Alkuperäinen kirjoittaja ei nyt mustana:siis, tämä ei suinkaan ollut eka ohari lyhyellä varotusajalla. ja aina näin, että hän vaan ilmoittaa, asiasta ei keskustella. tosiaan, mun tappioksi jää taas nekin liput...
ja mä oon pitäny turpani kii ja ollut hiton kiltti tyttö, ottanut vastaan hänen puolelta tätä sontaa, nyt sit pistin vastaan ja sanoin sanottavani. teidän mielestä naisen sitten pitää aina vaan vaieta, ottaa vastaan mitä annetaan, ja jos erehtyy asiasta sanomaan, niin uhkailut ja pään aukomiset on ihan kohillaan?
Mitä se auttaa että nalkutat asiasta? Tosiasia on että miehellä ei ole velvollisuuksia tapaamisten muodossa. Se on lähivanhemman todella p*skamainen osa mutta käytännössä kannattaa elää elämäänsä niin ettei eksän oharit liikauta omaa elämää, tuo ohareiden teko kun voi olla vaan yksi tapa kontrolloida sua edelleen ja jos sulla on aina vaihtoehtosuunnitelmat valmiina/et valita että omat menot menee pieleen se tekee eksän kiusausyritykset tyhjäksi ja jossain vaiheessa se ymmärtää että ampuu vaan itseään jalkaan. Tuommoinen 'pään aukominen' on omiaan vaan huonontamaan ennestään huonoja välejä.