V
vieras
Vieras
Kertokaahan teidän tämän viikon ruokalistanne, mitä aiotte kokkailla? Tai edes muutama ruokalaji? Haeskelen vähän ideoita, tuntuu, että aina tulee tehtyä jotain puolivalmista tai ruokakermalla höystettyä tms.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :):huomenna lounaaksi kukkakaalimuusia voilla ja kermalla sekä kermakesäkurpitsakastike.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja :):huomenna lounaaksi kukkakaalimuusia voilla ja kermalla sekä kermakesäkurpitsakastike.
Kuulostaa hyvältäMutta miksi minä kuitenkin vieroksun kerman syömistä, aina huono omatunto, kun lorauttaa kermaa ruokaan.
Alkuperäinen kirjoittaja flora:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja :):huomenna lounaaksi kukkakaalimuusia voilla ja kermalla sekä kermakesäkurpitsakastike.
Kuulostaa hyvältäMutta miksi minä kuitenkin vieroksun kerman syömistä, aina huono omatunto, kun lorauttaa kermaa ruokaan.
laita sitä 4% kerma, ei taatusti lihota!
Alkuperäinen kirjoittaja flora:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja :):huomenna lounaaksi kukkakaalimuusia voilla ja kermalla sekä kermakesäkurpitsakastike.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja :):huomenna lounaaksi kukkakaalimuusia voilla ja kermalla sekä kermakesäkurpitsakastike.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja flora:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja :):huomenna lounaaksi kukkakaalimuusia voilla ja kermalla sekä kermakesäkurpitsakastike.
Mitäs jos tekis ruokaa ihan oikeista ruoka-aineista eikä tuollaisista keinotekoisista litkuista, ja söis sitten sen verran kuin nälkä on, eikä enempää? Ja jättäis ylimääräiset herkut pois. Ei varmasti lihota.
Tän kansan paino-ongelmat alkoivat samaan aikaan kun rasvahössötys ja kevytruokakulttuuri nousi pinnalle, ja pahenee vaan.