Huikea kirppiskierros!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olin ajelemassa Stockan hullareille, kun päätinkin lähteä ratsaamaan muutaman kirppiksen läpi ja voi mitä löytöjä tein.. :)

Lastenvaatteita koossa 116-122/128 cm:
POPin kuoritakki ja housut 5+6 eur, paitoja 1-1.5 eur /kpl, mekko euron.
Me&I yogahousut 3 euroa, velourhousut euron, tunika 20 senttiä ja toinen 2 eur.
Benettonin velourhuppari+housut settejä kaksin kappalein yhteensä 6 eur.
Vino pino paitoja (Esprit, TH, Benetton) 0,5-2 eur / kpl.
Kaksi Espritin mekkoa, yhteensä 6 eur.
Noa Noa tunika 2 euroa, Desigual tunika 4 euroa.
Ticketin talvihaalari 6 euroa, Benetton talvitakki 4 euroa.

Itselle iso pino Espritin vaatteita ja yks laukku 1-3 euroa / kpl, Odd Molly tunika 2 euroa, Desigual mekko euron, Peakin tunika vitosen. Iskemättömät Vagabondin kengät 6 euroa.

Lisäks löyty noin kympillä kassillinen leluja, Polly Pocketteja ja petsejä lähinnä.
Pakko oli myöskin kerätä kaverin vauvalle ihanan värikkäitä pikkuruisia vaatteita, kassilliselle tuli hintaa alle 20 euroa ja siinä oli talvihaalari ja merkkivaatteita mukana.

Mulla oli pitkähkö kirppistauko takana, kun tuntui, ettei oikein löydä mitään kivaa. Taidan aloittaa tän harrastuksen taas. Kaikki ostokset oli joko tosi hyväkuntoisia, tai sitten ihan käyttämättömiä.

Kukaan muu tehnyt löytöjä?

Mä tein semmosen laajemman kiepin pääkaupunkiseudulla, ainakin Helsinki, Espoo, Vantaa ja Tuusula tuli nähtyä. :)
Joo pojille on huonommin tarjontaa, mut joskus niitäkin löytyy.
Mun ostoksista Popin paitoja ja ulkohousut löytyi "poikapöydästä".
ap

Täällä harvoin löytyy edes "merkittömiä"/halpisvaatteita noin edullisesti, kun vaatekauppojakaan ei oikein ole niin kirppareillakin tarjonta on aika huonoa, ja esim. h&m ja lindexin vaatteetkin sen verran eksoottisia, et niistä pyydetään paljon huonokuntoisenakin :D Tosi hyvät löydöt teit kyllä!

Kauempana pääkaupunkiseudun apajilta asuville lohdutukseksi, että tuommoset löydöt on aika harvinaisia täälläkin, kyllä merkkikuteista saa yleensä pulittaa reilummin. Ja olisin ollu valmis maksamaan noista paljon enemmänkin, oli mieleisiä ja ainakin muksun vaatteet tuli tarpeeseen. Täälläkin suunnalla osataan pyytää kulahtaneesta henkkamaukasta lähes uuden hinta.. :D Lastenvaatekirppiksillä en esimerkiksi kauheasti käy, kun siellä ei ainakaan tahdo hinta ja laatu usein kohdata.
ap

Yhteistyössä