oikein teki varkaalle.Kuka olisi oikeesti uskonut että palauttaa nyt tuota pukua kun ei ollut aikasemminkaan palauttanut.Jos tuo varkaan lapsi nyt on ollut ulkona kylmässä ilman toppapukua niin se on kyllä sen varas äitinsä syytä,mitä varasti ja olisi palauttanut ajallaan ja kerran olivat ostarissa,olisi ostanut uuden puvun.
Minusta tässä nyt varas äiti opettaa lastaankin varastamaan ja siksi minusta olikin hyvä että puku vietiin päältä.
Eipä ne kaupan vartijatkaan anna sinun mennä kotiin vaatteet päällä ja sieltä tule niitä takasin hakemaan.
Itse en kyllä olisi uhakillut sen kummemmin että jos et anna niin kerron kaikille,vaan olisin kertonut kuitenkin

Kaikilla on oikeus tietää tuommoisessa ryhmässä kuka on varas,ja voin sanoa että kyllä sieltä päiväkodista varastetaan ja ei aina tarvi olla edes 'köyhästä perheestä kyse'
Minun lapseltani vietiin uudet rukan kurahaalarit ja takki, naapurinaulakossa oli toisen lapsen jossa luki myös nimi,meillä oli juuri uudet ja en sitten illalla muistanut kirjoittaa vielä nimeä no seuraavana päivänä vein lapsen tarhaan ja ne kuravaatteet oli vaihtuneet tämän toisen lapsen kanssa,no huomasin kun lastani menin hakemaan sillä lukihan naapuri naulakon muksun vaatteissa isolla tussilla nimi
no seuraavana päivänä tuli tämä toinen lapsi kerhoon ja niihin meidän vaatteisiin oli taas kirjoitettu heidän nimi

sanoin asiasta mutta milläs sen todistat ettei toinen nyt ollut hakenut samoja kaupasta

ja näin ollen minä sain taas ostaa lapselleni uudet vaikka päiväkodista koittivat tarjota tuon toisen lapsen niitä vanhoja ja loppuun kuluneita risoja meille

Niin toisen lapsen vanhemmat oli molemmat töissä että rahanpuutteesta tuskin oli kyse

ja minä työtön yh-äiti jonka lapsi oli puheen takia lääkärin lausunnolla kyseisessä päiväkodissa,
että kyllä niitä varkaita osaa olla nämä uravanhemmatkin joilla ei nähtävästi aikaa ostella vaatteita kun saa helpomminkin niitä hankittua,eihän parempituloset nyt varasta