kiva ilta.. siihen asti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:
jos mä olisin sun tilanteessa en antaisi anteeksi. niin paskamaisen tempun on sulle tehneet! :(

ystäviä meistä ei ikinä tule sen voin sanoa.. en yksinkertaisesti pystyis. ajan kanssa anteeks antaminen ehkä onnistuu, vielä en oo valmis.

Älä lähde enää tuohon soppaan mukaan, se repii sut kuitenkin hajalle. Ei tuommoista vaan voi täyspäisenä seurata sivusta. Anna olla ja yritä unohtaa ja ennen kaikkea jatka omaa elämääsi, menköön heillä sit hyvin tai huonosti niin ei sun tarvii enää todellakaan piitata! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Älä lähde enää tuohon soppaan mukaan, se repii sut kuitenkin hajalle. Ei tuommoista vaan voi täyspäisenä seurata sivusta. Anna olla ja yritä unohtaa ja ennen kaikkea jatka omaa elämääsi, menköön heillä sit hyvin tai huonosti niin ei sun tarvii enää todellakaan piitata! :hug:

totta, ei tarviikkaan.

Todella ikävä tilanne teillä. Varmasti ollut ja on edelleenkin raskasta. Milloin teille tuli ero? Miten lapset ovat suhtautuneet tilanteeseen? Ja milloin tämä heidän lapsensa kuoli?

Itse en pystyisi koskaan antamaan tuollaista anteeksi. Kyllä siinä joku raja pitää olla miten toisia kohdellaan. Onneksi lapsilla on kuitenkin järkevä äiti :)

Voimia!

Alkuperäinen kirjoittaja Neiti X:
Todella ikävä tilanne teillä. Varmasti ollut ja on edelleenkin raskasta. Milloin teille tuli ero? Miten lapset ovat suhtautuneet tilanteeseen? Ja milloin tämä heidän lapsensa kuoli?

Itse en pystyisi koskaan antamaan tuollaista anteeksi. Kyllä siinä joku raja pitää olla miten toisia kohdellaan. Onneksi lapsilla on kuitenkin järkevä äiti :)

Voimia!

erosta tulee huhtikuussa kaksi vuotta. siitäkin mainitsin et antaisivat jo mun olla ja elää rauhassa. heidän lapsensa kuoli viime toukokuussa. mein pienempi ei muista erosta mitään, oli 3kk ikäinen. esikoinen kyselee aika ajoin ja nyt sit koettelee rajojaan perheiden välillä. olihan se eka vaikeaa pojallekin kun ei asuttu enää saman katon alla.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Säälittävää myötätunnon kerjäämistä, mitä sinä heille olet velkaa. Melkein tekis mieli sanoa, että oikein heille. Mutta eihän ne vastoinkäymiset ole kellekään oikein.
Sinulle nöppönen toivon kuitenkin jatkossa vaan pelkkää hyvää. :hug:

kiitos. =)

Yhteistyössä