K
kikikii
Vieras
Mikä hitto teitä palstalaisia vaivaa. Täällä on läjäpäin aloituksia, kuten omanikin tällä kertaa, jossa tuomitaan ja syyllistetään milloin mitäkin ja ketäkin. Joku käy liikaa töissä, joku liian vähän, joku holhoaa liikaa lapsiaan, joku liian vähän jen. näitä tällaisia syyttely- ja tuomitsemisaloituksia on päivittäin lukuisia.
Miksi on niin vaikeaa ajatella sitä, että ihmisillä on aina jokin syy toiminnalleen ja tekemisilleen? Tuleeko siitä syyllistämsiestä parempi mieli? Parantaako tuomitseminen mielestäsi asiaa jotenkin?
Voisiko olla niin, että enemmän auttaisi, jos yrittäisi ymmärtää?
Miksi on niin vaikeaa ajatella sitä, että ihmisillä on aina jokin syy toiminnalleen ja tekemisilleen? Tuleeko siitä syyllistämsiestä parempi mieli? Parantaako tuomitseminen mielestäsi asiaa jotenkin?
Voisiko olla niin, että enemmän auttaisi, jos yrittäisi ymmärtää?