V
vierailija
Vieras
Vedä wattu päähän.Olin epätarkka viestissäni. Merimiinat ovat eri asia kuin jalkaväkimiinat.
Pysyn edelleen kannassani, että Ottawan sopimuksesta eroaminen oli emämunaus.
Hävettää olla suomalainen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vedä wattu päähän.Olin epätarkka viestissäni. Merimiinat ovat eri asia kuin jalkaväkimiinat.
Astu jalkaväkimiinaan. Sovit hyvin kuusen latvoille koristeeksi toisin kuin tämän palstan ikiriesaksi.Vedä wattu päähän.
Kuinka usein sä olet tarvinnut auton turvavyötä?Kuinka usein niitä miinoja on tarvittu viimeisten kahdeksankymmenen vuoden aikana?
Kuinka usein niitä miinoja on tarvittu viimeisten kahdeksankymmenen vuoden aikana?
Vain venäjämielisen mielestä Ottawan sopimuksesta eroaminen on emämunaus...Olin epätarkka viestissäni. Merimiinat ovat eri asia kuin jalkaväkimiinat.
Oli puhe SuomestaKysäsepä ukrainalaisilta.
Tämä mummohan kehui toisessa ketjussa isänsä olleen käpykaartissa ja kannattavansa Neuvostoliittoa katsoessaan Tuntematonta Sotilasta. Tyypillinen demari siis.Vain venäjämielisen mielestä Ottawan sopimuksesta eroaminen on emämunaus...
Tämä.Vain venäjämielisen mielestä Ottawan sopimuksesta eroaminen on emämunaus...
Eipä yllätäTämä mummohan kehui toisessa ketjussa isänsä olleen käpykaartissa ja kannattavansa Neuvostoliittoa katsoessaan Tuntematonta Sotilasta. Tyypillinen demari siis.
MAGA-Rummo-jankkaaja on jo kauan valehdellut samaa tarinaa. Hän vihapäissään haukkunee sukuni vuosisatojen päähän. Miksi Otavamedia ei yhtään katso perään mitä tällä palstalla kirjoitetaan?Eipä yllätä![]()
Ilmoitettu asiattomaksiMAGA-Rummo-jankkaaja on jo kauan valehdellut samaa tarinaa. Hän vihapäissään haukkunee sukuni vuosisatojen päähän. Miksi Otavamedia ei yhtään katso perään mitä tällä palstalla kirjoitetaan?
Joillekin häpäisykirjoituksista aiheutuu paljon surua ja ikävyyksiä. Minua ei mt-avohoidokkien löpinät hetkauta.