M
mietiskelijä vaan.
Vieras
eli mitä mieltä olette täällä nuorista äideistä? vastaan vai puolesta? tunnetteko henk.koht nuoria äitejä, miten pärjäävät?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sannya:Ihan pakko tultava tänne tunkeutuu.Itse olen 18-vuotias odotan esikoista.Kaverillani on 9kk poika ja on kohta 18-vuotias.Mielestäni ikä on vain numeroita.Ja myös se että parempi saada lapsia nuorena kun vasta silloin joskus yli 30-vuotiaana kun haluasi olla ja huvitella jne.Ja sit joso n nuorena saanut lapset niin sit 30-vuotiaana lapset ovatkin jo aikuisia ja voivat vaikka pitää hauskaa kanssasi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sannya:Ihan pakko tultava tänne tunkeutuu.Itse olen 18-vuotias odotan esikoista.Kaverillani on 9kk poika ja on kohta 18-vuotias.Mielestäni ikä on vain numeroita.Ja myös se että parempi saada lapsia nuorena kun vasta silloin joskus yli 30-vuotiaana kun haluasi olla ja huvitella jne.Ja sit joso n nuorena saanut lapset niin sit 30-vuotiaana lapset ovatkin jo aikuisia ja voivat vaikka pitää hauskaa kanssasi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Nuorena ne lapset on parempi tehdä, nykyinen 30 vuotta ensisynnyttäjän keski-ikä on AIVAN liian korkea.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:minäkin katsoin idolsinkaverin on 16vuotiaana saanut lapsen, vastuuntuntoinen äiti on, mutta silti kuulemma jatkuvasti törmää "paheksuviin" ihmisiin joilta tulee ilkeää kommenttia ja sanomista. mietin tässä, onko suurinosa ihmisistä sitä mieltä että ne lapset täytyy tehdä vasta 30v? täällä ei ainakaa näköjään olla sitä mieltä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja susa:Alkuperäinen kirjoittaja Sannya:Ihan pakko tultava tänne tunkeutuu.Itse olen 18-vuotias odotan esikoista.Kaverillani on 9kk poika ja on kohta 18-vuotias.Mielestäni ikä on vain numeroita.Ja myös se että parempi saada lapsia nuorena kun vasta silloin joskus yli 30-vuotiaana kun haluasi olla ja huvitella jne.Ja sit joso n nuorena saanut lapset niin sit 30-vuotiaana lapset ovatkin jo aikuisia ja voivat vaikka pitää hauskaa kanssasi
![]()
HehVoit sitten 30-vuotiaana bilettää lastesi kanssa... Mut siis just tälläsiä noi teinimammat on!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja w:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Nuorena ne lapset on parempi tehdä, nykyinen 30 vuotta ensisynnyttäjän keski-ikä on AIVAN liian korkea.
Voisitkohan perustella?
Alkuperäinen kirjoittaja zzz:Anteeksi nyt vain, mutta usein vanhetessaan ymmärtää jättää moralisoimatta jos ei itsekään moista halua.
"vasta silloin joskus yli 30-vuotiaana"... ÖH, vasta??? On kolmikyppinen(kin) nuori.
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Alkuperäinen kirjoittaja susa:Alkuperäinen kirjoittaja Sannya:Ihan pakko tultava tänne tunkeutuu.Itse olen 18-vuotias odotan esikoista.Kaverillani on 9kk poika ja on kohta 18-vuotias.Mielestäni ikä on vain numeroita.Ja myös se että parempi saada lapsia nuorena kun vasta silloin joskus yli 30-vuotiaana kun haluasi olla ja huvitella jne.Ja sit joso n nuorena saanut lapset niin sit 30-vuotiaana lapset ovatkin jo aikuisia ja voivat vaikka pitää hauskaa kanssasi
![]()
HehVoit sitten 30-vuotiaana bilettää lastesi kanssa... Mut siis just tälläsiä noi teinimammat on!!!!
no karu totuus iskee joskus kun tajuaa ettei kiinnostakaan ryypätä 30-vuotiaana mummona aikuisen lapsen kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Idolsissa oli muuten tänään vasta 18-vuotias isä, joka näytti niin ulkoisesti kuin käytökseltäänkin paljon vanhemmalta, hyvin kypsä ikäisekseen ja varmasti hyvä isä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Tiedän monia tapauksia jossa 15-16 vuotiaana saanut ensimmäisen vahingossa, mutta sitten ovat lähteneet toista tekemään 17-18 vuotiaana, joten vissiin ihan hyvin tykänny lapsesta ja sen mukana tulleesta elämänmuutoksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Alkuperäinen kirjoittaja w:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Nuorena ne lapset on parempi tehdä, nykyinen 30 vuotta ensisynnyttäjän keski-ikä on AIVAN liian korkea.
Voisitkohan perustella?
Onhan se todettu et riskit saada esim down lapsi suurenee yms...
Mut ei musta 30v silti ole liian vanha saamaan lapsia.
Ite kumminki haluan sen esikoisen ennen ku täytän 30v