P
päh
Vieras
tein suoramarkkinointikiellon, kun alkoi ärsyttämään nuo lehtimyyjät...eilen ja tänään yhteensä 6 myyjää soittaneet ja samoja lehtiä tarjonneet :headwall: jospa nyt vähän rauhoittuis :kieh:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:22 Vieras kirjoitti:Siihen menee noin 3 kk ennen kuin se kielto on voimassa...
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:22 vieras kirjoitti:Turha luulla, lopettavat kyllä samantien kun ärähdät, että on se kielto. Mutta selittävät, ettei näy heidän tiedostoissaan vielä... Juu, parhaimmilla on mennyt vuosikausia niiden tietojen päivittämiseen, puhumattakaan niitä, jotka soittelevat numeron edelliselle haltijalle.
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:25 haitulihei kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:22 vieras kirjoitti:Turha luulla, lopettavat kyllä samantien kun ärähdät, että on se kielto. Mutta selittävät, ettei näy heidän tiedostoissaan vielä... Juu, parhaimmilla on mennyt vuosikausia niiden tietojen päivittämiseen, puhumattakaan niitä, jotka soittelevat numeron edelliselle haltijalle.
minulla on ollut suoramarkkinointikielto vuosikausia ja silti vaan lehtimyyjät soittelevat aikaajoin...
Vähän vaikea tehdä sitä numeron entisen haltijan puolesta, josta tietää vain nimenAlkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:28 päh kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:25 haitulihei kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:22 vieras kirjoitti:Turha luulla, lopettavat kyllä samantien kun ärähdät, että on se kielto. Mutta selittävät, ettei näy heidän tiedostoissaan vielä... Juu, parhaimmilla on mennyt vuosikausia niiden tietojen päivittämiseen, puhumattakaan niitä, jotka soittelevat numeron edelliselle haltijalle.
minulla on ollut suoramarkkinointikielto vuosikausia ja silti vaan lehtimyyjät soittelevat aikaajoin...
mutta sehän on voimassa vain sen 3 vuotta. ootteko uusineet sitä kieltoa?
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:30 MaijaMehiläinen kirjoitti:Mua ei itseä niin häiritse tuo soittelu, mutta nyt ne on alkanut soittelee tuon 7v:n kännyyn :headwall: