Mä olen sitä mieltä,että jokaisen,joka tekee ls-ilmoituksen,pitäis joutua itse syyniin myös. Loppuis turhasta vinkumiset kun tulis sossu omalle ovelle myös kurkkaamaan, onko kaapissa eineksiä. Jos näkee jonkun tulevan kotiin viinipullon tai mäyräkoiran kanssa, miksi oletus on se,että siellä vedetään kännit?
Mulla on ystävä,jolla on hieno ja kallis viinikaappi,ja se kerää sinne viinejä-kalliimpia sellaisia,ja kantaa niitä kotiin aina kun keksii jonkun uuden, jonka "kokoelmaansa" haluaa. Itse tulen kotiin olutkorin kanssa, mutta en juo siitä itse pulloakaan,se on meillä odottelemassa kavereita saunailtaan tms, ja silloin tarjoan pullon tai kaksi. Ja kauppaan kannan korin kun se on tyhjä,siihen saattaa mennä kuukausia.
Naapurikyttääjät on ehkä veemäisin ihmisryhmä ikinä. Jos ap ei ole mennyt soittelemaan ovikelloa ja tarkistanut,että naapuri on siellä hirveässä kännissä ja lapsi nukkuu, eikä paikalla ole muita aikuisia, niin ihan ensimmäinen toimenpide olisi naapurin kanssa keskusteleminen eikä ls-ilmoitus. Mä olen juonut kotona kun lapset oli pieniä - lapset ei vaan olleet kotona silloin. Mutta eipä naapuri nähnyt kun lapset lähtivät hoitoon, kun meidän asunnossa oli kaksi ovea ulos - se toinen oli suoraan pihalle, eikä sinne näe ovisilmästä

Vissiin ap:llä pieni elämä, jos ehtii valvomaan 24/7 mitä naapurissa tapahtuu ja missä lapsi milloinkin on. Ja onhan silläkin väliä onko lapsi 1,10 vai 16v ?