tein sitten rikosilmon exästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei nyt mustana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ei nyt mustana:
siis, tämä ei suinkaan ollut eka ohari lyhyellä varotusajalla. ja aina näin, että hän vaan ilmoittaa, asiasta ei keskustella. tosiaan, mun tappioksi jää taas nekin liput...
ja mä oon pitäny turpani kii ja ollut hiton kiltti tyttö, ottanut vastaan hänen puolelta tätä sontaa, nyt sit pistin vastaan ja sanoin sanottavani. teidän mielestä naisen sitten pitää aina vaan vaieta, ottaa vastaan mitä annetaan, ja jos erehtyy asiasta sanomaan, niin uhkailut ja pään aukomiset on ihan kohillaan?

Mitä se auttaa että nalkutat asiasta? Tosiasia on että miehellä ei ole velvollisuuksia tapaamisten muodossa. Se on lähivanhemman todella p*skamainen osa mutta käytännössä kannattaa elää elämäänsä niin ettei eksän oharit liikauta omaa elämää, tuo ohareiden teko kun voi olla vaan yksi tapa kontrolloida sua edelleen ja jos sulla on aina vaihtoehtosuunnitelmat valmiina/et valita että omat menot menee pieleen se tekee eksän kiusausyritykset tyhjäksi ja jossain vaiheessa se ymmärtää että ampuu vaan itseään jalkaan. Tuommoinen 'pään aukominen' on omiaan vaan huonontamaan ennestään huonoja välejä.

No ainakin mun exällä on sellainen työ että voi vasta viittä vaille klo 16 tulla ilmoitus että se onkin sitten viikonloppu töissä.
Kyllähän se korpee muttei se exän vika ole ja hän ottaa vastaavaasti sitten toisella kertaa.
Eri asia olis jos tuo olis jatkuvaa mutta se ei tullut ap.n viestistä ilmi että tuo olis jatkuvaa toimintaa.
Pitää sitten vaan hankkia lapsenvahti jos on jo valmiiksi sovittu meno mitä ei voi peruuttaa.
Eikä ap voi vaatia että hänen exänsä joutuu kyselemään ap.lta lupaa tehdä työtään.
Molemmilla on eron jälkeen omat elämät.

Alkuperäinen kirjoittaja -.-.-:
ex: "en pääse tänä viikonloppuna hakeen *aa oon töis joensuussa pakko ottaa kaikki tunnit pois

. . .

tämä on ellalle ennen kaikkea tärkeää, ikävä jos et pysty sitä näkemään. ja mun ei edelleenkään tarvitse kuunnella haistatteluja/uhkailuja"

Sensuuri fail.

joo, huomasin itsekkin. onneksi melko yleinen nimi......

Alkuperäinen kirjoittaja sä olet kyllä tyhmä ämmä:
No ainakin mun exällä on sellainen työ että voi vasta viittä vaille klo 16 tulla ilmoitus että se onkin sitten viikonloppu töissä.
Kyllähän se korpee muttei se exän vika ole ja hän ottaa vastaavaasti sitten toisella kertaa.
Eri asia olis jos tuo olis jatkuvaa mutta se ei tullut ap.n viestistä ilmi että tuo olis jatkuvaa toimintaa.
Pitää sitten vaan hankkia lapsenvahti jos on jo valmiiksi sovittu meno mitä ei voi peruuttaa.
Eikä ap voi vaatia että hänen exänsä joutuu kyselemään ap.lta lupaa tehdä työtään.

ok. eli se on myös ok, et mä ilmotan siinä vaihees ku ois takas tuomas, et enpäs muuten ookkaan kotona. katotaan millon palaan. sun tappio, mut ei voi mitään...?

Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:
Hän laittoi sulle ihan asiallisen fiksun viestin ja syy oli hyväksyttävä ettei pääse.Sinä aloit vittuilemaan.

Juu, hälle varmaan selvis just vasta että ei pääse hakeen lasta? Eiköhän toi ollu jo hyvissä ajoin tiedossa. Mä en ymmärrä miksi ei voi tuollaisesta ilmoittaa ajoissa...

Vastaavaa olen kokenut, en ihan yhtä rankoilla uhkailuilla mut kuitenkin. Tiedän sun tunteet ap! Ei oo kivaa ku koskaan mikään mitä on suunnitellu ei toteudu sen takia ku ex on "työnarkomaani"... '

Ei sulla ois ketään vaihtoehtoista hoitajaa tollasten varalle? Mun mutsi ilmoitti aikanaan et jos mul on joku sovittu meno ja ex ryssii niin lapsi voi mennä heille. Muutaman kerran sitä joutu käyttämään.

Nyt usean vuoden jälkeen asiat sujuu jo sangen hyvin ja tapaamiset on ajallaan.

Jaksamista sulle!

siis, tämä ei suinkaan ollut eka ohari lyhyellä varotusajalla. ja aina näin, että hän vaan ilmoittaa, asiasta ei keskustella. tosiaan, mun tappioksi jää taas nekin liput...
ja mä oon pitäny turpani kii ja ollut hiton kiltti tyttö, ottanut vastaan hänen puolelta tätä sontaa, nyt sit pistin vastaan ja sanoin sanottavani. teidän mielestä naisen sitten pitää aina vaan vaieta, ottaa vastaan mitä annetaan, ja jos erehtyy asiasta sanomaan, niin uhkailut ja pään aukomiset on ihan kohillaan?

