Tekeekö crosstrainerilla oikeesti mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mainio Manu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mainio Manu

Aktiivinen jäsen
02.11.2012
1 465
2
36
Vai onko se sellanen laite, että jää pölyttymään huoneen nurkkaan. Kun tavotteena on kiinteytyä keskivartalosta ja painoa saada muutamia kiloja alemmaksi, niin kannattaako sitä hommata crosstraineria itselle vai onko tehokkaampaa joku muu liikunta?

Jos siihen ittes joka päivä raahaat veivaamaan, huvitti tai ei, niin on hyödyllinen. Itselleni kävi tylsäksi ja jäi pölyttymään, vaikka oli hyvälaatuinen ja siinä oli eri ohjelmia jne. Kannattaa ostaa sellainen, missä vauhtipyörällä on kunnolla painoa, muuten sillä ei tee mitään :)

No mä oon nyt kuukauden ollut kuntosalilla kokeilujaksolla mutta en aio jatkaa sitä, koska se maksaa niin paljon. Sain kuukaudeksi hyvällä hinnalla kortin :)

Mutta tykästyin just tuohon crosstraineriin ja nyt kun alkaa kuukaus loppua niin pitäs keksiä miten sitä sais innostusta jatkettua, ettei vaan jää laiskuuden takia pois. Mulla kun kaikki pitää olla helppoa jos aion saada liikuntaan motivaation :D

Oon käynyt nytkin välissä pyörälenkillä mutta kyllä kiinnostais tuo crosstrainerkin.. Mutta en ole siitä varma.. Viehän se paljon tilaa ja jos jollain pyöräilyllä saa paremmat tulokset niin onko kannattavaakaan.

Ainakin se vaihtipyörän paino taitaa olla aika ratkaiseva, koska painavammalla saa paremman tehon. Sit se et siinä on automaattinen/sähköinen vastuksen säätö. Itellä kävi tuuri kun sain marketista näytekappaleen alennuksella ni hintaa jäi vaan 120e ja on kunnon crossari.

On aikoja jolloin ei tuu poljettua mut mun ja miehen käytössä on kuitenkin ihan viikottain, vähintään kuukausittain.

Telkkaria on hyvä katsoo samalla ni aika menee huomaamatta (ettei tarvi katsella seinää :) )

Minä ostin taannoin cittarista crosstrainerin. En tarkkaan muista paljonko maksoi, mutta taisi olla alle 300 €. Kokemusta oli kuntosalien crosstrainereista, ja tämä oli niin rimpula että jäi pölyttymään nurkkaan. Varmasti jos on vara satsata kunnon laitteeseen, niin siinä tapauksessa on todella hyvä hankinta.