Teho-osasto, kuinka moni myöntää itkeneensä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Teho-osasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en itkenyt kun se kuoli vaan siinä vaiheessa kun sitä verta imettiin sen suusta ja siltä Gregiltä itseltään valui kyyneleet silmistä. mietin vaan et sitä varmaan pelotti ja lääkärinä tiesi mistä on kyse :(

Kyllä mullakin oli itku kurkussa...ei vaan kehdannu siinä miehen läsnäollessa porata. :ashamed: Mä itken tosi helposti muutenkin ja aina sillon jos jossain ohjelmassa nään synnytyksen niin poru pääsee!Vaikka en oman synnytyksen jälkeen itkeny ollenkaan.

No täytyy myöntää että vedet ryöpsähti silmistä :'(
Joku ihme hormoonihäiriö meikällä,väliin mikään ei nappaa vaikka mitä tapahtus ja
sitte taas kohta ihan piiiikkusistaki asioista :kieh: :o :D

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
En kyl itkeny, mut mietin, et ketä muita siinä on vielä jäljellä alkuperäisistä näyttelijöistä ku Abby? Ku eihän Luka oo ollu alusta asti ja Carter ei niinku oo enää sillai siin sarjassa mukana.

Ei Abby ole alkuperäinen, Carter oli viimeinen joka oli alkuperäisistä mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Wave:
En kyl itkeny, mut mietin, et ketä muita siinä on vielä jäljellä alkuperäisistä näyttelijöistä ku Abby? Ku eihän Luka oo ollu alusta asti ja Carter ei niinku oo enää sillai siin sarjassa mukana.

Ai ei vai. Mä luulin. Tai sit en ehkä oo kattonu ihan alusta asti sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Wave:

Joo, Abby ei oo alkuperäinen, mutta on tällä hetkellä pisimpään mukana ollut. Mietin kans eilen, että kuka on nykyisistä toiseksi pisimpään ollut. Ja joo, kyllä minäkin itkeä tirautin... urheiluruutu taitaa olla kohta ainut ohjelma, jossa meikälikka ei oo itkenyt. :D :D

Yhteistyössä