Teitä liian vähän Suomessa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihminen on tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihminen on tyhmä

Vieras
valitetaan uutisissa..
todellisuushan on, että liikennettä on LIIKAA.. eikä suinkaan teitä liian vähän.
Missä täällä enää on pinta-alaa, mitä ei olis raiskattu asfaltilla? Ei missään.

:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Ongelman ydin on kai kuitenkin ihmisten ja tavaroiden liikkumistarve.

(suosi lähiruokaa ja lähikauppaa, etsi työ-ja hoitopaikka mahdollisimman läheltä )


NO oli mikä oli. Sepä just. hohhoijaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihminen on tyhmä:
valitetaan uutisissa..
todellisuushan on, että liikennettä on LIIKAA.. eikä suinkaan teitä liian vähän.
Missä täällä enää on pinta-alaa, mitä ei olis raiskattu asfaltilla? Ei missään.

:(

Astupas vähän sen kotialueesi ulkopuolelle niin löydät kuule paljonkin. Kyllä täällä meillä odotetaan kuin kuuta nousevaa, että jostain löytyisi rahaa parantaa meidän tieoloja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ihminen on tyhmä:
valitetaan uutisissa..
todellisuushan on, että liikennettä on LIIKAA.. eikä suinkaan teitä liian vähän.
Missä täällä enää on pinta-alaa, mitä ei olis raiskattu asfaltilla? Ei missään.

:(

Astupas vähän sen kotialueesi ulkopuolelle niin löydät kuule paljonkin. Kyllä täällä meillä odotetaan kuin kuuta nousevaa, että jostain löytyisi rahaa parantaa meidän tieoloja.

Haista kakka.
 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ihminen on tyhmä:
valitetaan uutisissa..
todellisuushan on, että liikennettä on LIIKAA.. eikä suinkaan teitä liian vähän.
Missä täällä enää on pinta-alaa, mitä ei olis raiskattu asfaltilla? Ei missään.

:(

Astupas vähän sen kotialueesi ulkopuolelle niin löydät kuule paljonkin. Kyllä täällä meillä odotetaan kuin kuuta nousevaa, että jostain löytyisi rahaa parantaa meidän tieoloja.

Haista kakka.

Jaa miksi?? Itse väitit että emme tarvitse teitä, mutta väitän että et ole meilläpäin liikkunut. Suomi on iso maa, ja vaikka jossain Etelä-Suomessa tilanne on toinen, kaikkialla ne tiet ei ole niin hyvässä kunnossa.

 

Similar threads

L
Viestiä
13
Luettu
6K
Aihe vapaa
työn perässä tulleena
T
V
Viestiä
26
Luettu
930
Aihe vapaa
vierailija
V
V
Viestiä
1
Luettu
354
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä