I
ihminen on tyhmä
Vieras
valitetaan uutisissa..
todellisuushan on, että liikennettä on LIIKAA.. eikä suinkaan teitä liian vähän.
Missä täällä enää on pinta-alaa, mitä ei olis raiskattu asfaltilla? Ei missään.

todellisuushan on, että liikennettä on LIIKAA.. eikä suinkaan teitä liian vähän.
Missä täällä enää on pinta-alaa, mitä ei olis raiskattu asfaltilla? Ei missään.