Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja toimistopäällikkö:Kyllähän se toimii, mutta pienellä viiveellä.
Homma kun on niin, että telemarkkinointitoimistot kun saavat soittolistansa hankittua, niin se sun numero on siinä listalla jos ei ole Robinson-rekisterissä. Kun ilmottaudut rekisteriin, se tieto ei päivity niihin jo ostettuihin tietoihin, vasta sitten seuraaviin.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mulla on toiminut. Ei ole kertaakaan puhelinmyyjät kiusanneet. =)
Alkuperäinen kirjoittaja -:Mulla ollut voimassa Robinsonin kautta suoramarkkinointikielto jo useita vuosia. Toimii kyllä tosi hyvin, mutta viimeaikoina oon saanut Holiday Clubilta pari soittoa ja molemmilla kerroilla olen asiallisesti maininnut kiellosta ja pyytänyt lopettamaan puhelut. Soittaja on velvollinen informoimaan omaa yritystään kiellosta (vaikka mun tapauksessa ko. firma kuuluu jo Robinson-rekisteriin ja tietää siis soittokiellosta), mutta ensimmäinen soittaja ei siis tiedottanut asiasta eteenpäin koska sain viikon sisään toisenkin puhelun samasta firmasta, mur! Ärsyttää tommonen välinpitämättömyys!
Alkuperäinen kirjoittaja Kyselijä:Maksaako tuo palvelu jotain? En ainakaan palvelua mainostavalta sivulta onnistunut löytämään mitään tietoa hinnasta. Minulle tarjosi joku aika sitten puhelinmyyjä jotain suoramarkkinointikieltoa, mutta se maksoi muistaakseni ~30 euroa vuodessa. Ei kai tämä vain ole sama? En nimittäin opiskelijana niin paljoa meinaa maksaa tuollaisesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllästyin:Alkuperäinen kirjoittaja Kyselijä:Maksaako tuo palvelu jotain? En ainakaan palvelua mainostavalta sivulta onnistunut löytämään mitään tietoa hinnasta. Minulle tarjosi joku aika sitten puhelinmyyjä jotain suoramarkkinointikieltoa, mutta se maksoi muistaakseni ~30 euroa vuodessa. Ei kai tämä vain ole sama? En nimittäin opiskelijana niin paljoa meinaa maksaa tuollaisesta.
Puhelin Robinson ei maksa kuin 0,39? minuutti. Eston jättäminen kestää noin minuutin. Jos haluaa eston numeroon josta soittaa, niin puhelu kestää ehkä 30 sekunttia.