E
ex-avominiä
Vieras
Japistin sitten jouluntoivotuksia takas tekstarina ja sieltä tuli viesti et aina olen tervetullut moikkaamaan X:ää(ei siis ex) ja muutenkin käymään.No,olin siellä suunnalla kummilasta katsomassa ja kun tiesivät et olen sielläpäin niin olivat sanoneet et kävisin sitä kautta.Oli tosi vaikeeta mutta kävin kuitenkin pikasesti,ex-anoppi halas heti kun ovesta pääsin sisään ja itki ja sit muakin itketti,oli kun kotiinsa olis menny mutta sillä erotuksella ettei se enää ollu varakoti. Kertoivat et meijän ero oli kyllä tosi yllätys,sanoin niille et niin oli mullekin.Juteltiin siinä sitten ja X:n kanssa leikin.Ex-anoppi kyynelehti koko ajan ja mullekin tuli niin ikävä.Kun sitten olin lähössä niin sanoivat et tuu käymään kun ohi ajelet et aina saa tulla,sanoin et sen näkee sitten.Ihana oli nähdä kun ne repästiin mun elämästä ykskaks pois mutta samalla tosi vaikeeta,itkin kun autoon pääsin ja kotona sitten mietin niitä ja nukuin huonosti.En mä siellä kyllä pysty jatkossa varmaan käymään enkä tiedä onko ees järkeä,sainpahan nyt nähdä ne Ja X:än ja näin et sillä kaikki hyvin vaikka tiesin kyllä et hyvin se siellä voi.
Nyt on vaan kyllä entistä ikävämpi mutta kai se ohi menee.Kuulin sit exästäkin jotain vaikka en kysyny mut ex-anoppi jotain sano vaikka ei kai silleen tarkotuksella.
Ex nyt sit rakentaa sitä meille tarkotettua kotia sille ja sen uudelle vaikka ei se mikään uusi juttu ollu.
Olivat ex.appivanhemmatkin vähän kai ihmeissään exän nopeesta toiminnasta.
Mutta niin,nyt on ainakin saatu sitten nähdä ja halata ja sanoa heipat jos ei enää nähdä.Toisia niin ihania appivanhempia ei maailmassa voi olla!
Nyt on vaan kyllä entistä ikävämpi mutta kai se ohi menee.Kuulin sit exästäkin jotain vaikka en kysyny mut ex-anoppi jotain sano vaikka ei kai silleen tarkotuksella.
Ex nyt sit rakentaa sitä meille tarkotettua kotia sille ja sen uudelle vaikka ei se mikään uusi juttu ollu.
Olivat ex.appivanhemmatkin vähän kai ihmeissään exän nopeesta toiminnasta.
Mutta niin,nyt on ainakin saatu sitten nähdä ja halata ja sanoa heipat jos ei enää nähdä.Toisia niin ihania appivanhempia ei maailmassa voi olla!