Kuinka moni kehtaa myöntää polttaneensa raskausaikana? Moni ei asiasta puhu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wwwu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä on niin halveksittu juttu että eipä sitä ihan hirveästi kannata mainostaa taikka tuoda esille.

*avaa sateenvarjon valmiiksi*

Mä poltin raskausaikana. Mulla lukee synnytyskertomuksessakin kissan kokoisin kirjaimin sivun ylälaidasta alalaitaan TUPAKALLA kun synnytys vaan pitkittyi niin lähdin tuskissani tupakalle.
Toki mä vähensin kovasti, mutta kokonaan en eroon päässyt.

Mie saatan joskus tupakan tai puolikkaan polttaa, mutta en päivittäin vaan sillon tällön ja sanotaanko et viimisen kuukauden aikana repsahdellut. nyt rv 35+3

minulle on aivan sama mitä muut asiasta sanoo, koska tyhmäähän se on ja tiedän sen kyllä.

Minä uskallan. Esikoista odottaessa poltin, muksu painoi 4070g ja pituutta oli 54cm, toista ja kolmatta odottaessa en enää polttanut ja muksutkin oli pienempiä...vaikka olisi pitänyt olla toisin päin.

Molemmissa raskauksissa poltin ihan normaalisti ainakin ekat n. 6vkoa ennenku tiesin olevani raskaana.
Sitten kyllä lopetin, mutta molempien raskauksien aikana poltin muutamia yksittäisiä tupakoita.
Nyttemmin olen lopettanut ja ollut polttamatta jo yli 5vuotta.

Ekasta lopetin, toisesta elettiin rankkaa kriisiä ja poltin KOKO raskausajan ja aika paljon. Lapsi syntyi 39+5 ja painoi 4kg. Perusterve, mutta flunssien yhteydessä tulee joko kurkunpäätulehdus ja ilm. jonkin sortin infektioastma. Esikoisella ei mitään ja ollut äärimmäisen terve aina. Nyt odotan 3. ja pari ekaa kk poltin vähän ja yritin lopettaa ja onnistuin siinä n.15 viikolla.

Yhteistyössä