luin lapseni pväkirjaa :ashamed:
siellä luki etten oo äiti vaan hirviö.....kun olin takavarikoinut kännykän hetkeä aikasemmin....
siellä luki etten oo äiti vaan hirviö.....kun olin takavarikoinut kännykän hetkeä aikasemmin....
:/Alkuperäinen kirjoittaja mettis:
no toi nyt meni liian pitkälle...Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Meillä mutsi luki mun, ja repi kaikki ne sivut joissa luki siitä jotain negatiivista. Näin isona "aikuisenakaan" en muista tota asiaa yhtään hyvällä.
olen nuorena sanonutkin äitiäni hirviöksi ja vaikka miksi esim kännykän takavarikoinnin takia, voi että kun en olisi sanonut :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja mettis:luin lapseni pväkirjaa :ashamed:
Kylläpä minäkin miettisin, että mihin päin katsoisin, jos joku NYT lukis mun päiväkirjaa viimeisen 5 vuoden ajalta. Se on kuitenkin MINUN , eikä teksti ole vähääkään painokelvollista... Saatika se, jos mutsi olis aikanaan lukenu sitä... Ei helvetti...Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Ei hyvänen aika, ei toisen päiväkirjaan ssaa kajota. Se on niin yksityinen juttu ainenki miulle.
ei murkkuikäsen tytön kanssa voi puhua...Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:Jos oma äitini ois lukenu miun päiväkirjoja pentuna, niin oisin kilahtanu ja pahasti...
Ettekö voi puhua asioista ettei tarvi alentua moiseen? :/
Okei no hyvä tietää, mut noitten päiväkirjoja en silti aio lukea. :|Alkuperäinen kirjoittaja mettis:ei murkkuikäsen tytön kanssa voi puhua...Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:Jos oma äitini ois lukenu miun päiväkirjoja pentuna, niin oisin kilahtanu ja pahasti...
Ettekö voi puhua asioista ettei tarvi alentua moiseen? :/
no en tietenkään sano!!Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Voi jestas. Älä lue! Haluaisitko, että joku lukis sun ajatuksia/päiväkirjaa avoimesti?
Mun äiti luki mun päiväkirjaa kun olin teini. En ole vieläkään antanut anteeksi. Lapsella on hyvä olla tapa purkautua ja päiväkirjan pitäisi olla pyhä. Ite luin muksuna isosiskoni päiväkirjaa, silloin en tajunnut kunnioittaa toisen yksityisyyttä. :/ ÄLÄ LUE SITÄ ENÄÄ! Ja älä sano lapsellesi, että luit. Anna päiväkirjan olla. Mie en vieläkään luota äitiini, koska luki päiväkirjaani ja toki paljon muutakin tapahtunut sen jälkeenkin. Mutta älä sano, että luit, se vain nöyryyttää lasta.