V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Naton ohjukset tiputtaa ne kaikki erämaiden ylläTuskin tulevat tarpeeseen, kun Venäjä tilanteen niin vaatiessa hiljentää Suomen sotahalut ihan vain ohjuksin ja lennokein.
Venäjämielisen SDP:n käskystä miinat räjäytettiin Lapissa.on ne ollu koko ajan jemiksessä oottamassa mutta ei oon puhuttu kelleen mittään
Jatkuvaa demareiden maalitusta.Venäjämielisen SDP:n käskystä miinat räjäytettiin Lapissa.
Miinakielto oli Halosen (sdp) ja Tuomiojan (sdp) projekti.Jatkuvaa demareiden maalitusta.
MAGA-Rummo pitänee ylentää välittömästi Suomen puolustusvoimien komentajaksi mammapalsta meriiteillään.
Itsekin sen kirjoitit. Ainoa puolue.Miinakielto oli Halosen (sdp) ja Tuomiojan (sdp) projekti.
Ainoa puolue eduskunnassa joka äänesti miinakieltoa vastaan oli persut.
Jep.on ne ollu koko ajan jemiksessä oottamassa mutta ei oon puhuttu kelleen mittään
Linkki?on ne ollu koko ajan jemiksessä oottamassa mutta ei oon puhuttu kelleen mittään
Astut heti ensimmäisellä askeleellasi marjametsässä miinaan, ja olet kuin uudenvuoden ilotulitusraketti taivaalla. Palasiasi sitten roikuu kuusen latvoissa, ja tämä palsta vapautuu piinastasi.Kiitos hallitus. Sotatilanteessa maastossa on aina miinoja. Voimme päättää, ovatko ne omia vai Venäjän miinoja.
Astut heti ensimmäisellä askeleellasi marjametsässä miinaan, ja olet kuin uudenvuoden ilotulitusraketti taivaalla. Palasiasi sitten roikuu kuusen latvoissa, ja tämä palsta vapautuu piinastasi.
Miksi astuisin? Ei niitä miinoja ole rauhan aikana metsissä.
Toivottavasti ryssän drooni osuu sinuun ja leviät pitkin Alepan ulko-ovea. Ihmiset kopistelevat jäännöksesi kengistään.
MAGA-Rummo-jankkaja ei ole elänyt sodan läpikäyneessä perheessä, kun on noin sinisilmäiset kuvitelmat sodan ajasta.Miksi astuisin? Ei niitä miinoja ole rauhan aikana metsissä.
Toivottavasti ryssän drooni osuu sinuun ja leviät pitkin Alepan ulko-ovea. Ihmiset kopistelevat jäännöksesi kengistään.
MAGA-Rummo-jankkaaja ei ole elänyt sodan läpikäyneessä perheessä, kun on noin sinisilmäiset kuvitelmat sodan ajasta.
Ei miinat ole vain itärajalla. Niitä on myös meressä.
Eksäni oli laivastossa miinahommissa, kun seurustelimme armeija-aikaan. Sinun elämä pyörii vain netissä 24/7 h, ja äitisi kantaa sinulle ruokalautasen ruutusi eteen. Ehkä hän pitää tarjotinta koholla, kun paukutat näppistäsi.
Itsekin sen kirjoitit. Ainoa puolue.
MAGA-Rummo-jankkaja ei ole elänyt sodan läpikäyneessä perheessä, kun on noin sinisilmäiset kuvitelmat sodan ajasta.
Eksäni oli laivastossa miinahommissa, kun seurustelimme armeija-aikaan. Sinun elämä pyörii vain netissä 24/7 h, ja äitisi kantaa sinulle ruokalautasen ruutusi eteen. Ehkä hän pitää tarjotinta koholla, kun paukutat näppistäsi.
Maamiinoja ei ole meressä ja minä olin maavoimien miinahommissa intissä.MAGA-Rummo-jankkaja ei ole elänyt sodan läpikäyneessä perheessä, kun on noin sinisilmäiset kuvitelmat sodan ajasta.
Olin epätarkka viestissäni. Merimiinat ovat eri asia kuin jalkaväkimiinat.Maamiinoja ei ole meressä ja minä olin maavoimien miinahommissa intissä.
Nettivinkattu poliisille.Astut heti ensimmäisellä askeleellasi marjametsässä miinaan, ja olet kuin uudenvuoden ilotulitusraketti taivaalla. Palasiasi sitten roikuu kuusen latvoissa, ja tämä palsta vapautuu piinastasi.