Tekeekö täällä kukaan itse musiikkia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja inspis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

inspis

Vieras
Onko kakplussan mammoissa ketään musiikintekijää, olis mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia. Entä millaisia soittimia omistat ja miten teet musiikkia? Oletko tehnyt kenties oman demonkin ja lähettänyt sen jollekin tuottajalle?

:wave: Tosin bändin kanssa yhteistuumin tehdään kappaleet, minä sanoitan ja joskus sävellän. Pojat saa hoitaa soittamisen, itse saatan laulamisen lomassa joskus jotain pientä soittaa syntikoilla "mausteeksi". Demoja on tehty, muttei mihinkään lähetelty.

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
:wave: Tosin bändin kanssa yhteistuumin tehdään kappaleet, minä sanoitan ja joskus sävellän. Pojat saa hoitaa soittamisen, itse saatan laulamisen lomassa joskus jotain pientä soittaa syntikoilla "mausteeksi". Demoja on tehty, muttei mihinkään lähetelty.

Upeeta! Yksi sentään löytyi :) Käyttekö keikkailemassa? Miksi ihmeessä ette ole lähettäneet demoja minnekään?

Mulla on jonkinmoiset vehkeet ja ohjelmat, mutta ei aikaa tehdä niillä mitään.. :( Vuosia sitten olen tehnyt viimeksi biisejä ihan valmiiksi asti. Nykyään ihan vaan satunnaisesti soittelen koskettimia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:

Upeeta! Yksi sentään löytyi :) Käyttekö keikkailemassa? Miksi ihmeessä ette ole lähettäneet demoja minnekään?

Ei kun ollaanhan me lähetetty, Soundin demoarvosteluihin viime vuonna, ja muutamaan ohjelmatoimistoon.

Keikkaillaan suunnilleen 1-3 krt vuodessa, heh. Tykätään tehdä musiikkia nimenomaan sen luomisen takia, mutta eniten se on meille vain harrastus, henkireikä.

Yhteistyössä