No nyt ei mulle soitella enää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

päh

Vieras
tein suoramarkkinointikiellon, kun alkoi ärsyttämään nuo lehtimyyjät...eilen ja tänään yhteensä 6 myyjää soittaneet ja samoja lehtiä tarjonneet :headwall: jospa nyt vähän rauhoittuis :kieh:

Turha luulla, lopettavat kyllä samantien kun ärähdät, että on se kielto. Mutta selittävät, ettei näy heidän tiedostoissaan vielä... Juu, parhaimmilla on mennyt vuosikausia niiden tietojen päivittämiseen, puhumattakaan niitä, jotka soittelevat numeron edelliselle haltijalle.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:22 vieras kirjoitti:
Turha luulla, lopettavat kyllä samantien kun ärähdät, että on se kielto. Mutta selittävät, ettei näy heidän tiedostoissaan vielä... Juu, parhaimmilla on mennyt vuosikausia niiden tietojen päivittämiseen, puhumattakaan niitä, jotka soittelevat numeron edelliselle haltijalle.

minulla on ollut suoramarkkinointikielto vuosikausia ja silti vaan lehtimyyjät soittelevat aikaajoin...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:25 haitulihei kirjoitti:
\

minulla on ollut suoramarkkinointikielto vuosikausia ja silti vaan lehtimyyjät soittelevat aikaajoin...

mutta sehän on voimassa vain sen 3 vuotta. ootteko uusineet sitä kieltoa?

Minä tein suoramarkkinointikiellon runsas vuosi sitten. Soitot on huomattavasti vähentyneet mutta ei suinkaan loppuneet kokonaan. Esim. joillakin lehtitaloilla on ihan omat soittolistat ja niissä nämä kiellot eivät kuulemma näy.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:28 päh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:25 haitulihei kirjoitti:
\

mutta sehän on voimassa vain sen 3 vuotta. ootteko uusineet sitä kieltoa?
Vähän vaikea tehdä sitä numeron entisen haltijan puolesta, josta tietää vain nimen :laugh: Niin ja puoluekannan, silloin kun sain kyseisen numeron itselleni vapaista numeroista, sain hetikohta tekstarikutsun johonkin puolueen tilaisuuteen ja soittoja puolueen jostain järjestöistä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:30 MaijaMehiläinen kirjoitti:
Mua ei itseä niin häiritse tuo soittelu, mutta nyt ne on alkanut soittelee tuon 7v:n kännyyn :headwall:

mun veljelle soittelivat kans ku se oli alaikäinen...
ikää tais olla 16v
veli kaikille vaan sano että laita tulemaan...
äiti sit kerran ihmetteli sitä lehden määrää ja soitti sanoma magazinelle että alaikäiselle tulee ja tulee lehtiä...
eipä oo muuten sen jälkeen soitelleen mun porukoille eikä veljelle koskaan lehtimyyjät..
veli on nyt 19v

:laugh: :laugh:

Yhteistyössä