Mä ymmärrän sua! Saman kokenu aikanaan. Ja kun luet tekstini uudestaan ymmärrät ehkä mitä meinaan. Huonoa kohtaa lainasin, mutta kun mä en ymmärrä noita et tää olis sun vika vastauksia. Tiedä mitä se on ku odotat jotain ja et pääsekään.

Kait olet jo lopettanut lapselle isiviikonlopun mainostamisen? Ettei hänkin saa turhia pettymyksiä?

Taidan nyt kyllä olla kovastikkin Ap:n puolella... Mulla ex ei sentään koskaan ole nuin pahasti uhkaillut, mutta perunut lupauksiaan. Itse olen kysynyt myös että mitäpä olis ex siitä mieltä jos tekisin samoin. Vastaus ollut yleensä haukkumista jne. Nykyään tilanne on huomattavasti parantunut, koska ex varmaankin osittain tajunnut kuinka typerästi on käyttäytynyt. Yhdessä olon aikana oharit oli arkipäivää, mun menot ei niinkään tärkeitä, joita sitten jouduin perumaan, kun ei miestä näkynyt lupauksista huolimatta. Se oli vaan kestettävä silloin.

Ihme asenteita täällä :o Ap ei näköjään monen mielestä sais pitää puoliaan ja on ihan ok, että exä peruu lyhyellä varoitusajalla ja uhkailee ties miten! En voi muuta kuin ihmetellä teitä. Hyvä ap kun pidät puolesi, etkä alistu mihinkään tollaseen kohteluun :)

Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:
Alkuperäinen kirjoittaja Outoa:
Kas kas. Aika monen mielestä tappouhkaus on ihan ok, koska "ämmä on vittumainen" Mielenkiintoista.

Tätä minäkin ihmettelen? Eivät näe uhkausta missään miehen viesteissä. Hämmentävää sanon minä!

TÄMMÖNENHÄN TÄÄ PALSTA ON...

Alkuperäinen kirjoittaja !:
Ihme asenteita täällä :o Ap ei näköjään monen mielestä sais pitää puoliaan ja on ihan ok, että exä peruu lyhyellä varoitusajalla ja uhkailee ties miten! En voi muuta kuin ihmetellä teitä. Hyvä ap kun pidät puolesi, etkä alistu mihinkään tollaseen kohteluun :)

Pitää puoliaan anteeksi pyytävää eksää vastaan, joka lupaa hyvittää tulevaisuudessa sen ettei nyt voi ottaa lapsia?

Mun mielestä on tervettä tehdä rikosilmoitus vaan sellaisesta viestittelystä, jonka OIKEASTI kokee uhkaavana. Tämmöiset veemäisten exien heittämistä kommenteista tehdyt rikosilmoitukset vaan kuormittavat poliisia ja niiden apu olisi varmaan enemmän tarpeellista esim. pahoinpidellyille ja muiden oikeiden rikosten uhreille tai niiden uhassa oikeasti eläville.

Ei ihme, miksei oteta aina poliisissa tosissaan ihmisiä silloinkaan, kun on oikeasti hätä, kun kostonhimoiset exät on jatkuvasti pilailmoituksillaan kuormittamassa syseemiä. Ap ei nyt oikein järkyttyneeltä vaikuttanut, vaan tyytyväiseltä siihen, että sai toisen ärsyyntymään. Helkkarin kypsää touhua..

ok. eli se on myös ok, et mä ilmotan siinä vaihees ku ois takas tuomas, et enpäs muuten ookkaan kotona. katotaan millon palaan. sun tappio, mut ei voi mitään...?

Toki sä voit antaa tytön kokonaan isälleen jos sulla on noin vaikeeta.Mä en ymmärrä miten sä voit vastata ihan asialliseen viestiin asiattomasti ja provosoida toista ja sitten vinkua kun se provosoituu.Et säkään kyllä käyttäydy niinkuin vastuuntuntoinen kypsä äiti.
Toki se mies vastasi törkeesti mutta se teki sen vain koska sä provosoit.
Ja kun ei teidän taustoja tiedä sen enempää ei voi kommentoida paljonko se sun puoleltas on tuota vittuilua kuunnellut ja sen takia paloi pinna.
Et sä ajattele lasta yhtään hetkeä tässä tilanteessa vaan vain ja ainoastaan sitä että SUN menos peruuntui,viis siitä tapaako lapsi isää vai ei.Kuitenkin pitäisi olla pääasia se että lapsi näkisi isäänsä eikö?
Mikä sua estää hjankkimasta lapsenvahtia jos se sun menos on niin tärkeä?
Ai niin,siitä pitää maksaa,isälle ei tarvi.

