L
Lunatic
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Tää on kuul taas niitä plussan ketjuja, et lopulta ei voi kuin nauraa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Tää on kuul taas niitä plussan ketjuja, et lopulta ei voi kuin nauraa.
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Puuttua pitää. Parhaassa tapauksessa ne vesat oppiikin siitä jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja hahaha:osoitus taas siitä miten ihmisistä on tullut täysiä idiootteja. Jos tuo olisi tapahtunut 20 vuotta takaperin poikien vanhemmat olisivat kiitelleet lehtilää ja antaneet kotona läksytyksen varmistaakseen että asia menee pojilla jakeluun.voi huoh sentään, poliisejakin mahtaa veetuttaa tuommoset turhat kitisijät.
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Ja sun mielestä ne, missä sanotaan ett pojat olisivat yrittäneet tappaa tytön, olivat ihan normaaleja?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Puuttua pitää. Parhaassa tapauksessa ne vesat oppiikin siitä jotain.
Eipä pidä puuttua, tuo tyyppi on toiminut väärin jos on pahoinpidellyt pojan joka ei ole edes syyllistynyt mihinkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Ja sun mielestä ne, missä sanotaan ett pojat olisivat yrittäneet tappaa tytön, olivat ihan normaaleja?![]()
Missä niin on sanottu.
Mistä senkään voi tietää kun pelailevat päivät niitä tappopelejään ja nauttivat tappofantasioistaan. Jotkut pikkupojat on oikeesti aika mätälanttuja.
Alkuperäinen kirjoittaja piina:Mulla on kokemus kun 4v tytön isä nosti oman 4v pojan rinnuksista ylös ja uhkaili. Sen jälkeen olen opettanut lapsilleni, ettei aikuiset saa käydä lapsii käsiksi ja jos näin tekee, ilmoitetaan poliisille. Eli mulla on näkemys myös siitä, millainen vihainen isä (naapurin isä) voi olla ja siitä todellakin voi tehdä rikosilmoituksen.
Alkuperäinen kirjoittaja hm:hyvä provo. lehtilä ei ole pahoinpidellyt ketään, vaan tarttunut niskasta kivienheittäjää
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Aloitus, Lunatic, jo siinä aloituksessa!
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Siis MITEN te oikein luette ja sisäistätte lukemanne? Valikoiden ja puolueellisesti?
Emmä kyl vaan ymmärrä, ja alan tajuta, mis tuomareilla on niin isot palkat.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Aloitus, Lunatic, jo siinä aloituksessa!
Ok. Sehän oli sarkasmia tai jotain.
Yhtälailla tosiaan poikia vois syyttää tapon yrityksestä, jos Lehtilää kehdataan syyttää "pahoinpitelystä".
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä vaan oot täys provo pelle, buu
Alkuperäinen kirjoittaja tossa se puisto + torni:helpompi hahmottaa tapahtumaa....
http://www.valkeakoski.fi/ap-pics/tekniset_palvelut/puistot/seikkailupuisto2.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja krista:Alkuperäinen kirjoittaja piina:Mulla on kokemus kun 4v tytön isä nosti oman 4v pojan rinnuksista ylös ja uhkaili. Sen jälkeen olen opettanut lapsilleni, ettei aikuiset saa käydä lapsii käsiksi ja jos näin tekee, ilmoitetaan poliisille. Eli mulla on näkemys myös siitä, millainen vihainen isä (naapurin isä) voi olla ja siitä todellakin voi tehdä rikosilmoituksen.
Joo tämän minäkin ymmärrän kun kyseessä pieni lapsi,mutta nuo pojankoltiaiset ovat jo siinä iässä että puhe ei välttämättä enää auta.
Alkuperäinen kirjoittaja kp:Alkuperäinen kirjoittaja tossa se puisto + torni:helpompi hahmottaa tapahtumaa....
http://www.valkeakoski.fi/ap-pics/tekniset_palvelut/puistot/seikkailupuisto2.jpg
Hehhe tähän on niinku murha.infossa jo,että aletaan spekuloimaan tapahtumia kuvan perusteella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, ei kai hän itse ilmoita poikaa pahoinpidelleen vai mitä luulet? Muut aikuiset tuli paikalle vasta myöhemmin ja totetisivat pahoinpitelyn tapahtuneen. Lehtilä itse sanoo vaan tarttuneen niskasta, niin ei siitä luulisi jäävän pahoinpitelyn jälkiä. Taatusti on ravisteltu ja huudettu ja ties mitä.
Alkuperäinen kirjoittaja hm:Alkuperäinen kirjoittaja kp:Alkuperäinen kirjoittaja tossa se puisto + torni:helpompi hahmottaa tapahtumaa....
Hehhe tähän on niinku murha.infossa jo,että aletaan spekuloimaan tapahtumia kuvan perusteella![]()
no minusta ainakin oli kovin epäselvää että mikä ihmeen torni mistä saa lätäkköön heitettyä kiviä. anteeksi jos et tykänny
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hm:hyvä provo. lehtilä ei ole pahoinpidellyt ketään, vaan tarttunut niskasta kivienheittäjää
Niin, ei kai hän itse ilmoita poikaa pahoinpidelleen vai mitä luulet? Muut aikuiset tuli paikalle vasta myöhemmin ja totetisivat pahoinpitelyn tapahtuneen. Lehtilä itse sanoo vaan tarttuneen niskasta, niin ei siitä luulisi jäävän pahoinpitelyn jälkiä. Taatusti on ravisteltu ja huudettu ja ties mitä.