M
mona
Vieras
Ylhäällä kyssäri..
Lueskelin kaikkia ketjua ja melkein kaikissa valitetaan että noi Happyt on liian painavat. Ne vaan miellyttää mua suuresti ulkonäöltään, enemmän kuin Emmaljungat..
Kävin toki vähän lykkimässä kaupassa, mutta en mä osaa sanoa oliks ne painavat työntää, ei ehkä se kaupassa kokeileminen ihan vastaa totuutta..
Pikkupyöräsiä en uskalla ottaa, jos ne ei sitten kulje tossa rantatiellä, missä pääasiassa varmaan lenkit kärryteltäis..
Lueskelin kaikkia ketjua ja melkein kaikissa valitetaan että noi Happyt on liian painavat. Ne vaan miellyttää mua suuresti ulkonäöltään, enemmän kuin Emmaljungat..
Kävin toki vähän lykkimässä kaupassa, mutta en mä osaa sanoa oliks ne painavat työntää, ei ehkä se kaupassa kokeileminen ihan vastaa totuutta..
Pikkupyöräsiä en uskalla ottaa, jos ne ei sitten kulje tossa rantatiellä, missä pääasiassa varmaan lenkit kärryteltäis..