Tuon takia minä olen päättänyt, että me ei mitään selviä tapaamisia sovita, exä tapaa lapsiaan kun sille sopii, tiedän jo nyt, että ne tulee olemaan satunnaisia. Minä nykyäänkin sovin lapsille toisen hoidon, jos exälle ei käykään se mitä ollaan sovittu, niin eipä tule mitään ongelmia sitten.

Toi uhkaileminen, niin ei tästä ole kauaa, kun exä ilmoitti minulle, kun yritin sitä "painostaa" hoitamaan yhden asian, jonka takia asiat seisoi ja exän homma olisi ollut hoitaa se, että hän alkaa harkitsemaan mun murhaamista. No kuulin sitten jälkeenpäin, että exällä oli ollut kamala hammassärky ja sen vuoksi oli niin pahalla päällä, mutta ei se silti oikeuta tuollaisia lausumaan ja mistä mä sen hammassärystä olisin voinut tietää, kun ei mitään sanonut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä on tervettä tehdä rikosilmoitus vaan sellaisesta viestittelystä, jonka OIKEASTI kokee uhkaavana. Tämmöiset veemäisten exien heittämistä kommenteista tehdyt rikosilmoitukset vaan kuormittavat poliisia ja niiden apu olisi varmaan enemmän tarpeellista esim. pahoinpidellyille ja muiden oikeiden rikosten uhreille tai niiden uhassa oikeasti eläville.

Ei ihme, miksei oteta aina poliisissa tosissaan ihmisiä silloinkaan, kun on oikeasti hätä, kun kostonhimoiset exät on jatkuvasti pilailmoituksillaan kuormittamassa syseemiä. Ap ei nyt oikein järkyttyneeltä vaikuttanut, vaan tyytyväiseltä siihen, että sai toisen ärsyyntymään. Helkkarin kypsää touhua..

Nainen on eronnut väkivallan takia, ja ex esittää tappouhkauksen, ja nainen on mielestäsi kostonhimoinen tehdessään rikosilmoituksen?

En voi kuin ihmetellä tyhmyyttäsi...

Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Alkuperäinen kirjoittaja !:

Pitää puoliaan anteeksi pyytävää eksää vastaan, joka lupaa hyvittää tulevaisuudessa sen ettei nyt voi ottaa lapsia?

Juu, tuossa juuri oli, että tätä on tapahtunut useamminkin! Ihan oikein, että äiti pitää tyttärensä ja omia puolia, koska tytär varmasti pahoittaa mielensä kun isä ei pääsekkään. Ja vaikka kuinka ap olisikin ärsyttänyt, tuollainen uhkailu EI ole normaalia!

Toki sä voit antaa tytön kokonaan isälleen jos sulla on noin vaikeeta.Mä en ymmärrä miten sä voit vastata ihan asialliseen viestiin asiattomasti ja provosoida toista ja sitten vinkua kun se provosoituu.Et säkään kyllä käyttäydy niinkuin vastuuntuntoinen kypsä äiti.
Toki se mies vastasi törkeesti mutta se teki sen vain koska sä provosoit.
Ja kun ei teidän taustoja tiedä sen enempää ei voi kommentoida paljonko se sun puoleltas on tuota vittuilua kuunnellut ja sen takia paloi pinna.
Et sä ajattele lasta yhtään hetkeä tässä tilanteessa vaan vain ja ainoastaan sitä että SUN menos peruuntui,viis siitä tapaako lapsi isää vai ei.Kuitenkin pitäisi olla pääasia se että lapsi näkisi isäänsä eikö?
Mikä sua estää hjankkimasta lapsenvahtia jos se sun menos on niin tärkeä?
Ai niin,siitä pitää maksaa,isälle ei tarvi.

Aina vaan hullummaksi menee. Et tiedä, miten paljon ex on joutunut kuuntelemaan ap:n vittuilua, mutta heti tiedät, että ap:ssa on vika? Minusta hän tuossa aiemmin kertoi, että on jatkuvasti joutunut kestämään noita ohareita. Eikä hänellä saa palaa käämit ikinä?

Hohhoijaa! Aika monta rikosilmoitusta tässä ois saanut itsekukin tehtailla...
Ymmärrän kyllä että sua ottaa päähän ja paljon mutta tuskinpa se mies rikosilmoitusten jälkeen sen enempää lastaan tapaa. Jos toinen on tyhmä ja laittaa muut asiat tärkeysjärjestyksessä ennen lasta niin minkäs sille voi?

Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Tässä menee ihan sanattomaksi...
Tän ymmärtää oikeesti vaan sellanen joka on kokenut samaa. Muilta ei sympatioita heru :|
No kaikki eivät varmaan tahallaan provosoi toisia. Toki oma vika, jos siihen menee mukaan, mutta kyllä voi myös vähän peiliin katsoa. Ehkä ap:lla on joku pakko näyttää nyt olevansa "itsenäinen nainen".

Itse olisin tuossa tilanteessa hommanut valmiiksi lapsenvahdin olettaen ettei lapsen isälle taaskaan sovi.

Se tepsi exään. Tosin hän ei ollut väkivaltainen ja uskalsin antaa lapset hänen huostaansa. Ap:na miettisin onko se lapselle turvallista.

Yhteistyössä