa tuosta kiusaamisesta pois, ja myös tajuavat katsoa paheksuvasti tuollaisia kusipäitä kuin mikä tuo sinun exä on.

Toki aina on se pieni porukka joka ei koskaan kasva aikuiseksi, mut hei, ei heistä oikeasti kannata välittää :)
Kai sanoit sille että sulla ei ole oikeutta muuttaa tänne !?

Ja me ollaan nyt 20-22v.
 
"kirppu"
Olen jutellutkin. Entäpä kun niitä hulluja on monta, jotka pitää minua sellasena ja tosi pahana ihmisenä, oon siis omasta mielestäni vaan niin älyttömästi väärinymmärretty tai sit mulla on vaan niin rasittava persoona, että minusta harva ei pidä, varmaan molempia, näin koen ite sen asian ... Ja se mikä tuossa tekee tuskaa, niin se, kun mä en halua kellekään mitään pahaa! ja mä oon pyrkiny olemaan vaan oma ihteni ja elämään nyt etenkin todella hyvin. Kaikkia kohtaan. Itteäni + muita. Silleen järkevästi.

Niin mä oon nähny, jos on monia ihmisiä, jotka rupee väittää, et tietty ihminen, on tämänlainen... NIIN KYLLÄ SIIHEN PORUKKA ALKAA VAAN SOKEASTI USKOA ! näin on asia ja tämä on omin silmin todistettu ja toisaalta en ihmettele yhtään...

Ja sit on kanssa minun päähän porautunu se, kun on tarpeeks toitotettu ja toistettu, samaa kasettia, että minä oon huora, niin kyllä mä oon alkanu pakosti pitämään itteäni likasena ja häpeän itseäni ja pidän vieläkin itseäni osittain likasena ja mulla todella, todella huono itsetunto ... Suoraan sanottuna.

Ja kyllä se exä ihan psykopaatti, narsisti ja päihdeongelmainen on . !
Ensinnäkin: et ole ainut, joka tuollaisen helvetin on joutunut käymään läpi. Vierestä seurasin, kun parasta ystävää kiusattiin kokemallasi tavalla vuosia. Ja siihen lähti ventovieraat nuoret mukaan. Yhdistelmä pieni paikkakunta+naapurikunnat+teinijuorut voi aiheuttaa vaikka mitä. Joten uskon sua, että olet todella tuollaisen uhriksi joutunut. Kuten sanon, et ole ainut. Muakin kiusattiin läpi peruskoulun, tosin ei samassa mittakaavassa kuin sua. Ja se paskanjauhaja-eksäkin löytyy. Meidän eron aikana jopa melkein tuntemattomat miehet huoritteli mua kadulla: eksä oli vähän levitellyt juttujaan.

Sattui muuten niinkin, että jo aikuisena opiskelijana tutustuin tyttöön, joka myös oli käynyt yläasteella samanlaisen kiusaamishelvetin läpi, kuin sinä. Hänen oli vaikea kertoa kokemastaan, koska kuvitteli, etten usko, mihin mittakaavaan tuollainen kiusaaminen voi ulottua. Hän oli todella helpottunut, kun en leimannut häntä ja väittänyt kaiken koetun olevan vain hänen päässään. Hänkin kävi todella pohjalla, ennen kuin 21-vuotiaana sieltä lähti nousemaan.

Mutta se mitä minä, mun bestis ja tuo tyttö johon tutustuin kaikki opittiin oli se, että maailma on täynnä ihmisiä jotka eivät kiusaa, eivät usko juoruihin ja suhtautuvat paskanjauhajaöykkäreihin epäluuloisesti. Maailma on täynnä ihmisiä, jotka uskovat kiusattua, tukevat häntä ja haluavat auttaa jaloilleen. Se paska loppuu kuin loppuukin aikanaan. Mun bestiksellä menee paljon paremmin kuin niillä kiusaajilla kenelläkään. Mulla on elämässäni paljon rakkautta, ystäviä, oma perhe ja hyvä mies. Ja se tyttö opiskelee unelma-ammattiinsa ja on nykyään yksi vahvimmista ihmisistä, jonka tunnen.

Älä tapa itseäsi. Älä anna niiden kusipäiden voittaa. Sinä pääset siitä helvetistä. Sua sattuu ja sua pelottaa ihan helvetisti nyt. Mutta sinä pääset eteenpäin.
 
rajalliset voimavarat.
Edelleenkään, onko edes tapahtunut muuta, kuin olet sattumalta eksäsi nähnyt? Ja kaikki tuo muu on omaa mielikuvitustasi? Oikeasti, miksi kukaan aikuinen välittäisi jostain yläaste jutuista? Normaali ihmisestä sellainen joka yrittäisi " juoruta" jostain jonkin tutun teiniajoista vaikuttaa lähinnä vähämielisrltä.
No välittääkö 20-22vuotiaat? mitä oot mieltä?
 
rajalliset voimavarat.
[QUOTE="hilla";30795057]Eihän sun tarvii alottaa sun elämää uudestaan. Lopetat vaan ton teineilyn sitten, jos rakastat kaikkia kivoja juttuja elämässä niin kyllä sä saat niitä jo nyt. Onko joku muu asia nyt menny huonosti kuin tuo exän ilmaantuminen? Mitä muuta sä haluat elämältäsi kuin perheen?
Sä ehkä tarviit vähän tujumpaa hoitoa kuin mitä nyt saat, kannattaa avoimesti puhua psykan kanssa noista peloista ja sun exästä.[/QUOTE]

Mitähän se tujumpi hoito mahtaisi sitten olla !?

