Teiniäidit - jakso 3

  • Viestiketjun aloittaja keskustelua
  • Ensimmäinen viesti
Eikun
[QUOTE="ella";29281255]kyllä itketti kun näki taas sen osaston jossa meidänkin pikkuinen vietti elämänsä ensimmäiset 4 viikkoa.Asuuko Demi jossain täällä Nurmijärvellä?Näytti tutulta :)[/QUOTE]

Keravalla asuu.
 
Ihana jakso. Mun mielestä Sanna on paras. Sarita on aivan järkky, yrkky! Mua itketti vaan siksi, että mulla on aivan kammottava halu saada toinen lapsi, tuntuu toisinaan kipuna, kun katsoo noita pikkusia. Täytyy vaan kovin halia 3v tytärtä :heart:
 
vieras,
Sarilla keitti kyllä heti kiinni kun alle 2v lapsi ei uskonut! :/ Mä ymmärrän jos kyseessä olisi ollut vaikka 5v lapsi joka ei usko,mutta alle 2v..eihän semmoinen vielä ymmärrä miksei mm. kivaan lätäkköön saa mennä! Meillä ainakin vauhti vain kiihtyy kun kieltää 2v :D
 
Roosa on kyllä aivan ihana, todella koskettavaa katseltavaa. Upea pieni äiti. :heart:
Demi ja Ilkka saa hymyn huulille, Sannakin on omalla tavallaan sympaattinen ja työteliäs ihminen, mille nostan hattua erityisesti kun ottaa huomioon, että koko muu perhe (ja suku) tuntuu olevan aikalailla työttömiä.
Sarita on ainakin tv-jaksojen perusteella ajautunut poikansa kanssa ns. negatiivisuuden kierteeseen.
 

Yhteistyössä