Onks Brion Happyt liian painavat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mona

Vieras
Ylhäällä kyssäri..

Lueskelin kaikkia ketjua ja melkein kaikissa valitetaan että noi Happyt on liian painavat. Ne vaan miellyttää mua suuresti ulkonäöltään, enemmän kuin Emmaljungat..

Kävin toki vähän lykkimässä kaupassa, mutta en mä osaa sanoa oliks ne painavat työntää, ei ehkä se kaupassa kokeileminen ihan vastaa totuutta..

Pikkupyöräsiä en uskalla ottaa, jos ne ei sitten kulje tossa rantatiellä, missä pääasiassa varmaan lenkit kärryteltäis..

brio kombin onnellinen omistaja täällä, eivät todellakaan ole painavat työntää ainakaan kombit. se työntökeveyshän riippuu aika pitkälle renkaiden kiinnityksestä ja rasvauksesta..:) ja tietty omista lihaksista.

En kanssa tykkää brion malleista ulkonäöllisesti ja sen takia, että mun mielestä ne kaikki Brion mallit on tosi painavia. Itsellä emmaljungat ja on kyllä ihanan köykäset, mut jos ei ulkonäön takia halua niin eihän ne sit ole tietysti niin kivat. Emmoja en suosittele ainakaan, kun ne on painavat, kun isoäidin piironki.

Vauvatalo Johannan sivuilla oli Happy paino (ilman pyöriä) 13 tai 10,3 kg rungosta riippuen. Emmaljungat Smart duo 17 kg ja Edge duo 19 kg.

Meillä Brion Duot ja niitä työntää lumisellakin tiellä ihan kevyesti yhdellä kädellä.

justiin tänään tuli vauvataresta brio hapyt erillisellä kopalla ja ratasistuimella....ja näin vaunu friikkinä voin sanoa et onhan noi isot jos joka päivä joutuu autoon nostelemaan mut mä lähinnä käyn kaupungilla kävellen. autossa meillä on teutonia timmyt!

Juu ei niitä joka päivä autoon kasaisi ja kaupungilla menisi ahtaissa kaupoissa. Mutta ei Emmaljungiakaan. Matkikset meilläkin takakontissa, niillä taas ei tee mitään korvessa hiekkateillä!

Yhteistyössä