Tehdäänpä tavoiteketju!

Eli asetetaan itsellemme tavoitteita;
-seuraavan vuoden aikana otan uuden tatuoinnin ja saan myös alimmat vatsalihakseni näkyviin

-seuraavan viiden vuoden aikana olen käynyt New Yorkissa

-seuraavan kymmenen vuoden aikana olen opiskellut jotain uutta ja kehittävää

-sitten kun kuopukseni täyttää 18 vuotta ostan itselleni harrikan

Mitäs tavoitteita muilla on?
 
Aloitan helpolla ja sanon, että seuraavan kymmenen vuoden sisään olen:

- Opiskellut ja valmistunut

- Töissä jossain mielekkäässä paikassa

- Käynyt New Yorkissa ja Pariisissa ystävän kanssa, miehen kanssa Roomassa ja Lontoossa ja koko perheen voimin jossain helpossa ja lämpimässä paikassa

- Tehnyt ainakin kaksi sisustusta jollekin toiselle

- Toteuttanut yhden salaisen unelman :cool:
 
Voisin tavoitella sitä, että olisin jouluun mennessä n. 10 kg. hoikempi. :whistle: Taitaa jäädä haaveeksi vaan, mutta yritän tehdä työtä sen eteen. :)
 
"diu"
- Talous kuntoon
- Valmistuminen
- Työpaikka

3 vuoden sisään, ja plussana se, etten pala loppuun tätä palettia pyörittäessäni siihen asti.
Okei:

Tavoittelen sellaista selvänäköisyyttä, että osaan mitoittaa omat voimani tulevina vuosina viisaasti ja lasten hyvinvointia ajatellen ja saavutan yllämainitut tavoitteet.
 
  • Tykkää
Reactions: SporttisMama
[QUOTE="teajohanna";26258161]Tavoitteeni: pysyä hengissä kunnes näen lapsenlapseni.

Ja jaksaa ja muistaa pitää asenteenani elää päivä kerrallaan, täydesti.[/QUOTE]

Noi on hienoja tavotteita ja varsinkin tuo oman asenteen miettiminen ei tekis kenellekään pahaa :)
 
1. Vuoden sisällä opin kengittämään omat hevoseni niin, ettei mun tarvitse maksaa siitä hommasta kenellekään muulle enää koskaan.

2. Syksyyn mennessä saan päätettyä mitä haluan tehdä enemmän ja mitä vähemmän. Ja saan sitä myöten järkeistettyä työtehtäväni ja työtahtini sellaiseksi, että töitä on järkevä määrä järkeviin aikoihin.
 
-Painoa pois vähintään 15kg tän vuoden aikana.
-Tammikuun 2013 alkuun mennessä olen oppinut kävelemään, edes yhden kepin voimin, niin etten tarvitse enää ollenkaan pyörätuolia.

Näistä on hyvä aloittaa :D
 
vierass
Laihdutus täälläkin tavoitteena ja kunnonkohotus :D

Tavoite ois myös hillitä hermoja vähän enempi ja olla sitä kautta parempi äiti...

Viimeisenä tavoitteena 5 vuoden sisällä oma yritys...
 
"vieras"
Kiinteytyä ja ehkä laihtua muutama kilo ennen elokuuta.
Saada vakituinen työ joka kiinnostaa.
5v kuluttua viimeistään olisi velat maksettu.
Saada unelmien koti 10v sisällä.
Pysyä terveenä.
Päästä matkustamaan etelään.
 
iuk
-seuraavan vuoden aikana saan OTM:n paperit ulos yliopistosta ja laihdutan itseni "sellaiseksi kuin aina olen ollut"

-seuraavan viiden vuoden aikana olen saanut itselleni sopivan työpaikan ja pystyn pitämään perhe-elämän ja työt tasapainossa, lisäksi olen saanut itseni fyysisesti siihen kuntoon, että voin kiertää kuntorasteja "puolitosissani" ( = itseni haastaen)

-seuraavan kymmenen vuoden aikana koetan omaksua rennomman elämänasenteen ja kuuntelen itseäni (pitkä prosessi, joten parempi laittaa tällainen aika"raja" :D )

-sitten kun kaikki kolme lastani ovat täysi-ikäisiä, ostan mökkipahasen jostain Lapin perukoilta ja hommaan vähintään kolme malamuuttia, joiden kanssa voi käydä valjakkoajeluilla revontulia ihastelemassa
 
vilttiketjun vara harmaana
Saisin lapseni omilleen ja heidän siivet kantamaan, noin 1-5 vuoden aikana, yksi keraalaan.
Pitäisin juoksuintoni yllä ja juoksisin seuraavina vuosina 2 puolimaratonia vuodessa tai korvaisin joskus toisen kokonaisella.
Pääsisin jatkamaan opintoja ja viesin ylemmän korkeakoulututkinnon kunnialla läpi.

Tässä tavoitteet joihin voin itse vaikuttaa.
 

Yhteistyössä