K
Kutistunut
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kökkö:ne voi muuten tulla poliisien kanssa ovelle jos ei muuten avaa....
Mitä sitten vaikka tuleekin..Ei niillä silti taida olla lupaa ratsata kämppää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kökkö:ne voi muuten tulla poliisien kanssa ovelle jos ei muuten avaa....
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja kökkö:ne voi muuten tulla poliisien kanssa ovelle jos ei muuten avaa....
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:vois kyllä uskoa että tulisivat poliisin kanssa,koska saahan ne hyvät massit maksamattomista luvistaItselleni ei ole tullut tarkastajaa 7vuoteen jonka olen omillani asunut
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja köyhä:Ollaan aina maksettu tunnollisesti tv-lupa. Jopa opiskeluaikoina, kun rahat oli tiukilla, eikä oikeasti olis ollut varaa. Yli kymmenen vuotta ollaan siis maksettu eli koko se aika kun ollaan omillamme asuttu. Nyt tuli taas maksulappu ja se on törkeän suuri. Tai siis tiesinhän minä summan, mut silti hirvitti nähdä se paperilla. Nyt olis rahallisesti vähän tiukkaa ja suuri houkutus ilmoittaa, ettei meillä ole enää telkkaria tai boksia. Lapset katsoo satunnaisesti pikkukakkosta. Muuten ei ylen kanavia katsella. Tuntuu niin tyhmältä maksaa sitä maksua. Kuitenkin ollaan niin rehellisiä ihmisiä, et tuntuu väärältä huijata. Huono omatunto pelkästä ajatuksesta. Ja mietin sitä miten helposti siitä jää kiinni. Antenni katolla ja omakotitalossa asutaan. Tuleeko tarkastaja heti, jos ilmoittaa, ettei ole enää televisiota?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ole koskaan maksanut tv-lupaa, eikä ole mieskään. Eikä tulla maksamaankaan. Miksi ihmeessä maksaa moista rahasummaa joka vuosi kun voi kerran jättää maksamattakin. Aina olen ihmetellyt, että miksi esim. opiskelijat, elälkeläiset, muut vähävaraiset kiltisti maksavat. Meillä ei edes ole rahasta kiinni maksamatta jättäminen, vaan halutaan lusmuilla kun kerran niin voi tehdä ilman sanktioita. Ihan sama juttu kirkollisveron kanssa. Ihan älytöntä maksella, joten kirkosta ollaan erottu ja säästetään nekin eurot ihan omaan käyttöön.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja kökkö:ne voi muuten tulla poliisien kanssa ovelle jos ei muuten avaa....
paitsi jos on etsintä lupa....
luulis niillä siis poliiseilla olevan parempaa tekemistä kuin käydä joka neljäs talous läpi et onko sul ny lähetyksiin vastaan otin...=)