Saako mercilonia apteekista 1kk pakkauksena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja määä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No voihan rähmä :/ Mulla olis 3kk ollut käytössä ja haluisin vielä kokeilla 1kk kun on nuita välivuotoja ollut. Ajattelin josko tasottuis neljännellä liuskalla.... menee sit turhaan 2kk hukkaan, jos nyt ei sitten käykään nämä pillerit :S

Voisko olla niin, että sitä on ollut olemassa 1 kk pakkauksina vielä ihan lähiaikoinakin, mutta kaikki apteekit ei vaan tilaa sitä? Ja itse siis olen aina ottanut sitä "aitoa", vaikka olis ollut joku edullisempi vastaavakin tarjolla. En siis tiedä, onko siinä halvemmassa eri kokoja.

[QUOTE="vieras";25400226]Oikeesti? Mulle taas on sanottu jo pari vuotta sitten, että pienin mahdollinen on 3 kk paketti.[/QUOTE]

Ei mulle vain. Muistan tän vielä hyvin, koska silloin oli se mercilon-kato (talvi 10-11), niitä ei löytynyt mistään apteekeista. Ja ne oli ne 3kk paketit jotka loppuivat ensin, sitten kituuttelin 1kk paketeilla, kunnes nekin loppuivat apteekeista.

[QUOTE="vieras";25400226]Oikeesti? Mulle taas on sanottu jo pari vuotta sitten, että pienin mahdollinen on 3 kk paketti.[/QUOTE]

Joku mulla viime kerran ostosta on noin pari vuotta ja kyllä silloin 1kk paketin sai.

Karu totuus on ettei niitä saa enää :/ Jos apteekissa on varastossa niin sitten, mutta muuten ei ole enää apteekkien valikoimissa, koska menekki on ollut niin vähäinen.

Pitäisköhän ottaa riskillä sitten se 3kk ja kokeilla josko ne pillerit sit alkais kuitenkin sopimaan?

Riippuu kai nyt ihan omasta rahatilanteesta. Toisille se 25€ "heittäminen kaivoon" ei tunnu niin pahalta kuin toisille.

Ittelläni on 5 liuskaa noita merciloneja, kun päätin olla fiksu ja ostin jättipakkauksen. Sitte tapahtuikin niin että lopetin pillerit kokonaan, että sillee. Ei ehkä fiksua, mutta ei sitä silloin tajunnu.

Riippuu kai nyt ihan omasta rahatilanteesta. Toisille se 25€ "heittäminen kaivoon" ei tunnu niin pahalta kuin toisille.

Ittelläni on 5 liuskaa noita merciloneja, kun päätin olla fiksu ja ostin jättipakkauksen. Sitte tapahtuikin niin että lopetin pillerit kokonaan, että sillee. Ei ehkä fiksua, mutta ei sitä silloin tajunnu.

Siinäpä se kun tuntuu turhalle heittää se raha sit hukkaan :/ Mutta kun ei tosiaan tiedä onko se sit turhaa vai ei.... ei voi olla vaikeeta tämmönenkin pikkuasia josta tuleekin yks kaks iso asia...

Yhteistyössä