Teiniäidit - jakso 3

  • Viestiketjun aloittaja keskustelua
  • Ensimmäinen viesti
Professional Griefer
Mua alkaa aina itkettää Roosan kohdalla. Mut toivottavasti kaikki on menny alkua paremmin ja nähdään me ulkopuolisetkin se tulevissa jaksoissa.
Sannan veli on ihana.
Pieniä häiritseviä flashbackeja noi Demin esiintyminen a2:ssa ja rastapuheet :D Ne on sillon aikoinaan livenä luettu palstalta.. :D
 
"katja"
Roosa on ihana! Jotenkin niin kypsän oloinen ikäisekseen. Demi taas mun mielestä on jotenkin ärsyttävä teini (anteeksi!) , töksähtelevä puhetyyli josta ei tiedä johtuuko ohjelmasta (jännityksestä) vai onko aina tuollainen. Mutta pitkään en jaksaisi kuunnella. Sarita taas on hukassa jotenkin, en tiedä sopiiko tuolla ulkonäöllä nyt niin hyvin siihen "keikistelyhommaankaan" mutta hyvä jos asiakkaita riittää.. Pojalleen ei taida oikein jaksa olla äiti. Sanna taas vaikuttaa aidolta ja avoimelta ja on poikansa kanssa tosi söpö kaksikko. :)
 
nojoo
Se kyllä ärsytti kun Sanna kyseli 3,5v haluutko varmasti mennä iskälle ja jos et niin ei tarvitse.Heihaloo ei noin saa lapselle tehdä...Muuten Sanna on kyllä hyvä äiti ja ei mikään sossuäiti.Tekee kovasti töitä että pystyy elättämään pojan ja opiskelemaankin.
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo
"sasa"
Sarilla keitti kyllä heti kiinni kun alle 2v lapsi ei uskonut! :/ Mä ymmärrän jos kyseessä olisi ollut vaikka 5v lapsi joka ei usko,mutta alle 2v..eihän semmoinen vielä ymmärrä miksei mm. kivaan lätäkköön saa mennä! Meillä ainakin vauhti vain kiihtyy kun kieltää 2v :D
Joo, ja mikä kielentkäyttö :O MIKSI ei ole kumisaappaita, jos emnnään leikkipuistoon ? JA siis jos on lumet sulamassa, on kuraa ja loskaa!
HALOO!! En mäkään halua mun lasten hyppivän lätäköissä, jos esim ollaan menossa autoon ja asioille. Leikkipuistossa on päällä sellaset varusteet, että saaa loikkia.
 
Wieruus
[QUOTE="sasa";29288155]Joo, ja mikä kielentkäyttö :O MIKSI ei ole kumisaappaita, jos emnnään leikkipuistoon ? JA siis jos on lumet sulamassa, on kuraa ja loskaa!
HALOO!! En mäkään halua mun lasten hyppivän lätäköissä, jos esim ollaan menossa autoon ja asioille. Leikkipuistossa on päällä sellaset varusteet, että saaa loikkia.[/QUOTE]
 
  • Tykkää
Reactions: chrissy

Yhteistyössä