Teinköhän väärin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ryhdyn kohta yh:ksi!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ryhdyn kohta yh:ksi!!

Vieras
Meillä ollut aika hiljaiseloa viime aikoina, parisuhteen puolella. Pientä sähkö ilmassa, joka tänään sitten purkautui niin, että suutuin miehelle kun on ollut koko viikonlopun menossa :kieh:
Hänellä on ollut monta päivää vapaata ja saanut tehdä mitä lystää (lapset olleet hoidossa). Minulla on vain tämä viikonloppu vapaata ja kuinka sen kulutankaan: kotitöillä ja lapsia hoitaen, kun mies liituaa harrastustensa parissa!!
Esikoinen on jo koululainen, joten kerroin sitten hänelle miksi isällensä suutuin. Totesin, että eikö olekin epäreilua että vain toinen saa mennä? Että eikö hänestäkin tuntuisi pahalle, jos pikkuveli pääsisi aina jonnekin kivaan paikkaan ja hän vain tosi harvoin? Lapsi sanoi, että olisi.

Nyt vähän kaduttaa, että lapselle asiasta puhuin, mutta elämäähän tää vain on eikä asia nyt sinällään ollut kovin arkaluontoinen "aikuisten asia".

Miehen taas lähdettyä v***ti niin paljon, että itkin lapsilta salassa :'(

Minun mielestä sinun ei olisi saanut kertoa lapsellesi ainakaan noin suoraan, Ehkä hieman pehmennetty versio, jos lapsi kyselisi. Lasta voi ahdistaa ja surettaa, kun ei osaa käsiyellä aikuisten asioita.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mun mielestä lapsen ei tarvitse tietää aikuisten välisistä asioista.

Lapsi ei todellakaan halua olla parisuhdeterapeuttina vanhemmalleen.

No olivat siinä kuulemassa kun mulla kiehahti. En räyhännyt tms.

No jopas taas pidetään lapsia pumpulissa. Ihan oikein ap teit, kun selitit lapselle ja hienosti kuvainnollisit omat tunteesi niin että lapsi varmasti tajusi. On se nyt kumma, kun niille mukuloille ei saa puhua mistään mitään ikinä mukamas.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jopas taas pidetään lapsia pumpulissa. Ihan oikein ap teit, kun selitit lapselle ja hienosti kuvainnollisit omat tunteesi niin että lapsi varmasti tajusi. On se nyt kumma, kun niille mukuloille ei saa puhua mistään mitään ikinä mukamas.

kiitos :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No tehty mikä tehty.

Niinpä. Kannattaisiko lapsen kanssa keskustella asiasta??

Johan minä sen kanssa keskustelin, kun asiasta kerroin :o

No kysyitkö miltä lapsesta tuntuu?? Ja kannattaisi hieman rauhoittuneena selittää asia vielä kerran. Mielestäni ei ole keskustelua, kun avaudut lapselle parisuhdeongelmista.

Et vain kertonut, vaan ikäänkuin käänsit myös lapsen isää vastaan kyselemällä että eikö tehnytkin väärin.

Kysyin lapselta sanatarkasti näin: "eikö sinustakin tuntuisi kurjalle, jos vain Matti pääsisi kivoihin paikkoihin, mutta sinä vain harvoin?"
Pointti tummennetulla.

älä laita lapsias teidän väliin tunne jutut säilyy aikuisuuteemn lue tääällä yksi tunnevammainen avioerolapsi eli en ole kovin hyvä purkautumisessa ja käsitelyssä

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mun mielestä lapsen ei tarvitse tietää aikuisten välisistä asioista.

Lapsi ei todellakaan halua olla parisuhdeterapeuttina vanhemmalleen.

No olivat siinä kuulemassa kun mulla kiehahti. En räyhännyt tms.

Pysyn kannassani: lapsen ei tarvitse tietää tällaisista vanhempien välisistä parisuhdejutuista.

älä laita lapsias teidän väliin tunne jutut säilyy aikuisuuteemn lue tääällä yksi tunnevammainen avioerolapsi eli en ole kovin hyvä purkautumisessa ja käsitelyssä

?

En laittanut mielestäni lasta meidän väliin, vaan kerroin syyn miksi miehelle suutuin. Olivat kuitenkin siinä vieressä kuulemassa, joten katsoin sillä hetkellä tarpeelliseksi perustella kiehahdukseni :snotty:

Et vain kertonut, vaan ikäänkuin käänsit myös lapsen isää vastaan kyselemällä että eikö tehnytkin väärin.

Kysyin lapselta sanatarkasti näin: "eikö sinustakin tuntuisi kurjalle, jos vain Matti pääsisi kivoihin paikkoihin, mutta sinä vain harvoin?"
Pointti tummennetulla.

Mutta toihan on vaan sun kanta. :o Saako miehesikin nyt selittää lapselle, että eikö sinustakin tuntuisi kummalliselle jos Matti olisi sinulle vihainen siitä kun sinä pääset kivoihin paikkoihin?

Yhteistyössä