Teettekö aina letut ja pannarin maitoon?

• Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
fruit drops
maitomuussia meillä mene IHAN YHTÄ paljon kuin tuota tositakin muussia, olen kokeillut.
mulle riitää kumpaakin muussia kauhallinen, mun pojille ja miehelle ei KUMPAAKAAN riiä kauhallinen =)
Eli teillä menee tasan yhtä paljon muussia riippumatta tehdäänkö se rasvaisesta maidosta ja voista tai vedestä ja öljystä? Kaikilla tulee maha täyteen? :D Mä vähän luulen ettet ole ikinä kunnon muussia tehnytkään jos noin väität. (minä siis en tarkoita maidolla ja voilla rasvatonta maitoa ja margariinia)

Kyllä täytetyissä letuissa yksi osa on ne letut ja pitää niidenkin nyt maistua. Itse olen huomannut sen, että jos meillä ei tee kunnolla sapuskaa tai ole kunnon raaka-aineita menee ruokaa hukkaan. Siksi panostan ruokaan. Hyvä ruoka, parempi mieli..eikös se mainoskin niin sano?

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
"Poppeliini"
Viime aikoina vohveli/lättytaikinaan on mennyt max. 1dl maitoa. Muu raaka-aineet olleet rahka, munat, vesi, leseet, vähän vehnäjauhoja, prodejauhetta (se kyllä on maitopohjainen) ja viimeksi tänään kookosjauhoja. Loistavia tuli! Maitoproteiiniahan noissa on reilusti, mutta perus (laihaa)maitoa ei juurikaan.

Yhteistyössä