Tehoaako Robinson-palvelu?

Kyllähän se toimii, mutta pienellä viiveellä.
Homma kun on niin, että telemarkkinointitoimistot kun saavat soittolistansa hankittua, niin se sun numero on siinä listalla jos ei ole Robinson-rekisterissä. Kun ilmottaudut rekisteriin, se tieto ei päivity niihin jo ostettuihin tietoihin, vasta sitten seuraaviin.

Alkuperäinen kirjoittaja toimistopäällikkö:
Kyllähän se toimii, mutta pienellä viiveellä.
Homma kun on niin, että telemarkkinointitoimistot kun saavat soittolistansa hankittua, niin se sun numero on siinä listalla jos ei ole Robinson-rekisterissä. Kun ilmottaudut rekisteriin, se tieto ei päivity niihin jo ostettuihin tietoihin, vasta sitten seuraaviin.

Ok! Eli kannattaa sinne soittaa. Kiitti. :flower: =)

Jos sulle soitellaan tässä välissä, niin pitäs riittää kun sanot asiallisesti että sulle on suoramarkkinointikielto..voivat sitten päivittää sen tiedon ainakin yhden telemarkkinointiketjun sisällä jo siinä vaiheessa.

Robinson-rekisteri ei sitten ole mikään ehdoton kielto, mutta sanoisin että lähes poikkeuksetta sitä noudatetaan.
Se kannattaa myös muistaa, että merkintä kestää 3 vuotta kerrallaan.

Mulla ollut voimassa Robinsonin kautta suoramarkkinointikielto jo useita vuosia. Toimii kyllä tosi hyvin, mutta viimeaikoina oon saanut Holiday Clubilta pari soittoa ja molemmilla kerroilla olen asiallisesti maininnut kiellosta ja pyytänyt lopettamaan puhelut. Soittaja on velvollinen informoimaan omaa yritystään kiellosta (vaikka mun tapauksessa ko. firma kuuluu jo Robinson-rekisteriin ja tietää siis soittokiellosta), mutta ensimmäinen soittaja ei siis tiedottanut asiasta eteenpäin koska sain viikon sisään toisenkin puhelun samasta firmasta, mur! Ärsyttää tommonen välinpitämättömyys!

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mulla ollut voimassa Robinsonin kautta suoramarkkinointikielto jo useita vuosia. Toimii kyllä tosi hyvin, mutta viimeaikoina oon saanut Holiday Clubilta pari soittoa ja molemmilla kerroilla olen asiallisesti maininnut kiellosta ja pyytänyt lopettamaan puhelut. Soittaja on velvollinen informoimaan omaa yritystään kiellosta (vaikka mun tapauksessa ko. firma kuuluu jo Robinson-rekisteriin ja tietää siis soittokiellosta), mutta ensimmäinen soittaja ei siis tiedottanut asiasta eteenpäin koska sain viikon sisään toisenkin puhelun samasta firmasta, mur! Ärsyttää tommonen välinpitämättömyys!

Ja olen uusinut kiellon aina jo ennen kuin edellisen voimassaolo on ehtinyt loppua...

Onko jollain muulla kokemuksia Bogatus Oy - nimisestä firmasta joka myy jotain mainoksia eri säätiöille ym. Itse olen sain kaksi laskua vaikka 100% varmuudella sanoin että rahaa ei ole ja että älkää laittako mitään mainosta (Olen siis yrittäjä...). Nyt en tiedä mitä tekis kun ei olisi aikaa ryhtyä mihinkään sotaan...Eli täytyykö vaan niellä ja maksaa nämä...?

Maksaako tuo palvelu jotain? En ainakaan palvelua mainostavalta sivulta onnistunut löytämään mitään tietoa hinnasta. Minulle tarjosi joku aika sitten puhelinmyyjä jotain suoramarkkinointikieltoa, mutta se maksoi muistaakseni ~30 euroa vuodessa. Ei kai tämä vain ole sama? En nimittäin opiskelijana niin paljoa meinaa maksaa tuollaisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyselijä:
Maksaako tuo palvelu jotain? En ainakaan palvelua mainostavalta sivulta onnistunut löytämään mitään tietoa hinnasta. Minulle tarjosi joku aika sitten puhelinmyyjä jotain suoramarkkinointikieltoa, mutta se maksoi muistaakseni ~30 euroa vuodessa. Ei kai tämä vain ole sama? En nimittäin opiskelijana niin paljoa meinaa maksaa tuollaisesta.

Puhelin Robinson ei maksa kuin 0,39? minuutti. Eston jättäminen kestää noin minuutin. Jos haluaa eston numeroon josta soittaa, niin puhelu kestää ehkä 30 sekunttia.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllästyin:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyselijä:

Puhelin Robinson ei maksa kuin 0,39? minuutti. Eston jättäminen kestää noin minuutin. Jos haluaa eston numeroon josta soittaa, niin puhelu kestää ehkä 30 sekunttia.

Ainakin yhdestä tollasesta kymmeniä euroja maksavasta puhelinmyyntiestopalvelusta oli hiljattain juttua Kuningaskuluttajassa. Oli h****tin kallis eikä edes toiminut. En muista firman nimeä, mutta Kuningaskuluttajan sivulla saattaisi olla enemmän tietoa, mikäli kiinnostaa.

Mulla on tuo Robinson-palvelu nyt toista kautta. Ensimmäisellä kerralla meni jonkin aikaa ennenkuin puhelut loppuivat, mutta sen siirtymäajan jälkeen vähenivät olemattomiin. Niille satunnaisille, jotka kolmen vuoden aikana soittivat, ilmoitin suoramarkkinointikiellosta. Muutamat ovat inttäneet, että "kun tässä jo jutellaan, niin tällaista ja tällaista olisi kaupan..", mutta heistäkin on päässyt sanomalla "olen ymmärtänyt, että teidän velvollisuutenne on lopettaa myyminen, kun teille suoramarkkinointikiellosta kerrotaan." Jotkut ovat tuon jälkeen toivottaneet ystävälliset päivänjatkot, jotkut ovat lyöneet luurit.

Tuo ensimmäinen Robinson-kauteni oli loppunut huomaamattani syksyllä ja muutamia mainospuheluja alkoi taas tulla. Soitin toisen kauden ja puhelut ovat onneksi taas huvenneet.

En ole tutkinut, minkälaisia palveluja suoramarkkinointiestoon on nykyään tarjolla, mutta siihen nähden, että puoli-ilmainen Robinson on ainakin mulla toiminut tosi hyvin, suosittelen erittäin lämpimästi, että ainakin kokeilette sitä ennenkuin sitoudutte monta kymppiä maksavaan muuhun palveluun.

Yhteistyössä