K kiittäen Vieras 22.05.2009 #1 vai ainoastaan ompelimot? Jos joku osaisi vastata, niin olisin kiitollinen
V vieras Vieras 22.05.2009 #2 Varmasti tekee Pienet vaateliikkeet, stokka, anttila... kannattaa kysyä liikkeestä.
M mama the strange Vieras 22.05.2009 #4 Kyllä aika monet tekee...muistaakseni just Sokos ainakin...ja pikkuliikkeet myös. Tosin useimmat vaan itse myymiinsä vaatteisiin.
Kyllä aika monet tekee...muistaakseni just Sokos ainakin...ja pikkuliikkeet myös. Tosin useimmat vaan itse myymiinsä vaatteisiin.
V vieras Vieras 22.05.2009 #5 Kysyin lainanlyhennystä Osuuspankista, mutta eivät tehneet kun laina oli Säästöpankista. Korkkareiden korot olivat kyllä tosi korkeat, mutta niihin eivät luvanneet puuttua myöskään. Jouduin sitten ihan itse lyhentämään.
Kysyin lainanlyhennystä Osuuspankista, mutta eivät tehneet kun laina oli Säästöpankista. Korkkareiden korot olivat kyllä tosi korkeat, mutta niihin eivät luvanneet puuttua myöskään. Jouduin sitten ihan itse lyhentämään.
V v Vieras 22.05.2009 #6 Kuopion carlsonilla on ainakin pukukopin seinällä lappu missä kerrotaan mitä mistäkin korjaus/lyhennys tms ompelusta joutuu maksamaan.
Kuopion carlsonilla on ainakin pukukopin seinällä lappu missä kerrotaan mitä mistäkin korjaus/lyhennys tms ompelusta joutuu maksamaan.
S sd Vieras 22.05.2009 #7 jos tekevät, niin omista liikkeistä ostettuihin vaatteisiin. Osa anttiloista tekee ja sit ainakin dressman ja muut pukuliikkeet.
jos tekevät, niin omista liikkeistä ostettuihin vaatteisiin. Osa anttiloista tekee ja sit ainakin dressman ja muut pukuliikkeet.