Ja ei oo muut asiat nyt menny huonosti, en oo varma ees että oliko se exä... MUTTA SE KYLLÄ NIIN NÄYTTI SILTÄ JA TUIJOTTI MUA PITKÄÄN JA JÄI PERÄÄNKIN KAHTOMAAN ! mietin että kuka muukaan se ois voinu olla, samanlainen pipokin oli kun fb kuvissa ja kasvot täysin samanlaiset kun fb kuvissa ! ja sen mutsi oli ollu stadissa, nää kaikki asiat puhuu ton asian puolesta et se ois ollu se ja vaikka äitisä mukana.

Mut sit mä en tajua et mitä vittua se ois just tällä alueella tehny ja törmänny minuun ! mikä syy siinä ois ollu...? TAI JÄRKI, realistisesti aateltuna ...

Ja mä haluan elämältä terveyttä, onnellisuutta, ystäviä, kivoja bileitä ja muita menoja... Tollasia asioita esimerkiksi. =)
 
kokenut nainen
Minä en antaisi kiusaajilleni valtaa päättää elämästäni. En todellakaan tappaisi itseäni, ennemmin muuttaisin muualle ja aloittaisin rakentamaan uutta hyvää loppuelämää itselleni. Muiden mielipiteet eivät minua hetkauta, vaan elän omaa elämääni.
 
"Sirkkeli"
No luetteleppa sit niitä muita asioita?

Ja on todellakin PAHA, musta tuntuu että on ollu mulle jo vähän liian paha ja tuon syyte jutun vois tietysti tehä, mut tuliskohan siitäkään nyt sit pidemmän päälle mitään seuraamuksia...
No mietipä nyt itsekin, että miten paljon ja mitä pahaa maailmassa on. Kyllä kunnianloukkauksesta sakot saa.

Sun exäsi on voittanut jo sillä, että olet noin stanan alistunut ja mietit jopa itsaria pelkkien puheiden ja mustamaalaamispelon takia. Muuta vaikka taas toiselle paikkakunnalle, tai mieluummin lakkaa välittämästä niistä puheista ja muiden käytöksestä, ja jatka normaalia elämääsi.

Ja kyllä, on kokemusta. Mutta en ole edes viitsinyt muuttaa karkuun. Uskoo ken tahtoo. Hitonko väliä. Ja nyt tuli tunne, että olen vähän aika sitten kirjoittanut ihan saman vastauksen...
 
rajalliset voimavarat.
[QUOTE="hilla";30795057]Eihän sun tarvii alottaa sun elämää uudestaan. Lopetat vaan ton teineilyn sitten, jos rakastat kaikkia kivoja juttuja elämässä niin kyllä sä saat niitä jo nyt. Onko joku muu asia nyt menny huonosti kuin tuo exän ilmaantuminen? Mitä muuta sä haluat elämältäsi kuin perheen?
Sä ehkä tarviit vähän tujumpaa hoitoa kuin mitä nyt saat, kannattaa avoimesti puhua psykan kanssa noista peloista ja sun exästä.[/QUOTE]

Niin ja musta ei ole todellakaan teineilyä pelätä oman elämänsä puolesta !

Ja tässä mulla on ihan hyvät syyt: henkisesti/fyysisesti väkivaltainen ex-mies + aiempi raju kiusaaminen. Jättää pakostikin ihmiseen henkisiä arpia.
 
....
en tekisi
En todellakaan oo pitäny yhteyttä !

Mä pelkään sitä ihmistä. Koska se on uhannu mut aikanaan hakata/tappaa. Vittuilu jatkuvasti. Sitten rakastanu ja harrastettu perkeleen hyvää seksiä. Sit taas toistuu sama kaava. Juo älyttömästi alkoholia, käyttää mielialalääkkeitä sen alkoholin kanssa sekasin. Käyttää ehkä nykysin myös piriä. Tappelee useasti, linnatuomiot uhkaa päälle...

Ja mitä keinoa sitten suosittelisit, jos haluaa tehdä itsemurhan?
Vittu mua kiinnosta tollasta luuseria neuvoa...tapa se tai vammauta se. Itse sä olet alkanut tollasen kanssa seurustelemaan ja voin kertoa että ne myös tuntee kipua ja kuolee. Tyhmä sä olet ja ihan sairaan tyhmä.
 
"kirppu"
Todellakin olet sekopää ja sen kanssa huomaa... ja mun maine on nyt lähtenyt liikkeelle ihan sillon kun lapsi ja pikkujutuista...
Pakko muuten sanoa, että tää palsta ei oo välttämättä oikea paikka sulle tällä hetkellä. Osa näistä kirjoittajista on trolleja/provoja/kiusaajia itse, ja jäät vänkäämään heidän kanssaan. Älä tee sitä. Se pahentaa vain sun oloasi, ja annat energiaa pohjasakalle. Sun voimavarat on tällä hetkellä rajalliset. Koeta suunnata ne mahdollisimman viisaasti. Se on osa toipumista.
 
