V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Sä et voi tietää, osallistuiko juuri kyseinen poika heittelyyn eikä voinut tietää kiinniottanut mieskään!
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Miettikääs omien lapsienne kohdalle.
Tekevät jotain mitä eivät ymmärrä muille vaaralliseksi ja...
Vai ovatko just teidän nuppusenne niitä jotka eivät koskaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Missä heinäpellossa ne muksut on ees kasvaneet, kun ensinnäkin heittelevät kiviä toisia päin ja toisekseen jos huomaavat, että satuttivat sitä tyttöä niin lähtevät karkuun???
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Kiinnostais tietää, että mimmoisenkohan rangaistuksen ne pojat sit saa? Onko koko kivien viskely tytön selkään sivuutettu kokonaan, kun on niin kauheen kova kiire kauhistella Teemu-setää....
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Sä et voi tietää, osallistuiko juuri kyseinen poika heittelyyn eikä voinut tietää kiinniottanut mieskään!
Ne oli kaikki heitelleet, ja tämä ko. poika oli myös karkuun juossut. Lehtilä oli ilmeisesti vasta etsiessään saanut pojan napattua haaviinsa.. Sen käsityksen jutusta saa.
Kyllä sen vaan tietää, ottasitko itse väärän lapsen kiinni? Kyllä minä ainakin tunnistan ihmiset ulkonäöltä. Sulla vissiin huono näkö tai jottai?
Miksei Lehtilä voi tietää ottiko oikeen pojan kiinni? HÄH?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Missä heinäpellossa ne muksut on ees kasvaneet, kun ensinnäkin heittelevät kiviä toisia päin ja toisekseen jos huomaavat, että satuttivat sitä tyttöä niin lähtevät karkuun???
Varmaan säikähtivät, kun ei ollut tarkoitus satuttaa ketään?
Tai sitten ne on läpeensä pahoja lapsia, joiden tarkoitus oli tappaa tai aiheuttaa mahdollisimman suurta kipua muille lapsille. Kumpihan on todennäköisempää?
Ikävä juttu, typerää käytöstä pojilta, mutta joukossa tyhmyys tiivistyy. Tytön vanhemmat voisivat tehdä rikosilmoituksen myös, tai vaatia tapaamista poikien vanhempien kanssa, mikä olisi varmaan kaikkein järkevintä ja opettavaisinta.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Missä heinäpellossa ne muksut on ees kasvaneet, kun ensinnäkin heittelevät kiviä toisia päin ja toisekseen jos huomaavat, että satuttivat sitä tyttöä niin lähtevät karkuun???
Varmaan säikähtivät, kun ei ollut tarkoitus satuttaa ketään?
Tai sitten ne on läpeensä pahoja lapsia, joiden tarkoitus oli tappaa tai aiheuttaa mahdollisimman suurta kipua muille lapsille. Kumpihan on todennäköisempää?
Ikävä juttu, typerää käytöstä pojilta, mutta joukossa tyhmyys tiivistyy. Tytön vanhemmat voisivat tehdä rikosilmoituksen myös, tai vaatia tapaamista poikien vanhempien kanssa, mikä olisi varmaan kaikkein järkevintä ja opettavaisinta.
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:No kun se ei ton toisen artikkelin mukaan edes nähnyt koko tapausta. =)
Ja haloo, musta on oikein, että otti kiinni, mutta, mutta....
Eiks mua asiat pidä selvittää kunnolla ennen kuin jaetaan tuomioita?
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Oikeasti hulluja vanhempia kun nostavat syytteen asiasta missä selvästi ovat itse syypäitä. :|
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Oikeasti hulluja vanhempia kun nostavat syytteen asiasta missä selvästi ovat itse syypäitä. :|
Alkuperäinen kirjoittaja minä :Siis kuka tässä nyt voi aikuisten oikeasti syyttää Lehtilää mistään musta kun välittämisestä??? Olisiko ollut parempi, että hän olisi kääntänyt pään pois ja antaut asian olla???
Itse äitinä ja lakimiehenä toivon todella, että lakia muutettaisiin niin, että tällaisissa tapauksissa ei voitaisi alkaa syyttämään sitä ainoa oikein toiminutta aikuista...
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Oikeasti hulluja vanhempia kun nostavat syytteen asiasta missä selvästi ovat itse syypäitä. :|
Tytön vanhempien pistäisi nostaa sit myös, tyttöhän se tässä uhri on, kun sai kivestä selkäänsä. Jos kerran pitää ruveta syytteitä jakeleen niin jaetaan sit kunnolla! Nii perkele!
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Oikeasti hulluja vanhempia kun nostavat syytteen asiasta missä selvästi ovat itse syypäitä. :|
Tytön vanhempien pistäisi nostaa sit myös, tyttöhän se tässä uhri on, kun sai kivestä selkäänsä. Jos kerran pitää ruveta syytteitä jakeleen niin jaetaan sit kunnolla! Nii perkele!
Heittelivät kiviä veteen, niinhän tuossa luki.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Niin, ihan huvikseen tiputtivat kiviä tyttöön, kun eivät tajua mitään?
Älä ole tyhmä sinäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Oikeasti hulluja vanhempia kun nostavat syytteen asiasta missä selvästi ovat itse syypäitä. :|
Tulihan se maalaisjärki sieltä esiin. =)
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Halooooooo! Mähän sanoin ton jo ihan ensimmäisessä kantaanotossani.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Heittelivät kiviä veteen, niinhän tuossa luki.
Ja mähän jo totesin että se oli idioottimaista toimintaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Halooooooo! Mähän sanoin ton jo ihan ensimmäisessä kantaanotossani.
Ai jaa.. :snotty:
Mutta ne muut kommentit oli vähän outoja.