Tein löytöjä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hellu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hellu

Vieras
Kirpparilta.. meni 83? rahaa :ashamed: Ostin ens talveks jopa toppahaalarin tytölle, ja sitten löyty tosi kivoja leluja ja kotiin kaikkea. Hirmu hyväkuntoisia vaatteita ja tavaroita oli. :) Nova-centerissä kävin, Lielahden oli ihan surkea ylihinnoiteltu mesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Hellu:
Nova on nokialla, tosi iso paikka :) Tampereella itse asun, mutta kaikki tosi korkeissa hinnoissa! (porkkanatahrainen body maksaa n.2-4e) :o

Myydäänkö siellä sitä "virolaista" krääsää paljon, joka ei siis niinkun oo varsinaista yksityishenkilöiden myymää kirppistavaraa?

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Nova on nokialla, tosi iso paikka :) Tampereella itse asun, mutta kaikki tosi korkeissa hinnoissa! (porkkanatahrainen body maksaa n.2-4e) :o

tää on ihan totta. autottomana vaan hankala lähteä Nokialle kirppikselle :|

Ostin tosi hyväkuntoisia ilmeisesti yhdellä lapsella olleita bodyja varmaan 7kpl, 0.50snt kappale! Ja collegepukujakin löytyi 2-3? kappale!

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:

Myydäänkö siellä sitä "virolaista" krääsää paljon, joka ei siis niinkun oo varsinaista yksityishenkilöiden myymää kirppistavaraa?

Siis siellä on toinen puoli täynnä uutta tavaraa, mut toinen puoli on kirppispuoli. Sieltä uudelta puolelta mies osti jotain autojuttuja, kehu että on halvempia kun jossain (?) :D

ite kun tampereella asuin tykkäsin myös novasta siellä tuli tehtyä löytyöjä ja paljon lasten sukkia nalle-puh-mikki-hiiri,raita ym oli 0,10s kipale

toisin ylensä kyl löydän joku kirppikseltä jotain. =)
mutta kaukajärven kirppis en tiä onko enään oli ihan surkee kävin siellä 3 kertaa ja ikinä en löytänyt mitään

musta tuntuu että mä en ikinä löydä kirppiksiltä mitään, kun en tosiaankaan ala maksamaan bodysta montaa euroa :whistle:

eikun hetkinen! Pelastusarmeijan kirppikseltähän justiinsa löysin imetystyynyn kahdella eurolla :D

Alkuperäinen kirjoittaja manskumamma:
Aika iso määrä laittaa kirpparille. Tai ainakaan mä en ikinä löydä niin paljolla mitään hyvää.. Viimeksi löytyi farkut, takki, paita ja piirretty ja kirja, meni 3.80? yhteensä =)

näin mäkin aattelin että miten joku voi ikinä saada kulutettua yli 30e kirppikselle mutta 2004 kokemäellä ollessani sain lähemmäks 60e meneen samalle kirppikselle :ashamed: :ashamed: ja kallein tuote 1kpl oli 5e mutta oli siinä kyllä sitten tavaraakin

Ikivanhan ketjun löysin haulla kun yritin etsiä toista ketjua tosta nova kirpparista.. osaako joku käyttää hakua paremmin kun minä? Tällä viikolla yhdessä ketjussa puhuttiin nova kirpparin pöydästä jonne tulee paljon dvd:itä ja kirjoja myyntiin.. löytäiskö joku sen ketjun mulle? Kiiiiiltttiii..?

Uusimmat

Yhteistyössä