Tekeekö kenenkään kolmen lapsen äidin neljättä mieli?

  • Viestiketjun aloittaja vauvakuumeinen äippä
  • Ensimmäinen viesti
vauvakuumeinen äippä
Laitoin äsken vauvakuume kohtaan viestin tekeekö kenenkään kolmen lapsen äidin neljättä mieli.Kukaan ei ole vastannu, josko täällä...Niin meillä on siis kolme ihanaa poikaa. Viimeisin syntyi viime kesänä. Vannoin ettei enempää. Mutta se vauvakuume tuli, hitto!! Mies ei ole innostunut, vetoaa omaan aikaan ja yhteiseen ja siihen ettei lapsiakaan kohtaan ole oikein jos niitä on liikaa. Minusta hän on kyllä ihan oikeassakin, mutta...En tiedä pahenee iän myötä, ei mulla ekan jälkeen 23 vuotiaana ollut yhtään kuumetta. Nyt kun olen vähä yli 30 vee ni johan kuume koko ajan on päällä. Olen ryhtynyt työnhakuunkin ja ehkä se mies joskus pehmenisi tai sitten ei. Minkälaisia kokemuksia teillä on, miten miehet ovat suhtautuneet jne!!
 
Juu, neljättä tekee kovasti mieli! Mies ei ole niin innoissaan kuin minä mutta ei ole pahemmin vastaankaan. Eli vauva tulee kun on tullakseen. Ennestään on 6-ja 4-vuotiaat pojat ja viime kesänä syntynyt tyttö.
 
vauvakuumeinen äippä
No toivotaan, että meilläkin se mies joskus taipuisi. Jos ei ihan vielä ni vaikka vuoden, parin päästä. Toisaalta voihan olla etten sitten enää ole vauvakuumeinen, mitä epäilen kyllä kovasti.. :)
 
Voi tekee tietenki. Kai sitä on vähä hullu, ku nuorin on alle kuukaden ja nyt jo harmittaa, jos tämä jää meiän viimeseksi vaaveliksi. Vaikka pinna palaa miljoonasti, eikä aina oo pelkkää onnea tämä perheen pyöritys, niin silti, kyllä neljäs ois kiva. Jos meille semmonen joskus annettas. Kolmen leikkauksen jälkeen neljäs vähä hirvittäs. Meneekö kohtu liian ohueksi. Pitää ottaa selvää asiasta.
 
Meillä tyttötrio 14v 12v ja 4,5kk. Mulla ei tee mieli enää neljättä, mutt mies kyllä viell haaveilee. Voihan se olla ett mieli vielä muuttuu, sanoinhan jo tuon toisen jälkeen etten enää ikinä ja kumminkin viell kolmanen tein.
Moni kyselee kyll ett "millois meinaatte viell yrittää, kun on vain tyttöjä,kai sitä poikaa pitää yrittää" ja ett osaa ärsyttää tuo kysely.

Mutt luulempa ett meillä jää tähän kolmeen :)
 
meillä poikia 16v 12v ja iltatähti kohta 2v,puhuttu on iltatähden kaverista....tulossa on ensi keväänä! kyllä se silti oli pieni yllätys että näin nopeasti.Ikää jo 39,joten eiköhän ole hyvä että saatiin alulle!
Oman ikäisillä ystävilläni ei ole pieniä lapsia,saatika toista tulossa.
Olisin kiitollinen kontaktista äiteihin jotka samaa ikää ja raskaana!asun tampereella
 
äiti -68
juu kyllä se vauvakuume iski kun nuorin oli noin kaksi vuotias. nyt on neljä lasta joista nuorin siis viisi kuukautta.ikää 37v.kyllä on tullut monta kertaa semmonen haikea mieli että nytkö meillä on lapset tässä. ihan kun joutuisi sulkemaan yhden portin elämästääm. kammottava ajatus.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.07.2005 klo 23:19 äiti -68 kirjoitti:
juu kyllä se vauvakuume iski kun nuorin oli noin kaksi vuotias. nyt on neljä lasta joista nuorin siis viisi kuukautta.ikää 37v.kyllä on tullut monta kertaa semmonen haikea mieli että nytkö meillä on lapset tässä. ihan kun joutuisi sulkemaan yhden portin elämästääm. kammottava ajatus.
Ihan samanlaisia fiiliksiä kuin sinulla(tosin mulla vain 3 lasta),tässäkö tämä sitten on..jonkin kaipuu :)
Eikös sitä sanotakin että äidit jäävät aina kaipaamaan vielä yhtä lasta..
 