"milja"
Sori, mutta luuletko ihan tosi saavasi apua, kun käyttäydyt noin helvetin lapsellisesti? Pyydät täällä meiltä vastauksia ja ratkaisuita, mutta ihmisten kommentoidessa vaan räksytät takaisin.. Joo-o.
 
rajalliset voimavarat.
Vitut sä mitään ole kestänyt!!! On kuule ihmisiä joille on tapahtunut vaikka mitä kauheita ja silti ne jatkaa elämäänsä. Katso vaikka joku dokkari jostain oikeesti paljon kärsineistä ja loppuu toi sun ininä ja lapselliset jutut itsemurhista. Sä olet vähän kun mun nuorin jonka mielestä vähän kaikki maailmassa on keksitty sitä vastaan ja että sen mielipiteitä ei koskaan oteta huomioon.
Mene sinä nyt jo vittuun siitä. :D sulla ei oo näköjään käsitystä tosi elämänasioista. Jos on nuori, joka on syntynyt sellaseen perheeseen jossa molemmat vanhemmat on mielisairaita ja isä juo joka ilta kaljaa on kännipöhnässä ja vittuilee mulle ja äitille ja vanhemmat riitelee useita kertoja viikossa, eivätkä eroa silti... Eikä jaksa kasvattaa mua tai asettaa rajoja, saan tehdä aina mitä haluan ja saan kaiken minkä haluan, no ukki ja mummo taas päinvastasia ja tosi tiukkoja kurittaa mua jopa fyysisesti teini-iän alkuun saakka, minkä jälkeen ei uskalla enää lyödäkkään kun tietää et löisin takasin. Niin kyllä siinä vähän pää menee jo sekasin ja äiti myös maalailee ulosteella pitkin seiniä, kun se on niin sairas..... Se on sille joku rituaali. No sitten kun mun elämä on ollu tollasta haipakkaa + siihen yhdistettynä se että ei oo koskaan ollu sellasia rajoja ja kasvatusta, mitä ns. normaaleissa perheissä on, niin sit kun puskee murrosikä pintaan niin alkaa tekemään helposti kaikkia tyhmiä valintoja ... ja niitähän tekee tossa iässä nyt helposti muutenkin kun on murkkuikänen/teini, mutta vielä enemmän, jos perhe ja moni sukulainen on ollu epävakaa/sairas ja sinä oot kasvanu vauvasta, tähän päivään sellasessa ympäristössä ... ja minä nyt sitten rupesin pelehtimään niiden poikien kanssa "holtittomasti". Aikuisten miesten kanssa myös. Ja päihteiden käytön alotin ite 13-vuotiaana. No sitten minä niiden poika/mies sekoilujen takia joudun kiusatuksi ja kiusaaminen on ylä-asteen ajan joka arki päivä, isolla porukalla tämän tyyppistä: haukkumista, lyömistä, tönimistä, mulkoilua, naureskelua, pilapuheluja, nettiherjoja, vessojen seiniin minusta rumien juttujen kirjottamista, perättömien juorujen levittämistä millä pyritään siihen että mulla ei ois yhtään ystävää ja kukaan ei halua seurustella minun kanssa... Ja yrität vain kestää ja oot sen tyyppinen että pidät kaiken sisällä, niin kyllä siinä rupee pää sekoamaan.

No sitten kuvioihin peruskoulun jälkeen tulee 2v vanhempi exä. Se on henkisesti että fyysisesti minua kohtaan väkivaltanen, päihteiden väärinkäyttäjä, tutustun tuossa vaiheessa muihinkin narkomaaneihin ja ammattirikollisiin enemmän, osittain tutustuin jo ylä-asteella kuin sain mennä miten halusin ja tehdä mitä halusin, niin helposti ajautuu sellaseen porukkaan... Ja exän kanssa suhdetta kestää vähän päälle vuosi, jossa erotaan 6 kertaa, kunnes 7 kerta on viimenen ja laittaa pisteen sille sairaalle parisuhteelle ja mä olin se, joka sai ehtiä voimavarat senkin päättämiseen. Muuten tuokin ois jatkanu minun kiduttamista ehkä maailman tappiin saakka, ellei ois parempaa uhria löytäny...

Ja on menny asunto alta ja sit on saanu ehtiä uutta asuntoo ja joutunu takas palaamaan sinne sairaaseen kotiympäristöön ja sieltä taas puolestaan lähtee jo pois 16v kun voinu siellä asua vanhempien takia + kiusaamisen takia...


Niin vieläkö sinä LEHMÄ tulet mulle pokkana sanomaan, että mitään en oo kestäny ja psyykeen pitäis olla ihan kunnossa? Suosittelen sulle peiliin päin katsomista. Olet itse henkisesti kanssa todella epävakaa ja pahoinvoiva kun noin kilahdit!
 

Yhteistyössä