kiusallinen tilanne :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
meillä oli pojan hoitopaikan eka vanhempainilta viikko sitten. pojan isä (mun ex) ei halunnu tulla mukaan.. edustin sitten yksin.. no,siellä sit oli sellanen tehtävä,et lapset oli piirtäny perheistään kuvan (meidän 2veen perhepotretti oli pelkkiä erivärisiä viivoja ja sotkuja :D ) ja vanhempien tehtävä oli piirtää myös perhekuva. sit iski ongelma. ketä mä siihen piirrän? ajatuksena oli,et lapsi tunnistais perheensä kuvasta..
pitkän pohdinnan jälkeen piirsin mut ja mun miehen (meidän kanssa poika asuu) ja mun miehen urheiluauton (ajatuksena et siit poika vois tunnistaa meidät ku se auto on sille niin tärkee... :whistle: )
no,ne taideteokset oli sit laitettu hoitopaikan eteisen seinälle ja joka piirustusten päälle otsikko et kenen perhe.. nyt aloin sit miettii et ku ex hakee poikaa ja näkee sen piirustuksen,niin TIEDÄN että ottaa pultit kun mun mies on kuvassa mut ei isi..
mut olis jotenki ollu kornia piirtää mut ja ex... ja siis tää on ihan tyhmä juttu,mut oon niin varma et tästä tulee viel sanomista :ashamed:

Tuo on hankala tilanne.
Muistan myös itse ala-asteella, kun piti piirtää oma perhe. En tiennyt että ketä siihen olisin laittanut. Äidillä oli uus mies, jota inhosin :|
Taisin sen kuitenkin jonnekin nurkkaan sit pienesti piirtää :D

Mun mielestä sinun pitikin piirtää teidän tämän hetkinen perhetilanne, siis ketä samassa taloudessa asuu. Eikö se näin mene, mitä mieltä muut ovat?

Mun mielestä sinun pitikin piirtää teidän tämän hetkinen perhetilanne, siis ketä samassa taloudessa asuu. Eikö se näin mene, mitä mieltä muut ovat?

Alkuperäinen kirjoittaja Tätä mieltä:

Samaa mieltä.
Mitäs se nyt sun kuuluis exää sinne piirrellä...
Vaikka lapsen biologinen isä, niin sinä ja miehesi asutte pojan kanssa ja olette hänelle äiti ja isäpuoli.
Olsi tosi hassua, jos oisit johonkin nurkkaan exän piirtänyt... ;)

meillä lapset asuu vuoroviikoin isällä ja mun luona, molemmilla "uusi perhe", lasten mielestä (samoin mun) perheeseen kuuluu äiti, isä , molempien uudet kumppanit+kaikkien lapset!

mun kaveri sano et isän vika,mitäs ei tullu mukaan piirtään omaa versiotaan :D :xmas: ja onhan se noinkin,mut ex on niin prkeleen hankala ihminen,et en mitää ylimäärästä kitkaa haluais meidän välille :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Samaa mieltä.
Vaikka lapsen biologinen isä, niin sinä ja miehesi asutte pojan kanssa ja olette hänelle äiti ja isäpuoli.

NÄIN! Ja tosiaan, olisi isä tullut itse iltaan ni olis piirtänyt itsensä. Vaan kun ei tullut, niin ei tosiaan sun tehtävä häntä piirrellä, vaikka sitten kuinka perheeseen kuuluisi äiti, isä , molempien uudet kumppanit + kaikkien lapset.

Ei kun lapsen perhe. Eli siihen olisi pitänyt piirtää molemmat perheet. Vaikka äidin puoli toiselle ja isän puoli toiselle, biologiset vanhemmat lähimmäksi lasta.

Meillä junnu oli kans piirtäny eskarikirjaan perheensä kuvan. Kuvaan tuli pikkuherra itse, isoveljensä, hamsteri, minä ja mun mies. Isästänsä ei edes maininnut kun kertoi piirroksesta mulle. Eli niin meillä perhe käsitetään.
Mun mielestä teit ihan oikein.

Samaa mieltä.

samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:

Samaa mieltä.

NÄIN! Ja tosiaan, olisi isä tullut itse iltaan ni olis piirtänyt itsensä. Vaan kun ei tullut, niin ei tosiaan sun tehtävä häntä piirrellä, vaikka sitten kuinka perheeseen kuuluisi äiti, isä , molempien uudet kumppanit + kaikkien lapset.

ja varsinkin näin! :)

niin tai sit vetää pultit siitä että sä oot kuvassa esittäny miten teillä on urheiluauto ja isällä ei ;) tsori, oli pakko :D
mutta siis oikeinhan tuo meni, ois tullu ite sinne piirtään osuvamman kuvan jos sellanen hänen mielestään on, mutta mä luulen et harva isä niitä kuvia siellä seinällä edes huomaa :hug:

Yhteistyössä