Kyllä vaan tekee, vaikka en näe miten se olisi nyt mahdollista.

Olen koettanut lohdutella itseäni, että uuden vauvan haluamine kertoo siitä, että asiat ovat aika hyvin. Jos lasten kanssa olisi ihan loppu ja kaikki menisi päin peetä, niin tuskin sitä jaksaisi ajatella uutta lasta...

Niinhän se on, että kaikkea hyvää tekee aina mieli lisää...

Näin siis lohduttelen itseäni, mutta silti mietin kestäisikö fysiikka vielä yhden. Mulla tilanne on se, että raskaudet ja niistä toipuminen ovat olleet vaikeita. Lisäksi kaksi kolmesta lapsestani ovat olleet raskaan sarjan koliikkilapsia. Mutta tiedän että heti kun olen tolpillani ja koliikki loppuu, alkahankaluudet unohtuvat. Mieheni kyllä muistaa ne minua paremmin, ja on sitä mieltä että neljäs olisi yksinkertaisesti liikaa....
 
Rh-neg
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2005 klo 16:15 jennifer kirjoitti:
Voi tekee tietenki. Kai sitä on vähä hullu, ku nuorin on alle kuukaden ja nyt jo harmittaa, jos tämä jää meiän viimeseksi vaaveliksi. Vaikka pinna palaa miljoonasti, eikä aina oo pelkkää onnea tämä perheen pyöritys, niin silti, kyllä neljäs ois kiva. Jos meille semmonen joskus annettas. Kolmen leikkauksen jälkeen neljäs vähä hirvittäs. Meneekö kohtu liian ohueksi. Pitää ottaa selvää asiasta.
Minulla kaksi poikaa ja kolmas tulossa. Mieheni aprikoi tämän kolmanne tuloa tosi paljon ja sain puhua sen monesti ympäri. Ja nyt kun odotan kolmatta, niin minä ajattelen jo neljättä. Ihan kauheeta! Minullakin sektiot takana ja myös sektio edessä. Pitänee kysyä sitten missä kunnossa kohtu on ja lääkäreiden mielipiteitä. Koska toisaalta tekis mieli yrittää sitä neljättä heti putkeen.... mies ei kyllä innostu jos ääneen näitä ajatuksia puhuisin, entäs mummot ja ukit? hui..mutta minähän tätä elämää elän. Neljännen kanssa tulee sitten viimeistään tila-auton hankinta. Vai kuinka sitä sitten 5-hengen autolla ajelee????
 
Kyllä neljättä lasta haluaisin, mutta mies ei todellakaan ole lämmennyt asialle. Nuorimmaínen on vasta 1.3v. Olen 32 vuotias, eikä ikä ole esteenä vielä. Vanhimmat lapset jo 11 ja 9v. Kiva olisi nuorimmalla saada leikkikaveri... Täytyy jatkaa miehen pehmittelyä. :flower:
 
rölliäinen
Kelpaisiko tämmöinen :)

olen kuuden äiti ja tekisi hirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrveästi mieli pientä 7..

Mies tosin toppuuttelee ajatusta. mutta mutta. ehkä puhun tuon vielä ympäri :)
 
vauvakuumeinen äippä
Tuossa yhdessä viestissä kun sanottiin, että on kolme tyttöä ja aina kysytään että milloin se poika. No meillä on poikatrio ja kysytään ja sanotaan että kyllähän se tyttö vielä..Ärsyttää. Sanonkin aina että sit jos saamme neljännen pojan.On se tyttökin tervetullut!! :hug:
 

Yhteistyössä