Teille jotka olette noin 168 cm pitkiä ja painatte noin 50 kg!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluan laihtua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jenni.:
Kaikki on niin suhteellista... Noi mimmit tuolla on suurinpiirtein 165-170cmja painavat 50-60kiloa.

http://www.muskleforum.com/viewtopic.php?f=13&t=935

Noiden paino on varmasti lähempänä 60 kiloa kuin 50 kiloa. Voi olla ylikin. Lihakset painavat paljon.
Itse olen 170 cm pitkä ja painoin ennen raskautta pahimmillaan 47 kiloa ja se oli todellakin liian vähän. Raskauden jälkeen painoni on keikkunut 54.n ja 61.n kilon välillä. Missään vaiheessa en ole ollut ns läski.
Tällä hetkellä painan 60 kiloa ja rasvaprosenttini on 18 eli paino on lihasta eikä läskiä. Kuntoilun myötä paino tuntuu vain kasvavan. Kropan ulkonäkö kyllä muuttuu parempaan suuntaan...

Niin ja en todellakaan ole mikään lihaskimppu enkä sellaiseksi haluakkaan.

Mä oon 164cm/ 45kg ja sanonpa, että mielellään ottaisin vähän lisää elopainoa, jos sellainen jotenkin muhun tarttuis. Olis varmaan vähän pehmeämpi ja naisellisempi olo.

Olen 160cm ja painan 54-55kg. Olen hyvin urheilullinen ja vartaloni on muokattu ja timmi. Ja sanonpa vaan, että näytän taatusti 100 kertaa paremmalta kuin nämä itsensä näännyttäjät. Ei kannata tuijottaa vaakaa vaan ennemmin vaikka peiliä ja mittanauhaa.

vähänkö olis luuranko jos painais tuon 50 kg! En halua! Mulle sopiva paino on 63-65 kg, eikä ole läskiä, ainakaan pahemmin..ei naisen tarvi miltään tytöltä näyttää! vai oliko ap vielä tyttönen?

mistä näitä tulee?!toki jokainen saa näyttää miltä haluaa, mutta ihmettelen suuresti näitä alotuksia. Ei kukaan voi tulla sanomaan ilman toisen ihmisen näkemistä mikä on sopiva paino. ;)

mä oon 168cm ja 55kg ja oon omasta mielestäni aika sopiva, vähän vois nahkaa koittaa kiinteyttää tuosta mahasta kun se on raskauksien jälkeen sellaista ryppyä. mut muuten hyvä. Painoin alkuvuodesta 63kg ja se tuntui itsestä vähän liian paljolta.

168/n. 53kg. Olen ihan tyytyväinen painooni. Olen aina ollut pienikokoinen ja mulla on esim. todella kapeat ranteet ja sormet. Enimmillään olen painanut joku 56kg. Ylimääräiset pläskit kertyy kauniisti mahaan ja pakaroihin, joten yritän välttää niitä :D

Olen itse vielä nuori, 15 v, mutta n. 168 cm ja paino pyörii 48-52:n ympärillä. Olen erittäin tyytyväinen tuohon 49:n, mutta joskus se pääsee nousemaan, mutta ei sillä niin suurta merkitystä ole. Ihmisiä ei pidä tuomita ulkonäön perusteella.
Parempi ollakin ihan normaali kun ihan luuranko, jota kaikki sitten tarkkailis, ett ''Miten kauan toi pysyy vielä hengissä?'' Minua esim. säälittää yks tyttö, jollei kasva lantio, ja hän on ihan tikkusuora, kuin mies, ja hän todennäköisesti tapattaa itsensä liian vähäisellä ruoansaannilla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen itse vielä nuori, 15 v, mutta n. 168 cm ja paino pyörii 48-52:n ympärillä. Olen erittäin tyytyväinen tuohon 49:n, mutta joskus se pääsee nousemaan, mutta ei sillä niin suurta merkitystä ole. Ihmisiä ei pidä tuomita ulkonäön perusteella.
Parempi ollakin ihan normaali kun ihan luuranko, jota kaikki sitten tarkkailis, ett ''Miten kauan toi pysyy vielä hengissä?'' Minua esim. säälittää yks tyttö, jollei kasva lantio, ja hän on ihan tikkusuora, kuin mies, ja hän todennäköisesti tapattaa itsensä liian vähäisellä ruoansaannilla.

168 cm ja 49 kg ei ole normaalia vaan aliravitsemusta.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Olen 168cm ja 63kg.Enää ei ylimääräistä ole paljoa,lihasta saanu "läskin" tilalle :)
36 kokoisia vaatteita käytän.

Sen verran lisään että opiskeluaikoina laihdutin itteni 55kg ja tsiisus niitä kuvia!!!Ei ikinä enää sellaseksi luuviuluksi,ei.Vaatteet roikku ikävästi päällä ja posket kuopalla,hyi.

Yhteistyössä